سلام
میشه راهنماییم کنید خیلی نگرانم
من اقدام به بارداری کردم و ۲۳ آبان باید پریود میشدم که نشدم
امروز آزمایش دادم و عدد تیتر بتام ۸۲۸/۳۸ شده
به نظرتون باردارم؟
عدد بتام پایینه؟
پرسش (1399/08/26):
عدد تیتر بتا در بارداری
1669
226
1399/08/26
سوال کننده
0
1399/08/26
سوال کننده
وقعا ممنونم
0
1399/08/26
سوال کننده
نه کلی گف ما بالای ۱۰۰۰ رک مثبت میگیم
0
1399/08/26
nazgol solo
همیشه قرار نیست اون اتفاق دوباره تکرار بشه .مطمئن باش این یکی تا آخر به ثمر میرسه
0
1399/08/26
سوال کننده
خونریزی داشتم و زود به دنیا اومد
همه چیش نرمال بود ولی بعدا گفتن کرونا گرفته بوده خلاصه که بلایی سرمن اومده الان تنها دلخوشیم این که این مثبت باشه
همه چیش نرمال بود ولی بعدا گفتن کرونا گرفته بوده خلاصه که بلایی سرمن اومده الان تنها دلخوشیم این که این مثبت باشه
0
1399/08/26
nazgol solo
تو همین اونا بودن افرادی که بتای ۵۶ داشتن الان هفته بیست به بالا هستن اصلا استرس نگیر
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنونم از دعای خوبت عزیزم
0
1399/08/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
برو جوابتو بگیر .
0
1399/08/26
سوال کننده
منم اینجوری میدونستم ولی خدا ازش نگذره کلا فقط بلدن ناامید کنن
0
1399/08/26
nazgol solo
برو جوابت بگیر برو دکتر نگرانم نباش همه چیزت اوکی هستش
0
1399/08/26
nahid nt
انشالله به خوبی میگذره نگران نباش 🌹
0
1399/08/26
سوال کننده
احه گف باید چند روز دیگه بیای مجدادا ازمایش بدی اینو دکتر قبول نمیکنه
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنونم از انرژی خوبتون
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنونم
0
1399/08/26
nahid nt
لعنت به این کرونا که واسه همه بدتر استرسش واسه ماماناس
0
1399/08/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
😑😑😑😑😑😑جلل الخالق .حالا اشکال نداره پس فردا دوباره برو تکرار کن دوتا جوابو ببر پیش دکتر اما ی ذره شکب دلت نده
0
1399/08/26
سوال کننده
نه استرس نگیر آخه اون موقع هنوز میگفتن ایران نیومده به من میگفتن بیماری ناشناخته گرفته
0
1399/08/26
Afsaneh 🐼
ینی رنج ازمایشگاه بالا هزار 😐😐😐
0
1399/08/26
helma M
سلام گلم خوبی دکتر رفتی
0
1399/08/26
سوال کننده
نمیدونم به نظرتون همین آزمایش رو بگیرم ببرم پیش دکتر؟
0
1399/08/26
سوال کننده
دوماه پیش رفتم یه سری داروی تقویتی داد و اسید فولیک فعلا نرفتم
0
1399/08/26
ملیح ایرانی
من فردای موعدم ۴۰۰بود
0
1399/08/26
فاطمه ح م
به منم همین گفته بعداظهر میخوام برم جوابو بگیرم. ولی مال شما عددش خیلی خوبه عالیه
0
1399/08/26
سوال کننده
پس با این حساب برا من خوبه چرا پس اونجوری گفته
0
1399/08/26
سوال کننده
برا شما چنده؟
0
1399/08/26
فاطمه ح م
نمیدونم فقط همینوگفت
0
1399/08/26
فاطمه ح م
شمابی بی چک زدی؟
0
1399/08/26
😍peransa😍 .
