من ۲۱ آذر سزارین زایمان کردم ،
امروز ۲۰روز میشه ،
هنوز در حد لکه بینی گاهی هم بیشتر خونریزی دارم
⭐سوالم اینه که
شما تا چند وقت خونریزی داشتین و تاکی درد شکمی و جای بخیه ها رو داشتین ؟؟
⭐اولین رابطه مونو کی میتونم برقرار کنم؟
باید حتما ۴۰روز بگذره یا خونریزیم قطع شد مشکلی نداره؟؟
⭐برای جلوگیری از چه روشی استفاده کردین ؟؟
⭐چه زمانی میتونم دستگاه آی یو دی بزارم
حتما باید پریود باشم ؟؟
پیشاپیش ممنون از راهنماییتون عزیزان😗😙😚😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



477
1399/10/11







