فاطی غزلم بیااااا بینم رفتی طونوچیشدچی بهت گفتننن
0
1399/11/19
fatemeh 👨👩👧👦
تاپیکش پایینه غزل جان
0
1399/11/19
fatemeh 👨👩👧👦
رفته
0
1399/11/19
سوال کننده
کوووو
0
1399/11/19
fatemeh 👨👩👧👦

اولی و دومیه
0
1399/11/19
سوال کننده
مرسی گلم
0
1399/11/19
fatemeh 👨👩👧👦
خواهش میکنم عزیزممم
0
1399/11/19
بانو آسو .
غزل
0
1399/11/19
بانو آسو .
اینجایی
0
1399/11/19
بانو آسو .
بیا سوال دارم خوووو
0
1399/11/19
بانو آسو .
گناه داالم خووو
0
1399/11/19
سوال کننده
جاااانم عشقم
0
1399/11/19
سوال کننده
ببخشییدخونه پدرم نت نبود
0
1399/11/19
بانو آسو .
میگما عزیزم من و اقام خب چند شب هی پشت سر هم خواب دیدیم
0
1399/11/19
بانو آسو .
خواهش عزیزم
0
1399/11/19
بانو آسو .
شب اول من دیدم بعد اون بعد دوباره من خواب دیدم
0
1399/11/19
سوال کننده
بگوگلم چه خوابی
0
1399/11/19
بانو آسو .
من خواب دیدم تو یه خونه بزرگی بودیم پله میخورد وسط سالنش میرفت بالا مث این ویلاها مال یکی بود بعد اینجا کلی بچه نوزاد بود خب اقام اومد یکی از بچه هارو برداشت و گفت میخوام بدم به یکی که بچه نداره بنده خدا گناهه بفروشم هم پولی دستمون بیاد هم اونا بچه داشته باشن بعد بچه رو برداشت برد دیدم یجاییه نشسته کاغذ پر میکنه گفتم اینا چیه فت فرماشونو پر میکنم همین ک بردم کاری نباشه دیگه فقط امضا کنن بعد بچه رو برد تو یه مسجد قایم شدن منم داشتم میرفتم یهو شکمم درد گرفت رفتم تو یه مسجدی از اون درش رفتم بیرون و بعد رفتم تو یه ساختمون مثلا مرکز بهداشت بود گفتم شکمم درد داره زنه دست گذاشت رو شکمم گف خانم ۳ماهه بارداری گفتم نه نیستم تازه سونو شدم دست انداخت از رو شکمم فشار داد شکممو چرخوند بچه اومد بالا دیدم شکمم حرکت میکنه گف ببین بچه هست بعد هی شکمم بزرگ شد جوری ک بچه دست و پاشو فشار میداد پیدا بود بعد یه مرده میخواست معاینه ام کنه گفت خیلی گشاد شدی گفتم غلط کردی خیلیم تنگم و با پا میزدم بهش ک بیدار شدم البته هی تو خواب میگفتم حالا ک حامله شدم این سید بچه مردم رو دزدیده نمیتونم بگمش و شادی حاملگیمو بکنم
0
1399/11/19
دل آرام 🌹
غزلی جونم یه سر به تعبیر خوابت بزن
0
1399/11/19
بانو آسو .