عزیزم ب منم همینو گفت باید 48 ساعت بعد تکرار کنی. برای اینکه ببین افزایش داره یا ن اینو میگن. من دکترمم همینو گفت و گغت تکرار کن
0
1399/08/26
سوال کننده
اهان ایشالا مثبته حتمابیا بگو چی بهت گفتن
0
1399/08/26
فاطمه ح م
انشاالله. شماهم اصلا استرس نگیر چون خیلی خوبه... باشه خبرمیدم
0
1399/08/26
سوال کننده
اره شنبه زدم بعد ۵ دقیقه دوتا خط کمرنگ افتاد
0
1399/08/26
فاطمه ح م
منم دیشبو امروز زدم مثبت شد
0
1399/08/26
سوال کننده
برا شما چند بود؟ و چند روز بعد تاخیر آزمایش دادید؟
0
1399/08/26
سوال کننده
خپ پس ایشالاااااااا مثبته
0
1399/08/26
فاطمه ح م
فقط خداکنه اثرامپول نباشه
0
1399/08/26
سوال کننده
نه بی بی چک به آمپول ربطی نداره نگران نباش
0
1399/08/26
فاطمه ح م
ولی ازوقتی گفته معلوم نیست مثبته یا منفی دلم یه جوری شده
0
1399/08/26
mahsa pv
چه ازمایشگاه خنگی، مال من ۲۲۶بود و مثبت بود😁😁😁
0
1399/08/26
سوال کننده
اره منم همینجوریم به همسرم گفتم بره جواب رو بگیره ببریم پیش دکتر اینجوری بهتره
0
1399/08/26
فاطمه ح م
🤣🤣🤣
0
1399/08/26
mahsa pv
والا ، بتات عاااالیه عزیزم، بخودت اصصصصصلا استرس نده
0
1399/08/26
فاطمه ح م
آره برو نشون دکترت بده بهتره
0
1399/08/26
سوال کننده
واقعاااا نمیدونم چرا اینجورین منم چند بار پرسیدم
0
1399/08/26
mahsa pv
برای شما چند بود؟
0
1399/08/26
سوال کننده
.ممنونممم ایشالا رفتم دکتر میام نتیجش رو میگم
0
1399/08/26
سوال کننده
برای من؟
0
1399/08/26
mahsa pv
نه اشتباه شد😁😁
0
1399/08/26
سوال کننده
اهان🙄
0
1399/08/26
سوال کننده
ایشالا به سلامتی برا شما دیگه چزی نمونده به دنیا بیاد
0
1399/08/26
mahsa pv
بنظرم تا هفته ۸نرو چون بهت استرس میدن که ساک هست و قلب نیست و ...همون ۸هفته برو که خیالت راحت بشه از همه چیزش
0
1399/08/26
سوال کننده
ایشالاااا سالم و سلامت باشید
0
1399/08/26
سوال کننده
کلا نرم تا اون موقع؟
یعنی میشه سه هفتع بعد یعنی؟
یعنی میشه سه هفتع بعد یعنی؟
0
1399/08/26
mahsa pv
ببببله۱۲روز😍😍
0
1399/08/26
mahsa pv
بله، اگر برید استرستون بیشتر میشه، چون تو هفته شما قلبو تشخیص نمیدن، اما هفته ۷و۸صدای قلب دیگه شنیده میشه
معمولا خود دکتر ها هم میگن تو هفته ۷و۸بیاید
معمولا خود دکتر ها هم میگن تو هفته ۷و۸بیاید
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
بنظر من دو روز دیگه برو آزمایش بده ببین بتا بالای هزار رفته یا نه.. دکتر هم بری همینو بهت میگه الکی دکتر نرو تا هفته هشت به بعد
0
1399/08/26
سوال کننده
ایشالااا به سلامتی
موقع برا همه منتظرا و برا همه خانونای باردار دعا کنید حتما یادتون نره
موقع برا همه منتظرا و برا همه خانونای باردار دعا کنید حتما یادتون نره
0
1399/08/26
mahsa pv
حتما عزیززززم
0
1399/08/26
سوال کننده
اره من یکم عجله دارم باید صبور باشم
0
1399/08/26
mahsa pv
این کارم بنظرم استرسو میبره بالا، وقتی بتا حوبه تکرارش چه کاریه؟من که کلا یه بار بتا دادم،😁😁😁
0
1399/08/26
سوال کننده
اخه با این وضعیت کردنا آزمایشگاه رفتن خیلی خطرناکه
0
1399/08/26
سوال کننده
اره منم فکر میکنم دیگه نرم واقعا فقط استرس میدن
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
آخه هر آزمایشگاهی یه رنجی داره.. الان این آزمایشگاه گفته باید بالای هزار باشه
0
1399/08/26
mahsa pv
هممون همینطوری بودیم ، تا ان تی استرس زیاده اما کم کم اروم میشی عزیزم، فقط سعی کن استراحن کنی و فعالیتت زیاد نباشه
0
1399/08/26
سوال کننده
مگه عدد بتا هر ازمایشگاه فرق داره؟
0
1399/08/26
mahsa pv
