سلام خانوما.من 3هفته است زایمان کردم ولی شیر خودمو اصلا نمیدم.میتونم قرص ضدبارداری استفاده کنم؟قبلا سیپروترون کامپاند مصرف میکردم.میتونم همونو دوباره شروع کنم؟و اینکه من الان 3هفته است که خونریزی دارم و هنوز تموم نشده.از کی میتونم استفاده کنم ضدبارداری رو؟باید منتظر باشم خونریزیم قطع بشه بعد که پریود شدم از اونموقع شروع کنم؟ببخشید طولانی شد.هرکی میدونه کمک کنه ممنون میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



509
1400/02/02