چند روز بعدش خواب دیدم که یجایی بودم مث ده اینجور جایی مادر شوهرم و یه زنه همراهم بودن زنه ب نظرم جاری کوچیکیم بود میگفت تازه زاییدم نزدیکی کی بکنم منم گفتم تا ۴ ماه ن نزدیکی کن نه کار سنگین تا قشنگ خوب بشی بعد رفیق شوهرمم (سید هستش)با یه خانمی بود فک کنم زنش بود میخواستیم یجایی بریم با ماشین من رفتیم بشینیم دیدم نشستن جلو یکی پشت فرمونه به خودم گفتم ماشین مال منه اونا راننده شدن دیدم داداش رفیق اقام پشت فرمونه و داداشش کنارش(سید هستن)خانم رفیقشم جلو بغل شوهرشه من و مادر شوهرو جاریمم عقب نشستیم بعد دنبال گوشیم میگشتم پیدا نکردم گفتم برگردیم بر نگشت یهو سرعت ماشینو تند کرد من حالم بد شد با مشت زدم ب ماشین گفتم وایسا اینم دور زد دم یه خونه وایساد تا در ماشینو باز کردم یه زن از خونه اومد بیرون گفت حالت بده چرا و بیا تو بعد رفیق اقام گفت الان زنگ سید علی(شوهرم)میزنم بیاد هرچی شمارشو میگرفت نمیشد رفتیم توخونه و خواهرم داشت قلوه گوسفند درست میکرد برگشت بهم گفت واسه دخترم درست میکنم مریضه بدمش بخوره اومدم اینجا درست کنم و ببرم این رفیق اقام به خواهرم گفت منم دوست داره قلوه به منم بده خواهرمم اومد یه سینه مرغ ریز کرد ک کم میاد و جفتشون بخورن بعد دیدم یه سفره قشنگ چیدن رفتم کنار سفره خوابیدم اقام اومد نوازشم کرد گفت حالت بده نگران نباش خوب میشی یادم نیست از سفره خوردم یا نه ولی وقتی میرفتم ک بریم خونه رفیق اقام اومد گف ۲ یا۳ کیلو شکر بگیر ببر بده دم خونه ما میخواست پول بده گفتم نه و قیمتی نمیشه ولی بزور دوتا سپه چک ۵۰ تومنی بهم داد
0
1399/11/19
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
غزل فرار کرد🤣
0
1399/11/19
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
چه خبره انقدر طولانی
0
1399/11/19
بانو آسو .
رفتی☹
0
1399/11/19
بانو آسو .
من خوابام همیشه طولانیه
0
1399/11/20
بانو آسو .
غزل کجااااایی آهای غزل
0
1399/11/20
سوال کننده
بانوجان خوابهاتون مثل یه داستانه ولی چندتاچیزکه ازتوش متوجه شدم روبهت میگمم گلم..اولش اینکه خواب اولتون اگه قبل خواب توفکربچه نبودیدواقعاحتمابچه دارمیشیدولی دیروزودداره به این زودیانبایدانتظارداشته باشی بچه دارشی چون راه پرپیچ وخمی رودرانتظارداری دومااگه ازقلوه گوشت نخوردی خوبه ولی اگه بخوری بده دلیل بریه مصیبت بزرگه که سرتون میادسوماشکرتوخواب اگه بهتون بدن شیرینیه یه اتفاق شیرین واستون میفته که انشالله بارداری شماباشه
0
1399/11/20
سوال کننده
نه نرفتم بانوجان هستم ولی ماشالله خوابهاتون مثل یه رمانه بایدروش تمرکزمیکردیم
0
1399/11/20
کوثر 💜
😂😂
0
1399/11/20
سوال کننده
خخخخ
0
1399/11/20
فاطیما احمدی
🙄🙄
0
1399/11/20
سوال کننده
کوووفت واست تاپیک زدم کجایی تووو
0
1399/11/20
سوال کننده
حالت چطوره فاطی
0
1399/11/20
فاطیما احمدی
سلام بنظرت خوبم؟
0
1399/11/20
فاطیما احمدی
میگذره
0
1399/11/20
فاطیما احمدی
فقط میگذره
0
1399/11/20
فاطیما احمدی
فقط دوهفته دیگه خدا بهم کمک کنه بتونم تحمل کنم
0
1399/11/20
بانو آسو .
من قلوه رو نخوردم اصلا مال من نبود خواهرم راشت درست میکرد واسه دخترش
0
1399/11/20
بانو آسو .
غزل یه خواب دیگه هم دیدم خب دوتا قلاب بافتنی یکی ابی بود یکی صورتی اب جوی داشت میبرد خب بعد به اقام گفت بگیرم گفت مال تو که نیست بگیری گفتن هرچی اب بیاره بگیری مال خودته اکر صاحبش پیدا شد میدمش
بعد دویدم تو اب و تونستم فقط قلاب صورتیه رو بگیرم و قلاب ابیه آب برد
بعد دویدم تو اب و تونستم فقط قلاب صورتیه رو بگیرم و قلاب ابیه آب برد
0
1399/11/20
بانو آسو .
اره من همیشه خوابام رنگی و طولانیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



868