فکر میکردم عدد بتا یکیه تو همه ازمایشگاها، اینو نمیدونستم
0
1399/08/26
سوال کننده
اره دقیقا
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
اونی که آزمایشگاه نشسته بی سواد نیس که .. حتما دلیلی داشته که اون حرفو زده
0
1399/08/26
سوال کننده
منم فگر میکردم یکیه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
انشالله که خیره خودتو اذیت نکن.. تونستی دوباره آزمایش بده خیالت راحتتره تا اینکه سه هفته استرس بکشی تا بری پیش دکتر
0
1399/08/26
سوال کننده
بعله هرچی خدا بخواد
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
❤️❤️
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺

0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
عزیزم اینترنت نگاه کردم برات .. اینجوری زده عدد بتا رو
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
حالا آزمایشگاه قحط بود رفتی اون آزمایشگاه؟😂😂
0
1399/08/26
سوال کننده

0
1399/08/26
سوال کننده
اینم جواب آزمایشم
0
1399/08/26
سوال کننده
یعنی آزمایشگاه فرق نداره
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
خاک تو او سرشون
0
1399/08/26
سوال کننده
؟
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
مثبتی عزیزم
0
1399/08/26
سوال کننده
نمیدونم کلا گیج شدم
0
1399/08/26
سوال کننده
من اخه صب رفتم یعنی دوروز تقریبا بعد تاخیرم
0
1399/08/26
سوال کننده
احتمال میدم زود رفتم
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
الان با توجه به عکس و عدد نرمال آزمایشگاه شما مثبتی
0
1399/08/26
سوال کننده
واقعااا
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنومم ایشالا همینطور باشه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
آره بابا.. برو حالشو ببر😂
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
ما رو هم دعا کن
0
1399/08/26
سوال کننده
حتمااااا عزیززرممممم
0
1399/08/26
سوال کننده
من اخه سال پیش خاطره بدی داشتم برا همین امسال دوباره اقدام کردم
0
1399/08/26
سوال کننده
دلم واقعا شکستس
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
تبریک میگم.. انشالله بارداری راحتی داشته باشی.. و یه نی نی ناز و مامانی بیاد بغلت
0
1399/08/26
سوال کننده
پدرمم به خاطر کرونا از دست دادم
0
1399/08/26
سوال کننده
حتمااا برات دعا میکنمممم
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
حالا یه بار تجربه تلخ داشتی فراموشش کن خواهرم
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنونمممممم ایشالاااا زود زود تو بیای خبر بارداری ت رو بدی
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
خدا بیامرزه در عوض خدا یه نی نی گذاشت دلت که غمهاتو فراموش کنی
0
1399/08/26
سوال کننده
اره
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
عزیزمی❤️❤️
0
1399/08/26
سوال کننده
اره واقعااا همینطوره فقط حضور این بچه میتونه ارومم کنه
0
1399/08/26
فاطمه ح م
اوه ماشاالله به این خوبی دیگه چی میخوای
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
خدا خیلی دوستت داره و حواسش بهت هست .. نگران نباش اصلا
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
راستی فائزه جان دارو خوردی؟؟ یا طبیعی
0
1399/08/26
سوال کننده
بابا تقصر آرمایشگاهی شد
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنون
0
1399/08/26
فاطمه ح م
اوف ازدست اینا
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
در بعضی آزمایشگاه ها رو باید گل بگیرین خاک تو سرشون واقعا ...
