شاید رفلاکس داره.
دختر منم همینحوری بود، زیادم سکسکه میکرد، شیربالا میاورد، همش گردن و سرشو میده رو به عقب....
سلام ممکنه نوزاد گرفتگی بینی دارد ، با فین گیر بینی را مرتب تخلیه کنید و از قطره کلرید سدیم استفاده کنید ، شیب دار به نوزاد شیر بدهید اگر خس خس ادامه داشت از نظر رفلاکس باید معاینه شود ،
عه عزیزم زایمان کردی مبارکه
مگه قرار نبود اول فروردین سز شی؟
اهان.اره پسر منم همین مدله.برای رفلاکسش چیکار کردی؟
اره عزیزم اب دور بچم کم شدع بود
دکتر بهش پودر امپرازول ۱۰ داد، هر صبح یکی حل میکنم تو اب و بهش میدم، و شیر خشک مخصوص رفلاکس گرفتم ، ببلاک ar
موقع شیرخوردن باید سرش بالا باشه، حتما آروغش بگیرین، و روی سطح شیبدار بخوابه، ۲۰ درجه باشه