سلام من دوروزه ابریزش بینی عطسه دارم گلومم دردمیکنه ضعف وبی حالیم اضافه شده بدنمم کوفتگی داره انگاردستم دردمیکنه بنظرتون کروناس یاسرماخوردگی بویایی ندارم ولی چشایی دارم میشه بگیدداروچی بخورم زودخوب شم ممنون میشم.
1
1400/02/27
sara jafari
احتمالا کرونا داری منم اینطوربودم باتفاوت اینکه چشایی هم نداشتم
0
1400/02/27
sara jafari
سوپ ومایعات زیاد بوخور مخصوصا آبمیوه طبیعی
0
1400/02/27
sara jafari
لیمو تازه بریز توآب بوخور
0
1400/02/27
سوال کننده
الان لیموتازه پیدامیشه؟
0
1400/02/27
سوال کننده
شماتست دادین؟
0
1400/02/27
sara jafari
وحتما دکتربرو دارویی که برای بارداری مشکلی نداره میده زودخوب میشی
0
1400/02/27
سوال کننده
علایمت چیابود
0
1400/02/27
sara jafari
آره همه جاهست
0
1400/02/27
سوال کننده
من بدنم خیلی ضعیف شده بخاطر بارداری الان درحدمرگ حالم بده دکترخودمم چهارشنبه میاد
0
1400/02/27
sara jafari
ازچشمام اشک میومدشدید.سرفه.حالت تهوع.اسهال. حس بویایی وچشایی نداشتم
0
1400/02/27
سوال کننده
رفتی تست بدی؟
0
1400/02/27
sara jafari
حتمابرو دکتر تا زودترخوب بشی من مردم وزنده شدم وداروخیلی کمکم کرد
0
1400/02/27
سوال کننده
شماچندروزطول کشیدخوب بشی
0
1400/02/27
sara jafari
رفتم دکترگفت تمام علائم کرونا داری برو خونه استراحت کن بعد۲۰روز رفتم تست دادم خداروشکرمنفی بود
0
1400/02/27
سوال کننده
من تست بدم یانه؟ دکترعمومی برم فعلا تادکترم بیاد؟
0
1400/02/27
sara jafari
اگه پشت کتفت هم دردمیکنه یکی ازعلائمشه
0
1400/02/27
سوال کننده
اره دردداره شدید🥵
0
1400/02/27
سوال کننده
فقط تب ندارم
0
1400/02/27
sara jafari
اگه حالت بده برو
0
1400/02/27
sara jafari
شوهرمن ازمن گرفته بود کتفش بین دوتاکتفش خیلی دردمیکرد
0
1400/02/27
سوال کننده
من ازشوهرم گرفتم هی بهش گفتم رعایت کن جدی نگرفت نگران دخترمم😭😭😭
0
1400/02/27
sara jafari
منم تب ندارم اگه جایی هم رفتی دکترجای شلوغ نرو مثل بیمارستان خودش کثیفه برومطب یادرمانگاه
0
1400/02/27
sara jafari
برای نی نی هیچ اتفاقی نمیفته عزیزم پس اگه شوهرت داشته توهم صددرصد داری
0
1400/02/27
سوال کننده
فک کردم سرماخورده فقط ابریزش داشت
0
1400/02/27
sara jafari
نگران نباش استرسم ازخودت دورکن تامیتونی لیموتازه وسوپ وآویشن بریز توسوپ بوخور
0
1400/02/27
سوال کننده
اویشن ضررنداره
0
1400/02/27
sara jafari
اگه برات هم ضررنداره آب هویج خوبه
0
1400/02/27
سوال کننده
آبپز گوسفندی ضررنداره بخورم
0
1400/02/27
sara jafari
یه کوچولو خیلی کم بریز توسوپ
0
1400/02/27
سوال کننده
😭😭😭
0
1400/02/27
سوال کننده
خیلی حالم بده
0
1400/02/27
sara jafari
نه نداره بوخور خوبه گرمه ازغذاهای سرد به شدت پرهیزکن
0
1400/02/27
sara jafari
نمیتونی بری دکترباشوهرت الان
1
1400/02/27
سوال کننده
باشه ممنون جواب دادی❤️
0
1400/02/27
سوال کننده
میترسم برم دارو بده برابچم بدبشه
0
1400/02/27
sara jafari
مراقب خودت زیادباش انشاالله زودزودخوب میشی عزیزم
0
1400/02/27
سوال کننده
الان درمانگاه فقط بازه زیادرعایت نمیکنن
0
1400/02/27
سوال کننده
انشاالله
0
1400/02/27
sara jafari
نترس اون دکتره خودش بهترمیدونه بازم میخوای بادکترزنان مشورت کن تواوما
1
1400/02/27
سوال کننده
باشه ممنون
0
1400/02/27
sara jafari
به من که پلیسیلین زدتوحاملگی
0
1400/02/27
sara jafari
😘🤩😍
0
1400/02/27
سوال کننده
😘❤️
0
1400/02/27
سوال کننده
من بهش حساسیت دارم بدبختی
0
1400/02/27
sara jafari
بهت دارودیگه میده مثل شربت برای گلوت واگه چرکی باشه گلوت انتی بیوتیک شمجازمیده
1
1400/02/27
🥰 فاطمه 🥰
هر سرماخوردگی رو کرونا در نظر بگیرید و قرنطینه باشید
0
1400/02/27
سوال کننده
نگران داداشمم کوچیکه
0
1400/02/27
sara jafari
چراداداشت
0
1400/02/27
سوال کننده
همش بااون بازی میکردم
0
1400/02/27
sara jafari
انشاالله که چیزی نمیشه ولی دیگه پیشش نرو خودتوقرنطینه کن
0
1400/02/27
سوال کننده
اره خودموقرنطینه کردم تواتاق
0
1400/02/27
sara jafari
خوب میشی عزیزم خدابزرگه بسپاربه خودش
0
1400/02/27
سوال کننده
انشاالله ممنون گلم❤️😘
0
1400/02/27
Faezeh So
عزیزم من ی جا شنیدم آب ریزش بینی داشته باشی سرماخوردگی هس تو کرونا آب ریزش بینی نیس
البته نمیدونم چقدر صحت داره این حرف
بنظرم ی آزمایش بده ک مطمئن بشی
البته نمیدونم چقدر صحت داره این حرف
بنظرم ی آزمایش بده ک مطمئن بشی
0
1400/02/27
elel azadi🤰🏼
عزیزم کروناس حتما برو تست بده من علاعم شمارو داشتم تستم مثبت شد
0
1400/02/27
elel azadi🤰🏼
شما باید بری دکتر عفونی بعدم داروهای که میدن با دکترت چک کن بعد بخور که واسه نینی ضرر نداشته باشه
0
1400/02/27
سوال کننده
ابریزش وعطسه داشتی؟
0
1400/02/27
elel azadi🤰🏼
آره
0
1400/02/27
elel azadi🤰🏼
منم هفته ی شما بودم گرفتم هنوزم بویایی ندارم
0
1400/02/27
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
این کروناس
شوهر منم عطسه و ابریزش داشت
شوهر منم عطسه و ابریزش داشت
0
1400/02/27
سوال کننده
چندروزه خوب شدین شماها
0
1400/02/27
پزشک اوما
سلام قطعا کرونا است استراحت کنید و مایعات فراوان استفاده کنید
0
1400/02/27
سوال کننده
سلام باشه ممنون.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



430

