چرا هیچ تاپیک جدیدی وا نمیشه ؟اصن کیا هستن
چخبره اینجا🥺
گرخیدم والا گیج شدم
657
82
1400/02/21
سوال کننده
0
1400/02/21
سوال کننده
🥺
0
1400/02/21
سوال کننده
stk: |~|2|~|borderless_4_col
0
1400/02/21
nazgol solo
به روز رسانی کن خب
0
1400/02/21
سوال کننده
بروزرسانی کردم تا دوساعت پیش اوکی بود
0
1400/02/21
سوال کننده
الان اومدم دیدم دعوا شده
بعدم کلا اوما تررکید انگار یهویی
بعدم کلا اوما تررکید انگار یهویی
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
تو مردی😐
0
1400/02/21
سوال کننده
😂😂😂😂کی من؟؟؟
0
1400/02/21
سوال کننده
اولا ک خوش اومدی عزیزم دیدم بعد مدتها اومدی
0
1400/02/21
سوال کننده
جالبه تو تایپیکا دیدم ک ب یکی ام گفتی تو مردی
0
1400/02/21
yasi
کجا دعوا شده😐
0
1400/02/21
سوال کننده
بابا میگم ک اونایی من ترکیده
0
1400/02/21
حیدر کوچلو 😊😊
کجا دعوا شده بزار برم
0
1400/02/21
سوال کننده
اوما
0
1400/02/21
yasi
پری نیومده تایپکا رو داری شخم میزنی😐
0
1400/02/21
yasi
نه تایپک قدیمیا اومده بالا
0
1400/02/21
سوال کننده
😁😁😁
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
مگه منو میشناسی؟!
0
1400/02/21
سوال کننده
چرا اینجوری شده؟؟اصن پشمام ریخت دعوا هارو دیدم
0
1400/02/21
سوال کننده
اره تایپیکتو دیدم عزیزم
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
بگیره ول نمیکنه
حسم میگه 🤦♀️
حسم میگه 🤦♀️
0
1400/02/21
حیدر کوچلو 😊😊
خوب دعوا کجا دیدی گلم
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
برو سونو قلب فردا😡
0
1400/02/21
سوال کننده
دربیارم نشون بدم 😂😂😂تو بگو من چیکار کنم همونو انجام بدم عشقمممم
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
واقعی مردی تو😐😐😐
0
1400/02/21
سوال کننده
مث اینکه یکی به شهر قشنگ سیستان توهین کرده بوده بعد بقیه ریختن دعوا و فحش .
0
1400/02/21
راضیه~♡ ☆
😂😂😂
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
ببینم
0
1400/02/21
سوال کننده
بابا فتحه بزار حداقل همش میکنم میگی تو مُردی😂آخه اومای منم قاطی کرده میگم نکنه تموم کردم
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
مَررررررد
ینی چیز داری تو
ینی چیز داری تو
1
1400/02/21
سوال کننده
🤦 یبار بستم اومارو رفتم بیرون دوباره اومدم رفت
عنوان تایپیک این بود خانومی ک به سیستانیا توهین کردی،اینجوری شروع میشد
عنوان تایپیک این بود خانومی ک به سیستانیا توهین کردی،اینجوری شروع میشد
0
1400/02/21
سوال کننده
نه والا ندارم😂البته دوتا تو شکمم هس دوقلو پسر باردارم
0
1400/02/21
سوال کننده
بچها کدومتون منو میشانسین بیاین بگین 😂🤦
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
خواب دیدی بخواب ادامشو ببین بیا شات بده
2
1400/02/21
Parisa ♡🦋
ای جانم ماشاالله
0
1400/02/21
fatima ghasemi
گوشیت قاط زده
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
ماه بانو مهری🤦♀️
0
1400/02/21
سوال کننده
قربونت❤️
0
1400/02/21
سوال کننده
اره لعنتی گرخیدم اصن
0
1400/02/21
سوال کننده
آه یکی منو گرفتار🤦😂دیشب خودم ب یکی شک داشتم که مرد باشه دوتا تیکه انداختم
خدا ببخشه منو😂😂😂
خدا ببخشه منو😂😂😂
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
بیا پیداش کردم تاپیکو🤦♀️
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋

0
1400/02/21
راضیه~♡ ☆
ببینم
0
1400/02/21
راضیه~♡ ☆
دیدم
0
1400/02/21
سوال کننده
این قدیمه درسته؟؟
0
1400/02/21
سوال کننده
ریدم ب خودم اصلا😂🤦
0
1400/02/21
راضیه~♡ ☆
اره تاریخشو ببین واسه فروردین ۹۹
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
اوووو مال ی قرن پیشه😐😐
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
99/1/10
0
1400/02/21
سوال کننده
ابلفض
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
ببینم
0