0
1399/08/26
فاطمه ح م
منم الان استرس دارم تا ساعت 6ونیم برم جواب بگیرم معلوم نیست چی میشه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
ای جانم.. چند روز از موعدت گذشته
0
1399/08/26
سوال کننده
من دوماه که تحت نظر دکترم قرص تقویتی و d3 و اسید فولیک و اومگا۳ میخورم
0
1399/08/26
فاطمه ح م
هنوز نگذشته فرداست
0
1399/08/26
سوال کننده
ایشالااااااا که برا شما هم مثبت باشه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
آهان همش تقویتی داده پس مشکل خاصی نداشتی
0
1399/08/26
فاطمه ح م
انشاالله ممنون
0
1399/08/26
سوال کننده
خیلی زود نرفتی؟
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
عجولیاااا
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
خوب میزاشتی دو روز بگذره
0
1399/08/26
فاطمه ح م
چرا دیگه ولی 15روزازامپول آزاد سازیم میگذره بی بی هم مثبت شد مثل عجولا رفتم آزمایش دادم
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
دیگه حالا آزمایش دادی انشالله که مثبته خبری شد بیا اینجا بگو فاطمه ..
0
1399/08/26
فاطمه ح م
خوب 15روز ازامپول آزاد سازی گذشته گفتم حتما جواب میده امروز29سیکلمه
0
1399/08/26
فاطمه ح م
باشه میگم
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
انشالله برا تو هم مثبته .. منتظریم
1
1399/08/26
فاطمه ح م
انشاالله
0
1399/08/26
سوال کننده
اخه من به خاطر زایمانم که سزارینم بود خیلی ضعیف شده بودم
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
اوهوم.. چند سالته فائزه جان
0
1399/08/26
سوال کننده
۳۴
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
چند ساله ازدواج کردی
0
1399/08/26
سوال کننده
پس ایشالا که مثبته حتما بیا بگو اینجا منم با خبر بشم
0
1399/08/26
سوال کننده
۳ سال
0
1399/08/26
سوال کننده
شما چند سالته
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
منم سه ساله ازدواج کردم ۲۷سالمه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
تا این ماه جدی پیگیر بارداری نبودم .. این ماه ولی منتظرم
0
1399/08/26
سوال کننده
تهرانی یا شهرستان؟
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
تهران.. اسلامشهر
0
1399/08/26
سوال کننده
چن ساله اقدام کردی؟
0
1399/08/26
سوال کننده
یه دکتر هست که دوستم بعد ۸ سال اقدام و اینکه کلا منصرفش کرده بودن از بارداری با یه قرص باردار شدم البته آی وی اف و الانم بچش یه سالشه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
من دو ساله که ول کرده بودم جلوگیری نداشتم ولی باردار نشدم پیگیری کردم دیدم تنبلی تخمدان دارم چند ماه دارو خوردم این ماه رفتم سونو گفت تخمک داری اقدام کن .. فردا موعد پریودیمه منتظرم
0
1399/08/26
سوال کننده
عهه پس مشکلی نیس
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
نه مشکل خاصی ندارم
0
1399/08/26
سوال کننده
ایشالا این ماه بارداری
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
فدای تو .. ممنون.. از اول گفتم خدا هر وقت صلاح دونست بهم نی نی سالم بده .. به زور نمیخوام😂
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
شوهرمم مثل خودم میگه.. عجله نداریم
0
1399/08/26
سوال کننده
بعه درستشم همینه
0
1399/08/26
سوال کننده
خدا هرچی بدونه همونه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
اره واقعا... خدا صلاحمو بهتر میدونه
0
1399/08/26
سوال کننده
دارو هم که خورده باشی احتمال دوقلویی زیاده ایشالا دوقلو باشه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
انشالله خدا به همه چشم انتظارا که غصه میخورن و زخم زبون میشنون زودی نی نی بده .. بعضی وقتا میبینم تو اوما خانوما مینالن که شوهر و خانواده شوهرشون زخم زبون میزنن انقد ناراحت میشم فائزه جان.. واقعا قدر شوهرمو باید بدونم که همیشه میگه هر چی خدا بخواد
0
1399/08/26
سوال کننده
واقعااا همینطوره مگه دست خانومه که زخم زبون میزنن خدا باید بخواد
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
اره تااازه خودمم دو قلو بودیم تو شکم مامانم😂😂😂.. ولی اون یکی سقط شد
