سلام خانوما،من ۴ساله ازدواج کردم دوبارسقط داشتم پارسالم دخترم ۳۴هفتگی به دنیااومدبامشکل مادرزادی،انسدادروده داشت هرچی داشتمونداشتم هزینه کردم بردمش تهران عمل شددوبارولی متاسفانه ۳ماهو۵روزگی ازدس دادمش،الان بازباردارم دکترگفته بایدهرروزآنوکسپارین بزنم ولی چون دفترچم روستاییه شامل نمیشه ماهی۲ملیون و۱۰۰فقط هزینه آمپولام میشه واقعادرتوانم نیس گفتم ببینم کسی آمپول داره ک استفاده نکرده باشه مونده باشه برام بفرسته اونروزدیدم یه خانومی گفته بوددارم هرکی نیازداره براش میفرستم اونموقع اشتراک نداشتم ازش بخوام
ببخشیدخیلی طولانی شد
پرسش (1400/08/05):
کسی آمپول آنوکسپارین داره ک لازم نداشته باشه
634
61
1400/08/05
سوال کننده
0
1400/08/05
نسرین خ
شما کجا هستین
0
1400/08/05
نسیم م
کدوم شهر هستید؟
0
1400/08/05
سوال کننده
ارومیه
0
1400/08/05
سوال کننده
سلام
0
1400/08/05
سوال کننده
هزینه ارسالشوخودم میدم
4
1400/08/05
آوا جون ...
عزیزم مطمئنی با دفترچه روستایی نمیدن؟من با دفتر چه سلامت میگیرم اماباید بیمارستان دولتی نسخشو بنویسن دونه ای ۲۰ هزار آزادشو میگفتن ۷۰ تومن خدالعنت کنه
0
1400/08/05
❤mahur❤ ❤mahak❤
یه خانومی چندوقت پیش گفت چندتا دارم اتفاقا
0
1400/08/05
❤mahur❤ ❤mahak❤
خیلی گرون شده.تازه شهر ما نایاب شده نیس کلا
0
1400/08/05
نسرین خ
آدرس بدین من یه بسته دارم براتون بفرستم
0
1400/08/05
سوال کننده
نه عزیزم اینجاشوهرم چن تاداروخانه رفته همه میگن آزاده دونه ای۷۰
0
1400/08/05
سوال کننده
خداخیرتون بده الان براتون میفرستم ببخشیدواقعا
0
1400/08/05
❤mahur❤ ❤mahak❤
بعدش عزیزم نمیتونی بگو دکترت برات هپارین بنویسه خب
0
1400/08/05
سوال کننده
بهش گفتم گف بایدآنوکسابزنی
0
1400/08/05
سوال کننده
آذربایجان غربی،ارومیه،جاده سروروستای حله گوش،کدپستی هم براتون میفرستم
0
1400/08/05
سوال کننده
۵۷۵۷۱۸۷۱۴۹این کدپستیه به اسم نداعزیزی بفرستین ممنون میشم هزینه ارسالم هرچقدشدبگین براتون کارت ب کارت کنم
0
1400/08/05
سوال کننده
سلام عزیزم آره ۵تاهم خوبه
0
1400/08/05
فاطیما خانوم
ببین عزیزم من دفترچم قط بود ب اسم خواهر شوهرم رفتم اینماهو گرفتم
دفترچع اقوامتو ببر بگو ب شماره ملی ادن بنویسه برات بعد داروخونه ببر میدن بهت
دفترچع اقوامتو ببر بگو ب شماره ملی ادن بنویسه برات بعد داروخونه ببر میدن بهت
0
1400/08/05
سوال کننده
باشه گلم ممنون میپرسم ببینم کی دفترچه داره بیمش شامل بشه ببرم
0
1400/08/05
سوال کننده
خیلی گرونه واقعاماهی دوملیون حالابجزویزیت دکتروداروهای دیگ وغربالگریا،۱۲هفتگی ۸۰۰ فقط دادم غربالگری اول الان این هفته هم بایدبرم دومی
1
1400/08/05
فاطمه 🤍
👏👏👏👏👏
0
1400/08/05
فاطیما خانوم
اره درکت میکنم منم هرروز میزنم واقعا گرونه ولی سعی کن تهیه کنی چون امپول خوبیه
0
1400/08/05
سوال کننده
الان یه هفته هس نزدم
0
1400/08/05
سوال کننده
همش میترسم ایندفعه هم مشکلی برای بچم پیش بیادهنوزم خواب دخترمومیبینم عکساشونگاه میکنم اصلاازیادم نمیره
4
1400/08/05
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم من اصلا نمیدونم این آمپول چی هست، بی ادبی و جسارت نشه، یه شماره کارت بده یه مبلغی واریز کنم،ان شاءالله خدا بچه تو سالم و سلامت میذاره بغلت،
0
1400/08/05
سوال کننده
نه گلم پول نمیخوام فقط گفتم اگه کسی داره واحتیاجی نداره برام بفرسته حتی هزینه ارسالشم خودم میدم
0
1400/08/05
سوال کننده
ممنونم بابت دعای قشنگتون
0
1400/08/06
مامان آروشا کوچولو
عزیزم من با دفترچه مامانم میگرفتم
شمام این کارو بکن و با دفترچه اقوام
0
1400/08/06
مامان آروشا کوچولو
و این ک عزیزم ناراحت نشو ولی شماره کارت بذار تا یه مقدار واریز کنیم
این روزا رو ماهم داشتیم و واقعا سخته
این روزا رو ماهم داشتیم و واقعا سخته
0
1400/08/06
مامان آروشا کوچولو
به هیچ وجه آزاد نگیر
0
1400/08/06
مامان آروشا کوچولو
باز نتونستی بگیری اینجا اطلاع بده
0
1400/08/06
نسرین خ
شنبه میفرستم براتون
میخواین یه شماره تماسم بذارین
میخواین یه شماره تماسم بذارین
0
1400/08/06
سوال کننده
خیلی ممنونم ازتون واقعا
0
1400/08/06
سوال کننده
ناراحت نمیشم گلم خدابزرگه
0
1400/08/06
سوال کننده
شنبه میرم دکترببینم قبول میکنه برام هپارین بنویسه
0
1400/08/06
سوال کننده
واقعیتش ۱۰روزیه مزدم آمپولونگران بچمم همش میترسم طوریش بشه دخترم همش جلوچشامه
0
1400/08/06
سوال کننده
نزدم
0
1400/08/06
سوال کننده
این۴ماه بیشتراز۷تومن دادم آمپول حالابجزویزیت وداروهاوآزمایشادیگ یکم دستم تنگ شده هنوزم ۵ماه مونده یکم متاسفانه وضع کارشوهرم ب هم ریخته
0
1400/08/06
نسرین خ
بردارین
0
1400/08/06
سوال کننده
فقط ۷دیقه فرصت پاک کردن هس
0
1400/08/06
yasi
ساعت گوشیتو بیار عقب،رو همین تایمی که پیامو ارسال کردی پاکشکن
0
1400/08/06
سوال کننده
مرسی ازراهنماییت گلم
0
1400/08/08
نسرین خ
سلام من براتون فرستادم اینم کد رهگیری مرسوله
667980022400363550057114
667980022400363550057114
0
1400/08/08
سوال کننده
خیلی ممنونم واقعا،ان شالله ب سلامتی ودل خوش زایمان کنین😍😘
1
1400/08/08
سوال کننده
stk: |~|11|~|102
0
1400/08/08
نسرین خ
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