1400/02/21
yasi
یکشنبه نوبت دارم
0
1400/02/21
سوال کننده
چرا واقعا چش شده اومای من
0
1400/02/21
سوال کننده
بسلامتی انشالله قلب کوچولوشو ببینی😍
0
1400/02/21
راضیه~♡ ☆
جووون قلبشو قربون😍الان بری یعنی صدا قلبش میشه شنید؟؟؟🤔
0
1400/02/21
yasi
اومای منم بود😐یکی میرفت هی لایک میکرد میومد بالا تایپکه 😂
0
1400/02/21
yasi
انشالله
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
ببینم
0
1400/02/21
yasi
فدات قسمتت انشالله، نمیدونم ولی نمیزارن تو هفته ها پایین
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
حتتتما عکس بگیری
0
1400/02/21
yasi
بزار برم بعد ببین😐الان چیو ببینی😂
0
1400/02/21
راضیه~♡ ☆
فدات عزیزم انشالله
0
1400/02/21
سوال کننده
سمیرا من برا ضربان قلب ک رفتم اصن نمیدونستم باید مثانه پر باشه
رفتم رو تخت دکتر گفت برو آب بخور یه رب دیگه بیا
اینقد درمانگاه شلوغ بود تندی رفتم پنج شیش تا لیوان آب خوردم رفتم گفتم مثانم پره
باز گفت نه گفتم بخدا شاش دارم
اونم سر سری نگاه کرد گفت بزور ضربان میبینم خوبه پاشو قلبش تشکیل شده
سر همین موضوع تا ماه سوم نمیدونستم ک دوقلوعن 😍
ماه سوم برا غربالگری و ان تی رفتم فهمیدیم دوقلوعن
رفتم رو تخت دکتر گفت برو آب بخور یه رب دیگه بیا
اینقد درمانگاه شلوغ بود تندی رفتم پنج شیش تا لیوان آب خوردم رفتم گفتم مثانم پره
باز گفت نه گفتم بخدا شاش دارم
اونم سر سری نگاه کرد گفت بزور ضربان میبینم خوبه پاشو قلبش تشکیل شده
سر همین موضوع تا ماه سوم نمیدونستم ک دوقلوعن 😍
ماه سوم برا غربالگری و ان تی رفتم فهمیدیم دوقلوعن
0
1400/02/21
سوال کننده
آهان پس بگو
0
1400/02/21
Parisa ♡🦋
ریدم تو این دکترت😐
0
1400/02/21
سوال کننده
اره منم والا😂البته دکتر من نبود رادیولوژیست درمانگاه بود ک دیگه نرفتم پیشش
جای دیگه میرفتم
جای دیگه میرفتم
0
1400/02/21
سوال کننده
میرم
0
1400/02/21
yasi
من شوهرم میگه دوقلوان😂😂میگم متاسفم من یه تخم بیشتر نداشتم😂من طبق پری الان نه هفته و شش روزم فکر کنم
0
1400/02/21
سوال کننده
جالب میدونی چیه من از یه پیجی لباس سفارش دادم بیاد
بخاطر کرونا بیرون نمیرفتم
بعدش دختره ک لباسارو فرستاد منم یه ویدیوی خوشگل از لباسا فرستادم براش
با لباس میخواستم شوهرمو سورپرایز کنم
بعد از اون با ادمینه دوس شدم
الآنم باهم دوستیم
همش میگفت حس میکنم دوقلو بارداری منم میخندیدم میگفتم نه
بعدا ک فهمیدم پشمام ریخته بود
مادرشوهرمم وقتی خبر بارداریم بهش دادم میگفت نمیشه دوقلو بشه ،میگفتم نه سونو دادیم یدونه س
آخه من خودم دوقلوام
بخاطر کرونا بیرون نمیرفتم
بعدش دختره ک لباسارو فرستاد منم یه ویدیوی خوشگل از لباسا فرستادم براش
با لباس میخواستم شوهرمو سورپرایز کنم
بعد از اون با ادمینه دوس شدم
الآنم باهم دوستیم
همش میگفت حس میکنم دوقلو بارداری منم میخندیدم میگفتم نه
بعدا ک فهمیدم پشمام ریخته بود
مادرشوهرمم وقتی خبر بارداریم بهش دادم میگفت نمیشه دوقلو بشه ،میگفتم نه سونو دادیم یدونه س
آخه من خودم دوقلوام
0
1400/02/21
yasi
خوب شما داشتین ژنشو من ندارم😂😂دارو هم نخوردم
0
1400/02/21
سوال کننده
هر چی ک هی ایشالا سالم باشه و ایشالا هرچی خیره همون بشه برات
0
1400/02/21
سوال کننده
هس
3
1400/02/21
yasi
انشالله همه چی خوب باشه به یکیش راضیم بخدا
0
1400/02/21
سوال کننده
همه چی خوبه با آرامش برو سونو❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دخترا نمیدونید گرم طلا چقدر شده
- دخترا تورخدا بیاین ببین این درسته
- دخترا آزمایشم مثبت شد خداروشکر
- 📣📣📣📣📣📣سلام خانما ی لحظه بیاین مخصوصا سمیرا مشهدی خودمون ما دعوا نداریم ک ع
- دخترا اینو واسم تفسیر کنید
- خانوما میخام سرشماری کنم😁😁🤭
- مانانای بچه های حساسیت ب پروتیین گاوی بیان
- خانم دکتر لطفا سونوگرافی منو ببینید
- زود زود بیاید دخترا این آزمایش رو ببینید
- دختررااا من دوباره رفتم روکار😂