0
1399/08/26
سوال کننده
عهه پس احتمالش خیییلی زیاده منم خودم با خواهرم دوقلوم
0
1399/08/26
سوال کننده
خیلی دوس دارم دوقلو داشته باشم
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
عه پس انشالله برا تو هم دوقلو میییشه انشالله.. منم عاشق دو قلو أم خیلی دوس دارم
0
1399/08/26
سوال کننده
آره خیلی خوبه ایشالاااا هم من هم شما دوقلو داشته باشیم
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
تهرانی شما؟
0
1399/08/26
سوال کننده
نه زنجان
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
عه .. پس شما هم ترکی باجی.. اصالتا اردبیلی هستیم
0
1399/08/26
سوال کننده
بله ترکوخ
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
😂😂
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
یاشا
0
1399/08/26
سوال کننده
یاشا
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
خوشحال شدم از آشناییت عزیزم❤️
0
1399/08/26
سوال کننده
ولی خدایی از لحاظ پزشکی شهرستان خیلی ضعیفه
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنونم منم همینطور
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
نه حالا همشونم اینطوری نیس
0
1399/08/26
سوال کننده
نمیدونم زنجان که اینطوریه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
جاهای خوب برو .. این آزمایشگاهیه واقعا افتضاحه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
فائزه گفتی چند روز از موعدت گذشته
0
1399/08/26
سوال کننده
ببین ۲۳ باید پریود میشدم
0
1399/08/26
سوال کننده
امروز میشه ۳ روز ولی صبح زود رفتمت
0
1399/08/26
سوال کننده
تقریبا دو روز و نیم
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
آهان.. نه خوب از موعدت بالاخره گذشته .. به شوهرت خبر دادی؟🥰
0
1399/08/26
سوال کننده
اره الان خودش رف گرف جواب آزمایشو
0
1399/08/26
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
من با بتای ۶۹ فهمیدم باردارم گلم بتات عالیه مبارکت باشه
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
موعد من فرداست ولی میخوام تا جمعه صبر کنم شنبه بی بی بزنم اگه مثبت بود مستقیم برم آزمایشگاه
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنونم انقد که استرس میدن به ادم خوشحالی ادمو خراب میکنن
0
1399/08/26
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
از بارداریت لذت ببر عزیزم و ب چیزای منفی فک نکن
0
1399/08/26
سوال کننده
عهه ایشالااا که مثبت باشه حتما خبرشو بده
0
1399/08/26
سوال کننده
اره واقعا همینطوری باید باشم
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
مثبت بود تاپیک میزنم😘😘
0
1399/08/26
nazgol solo
ان شاالله که مثبته بیای مارو خوشحال کنی
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
برو با شوهرت خوشحالی کن به چیزای منفی فکر نکن عزیزم .
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
ممنونم😅😅😘😘😘
0
1399/08/26
سوال کننده
ایشالا شنبه یه تاپیک بارداری مثبت ازت ببینیم
0
1399/08/26
🌺fatemeh m🌺
سلامت باشین .. خیلی ممنون❤️❤️❤️
0
1399/08/26
فرزانه مامان شازده والا
واسه من 300بود
0
1399/08/26
سلما 💞💞
مبارک باشه
0
1399/08/26
سوال کننده
❤❤❤
0
1399/08/26
سوال کننده
چند روز بعداز تاخیر؟
0
1399/08/26
سوال کننده
دوقلو دارید؟😍😍
0
1399/08/26
سوال کننده
ممنونم
0
1399/08/26
فاطمه ح م
منم حامله ام
0
1399/08/26
سوال کننده
خداروشکرررررر عزیزمممم
0
1399/08/26
سوال کننده
چی گفتن بهت چند هفته ای؟
0
1399/08/26
فاطمه ح م
نمیدونم چندهفته ام فقط گفت مثبته
0
1399/08/26
فاطمه ح م

0
1399/08/26
سوال کننده
مبارکه عزیزم ان شالله بارداری سالم و خوبی داشته باشی
0
1399/08/26
سوال کننده
خیلی خوشحال شدم
0
1399/08/26
فاطمه ح م
ممنون عزیزم همچنین شما
0
1399/08/26
سوال کننده
❤❤❤❤
0
1399/08/27
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا هم خوبه
0
1399/08/27
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیز 😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




