زایمانت چی بوده؟نباید اینطوری خون بیاد حتما ب دکترت بگو رحمت را تمیز نکرده
عزیزم ۳روزه خونریزی شدید داری و پیش دکترت نرفتی؟
به نظرم سریع تر خودتو برسون پیش دکترت
من اولین پریود بعدزایمانم بود،شب ساعت۱۱ افتادم ب خونریزی خیلی شدید با لخته های بزرگ و زیاد،چشمام سیاهی میرفت بدنم میلرزید سریع رفتم بیمارستان بهم سرم زدن خونریزیمو خیلی خیلی کم کرد،بعد سونو دادم رفتم پیش دکترم گفت کارعاقلانه ای کردی رفتی وگرنه خطر داشت اون حجم خون رفتن ازت
ک فهمیدم کیست دارم و رحمم نازک شده
سلام نازنینم به روی ماهتون
باتوجه به شدت خونریزی همین فردا به بیمارستان مراجعه کنید فورا سونوگرافی انجام گردد مطمئن شویم بقایا ندارید و ضخامت لایه داخلی رحم چک گردد
برای آهن روزانه یک عدد فروفورت گاین بخورید و نتیجه سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم