انشالله ب خوشی بارداریتوطی کنی
مرسی عزیزم. اخه ترسیدم بقیه میگن تیتر کمه
مبارکه اولش احتمالا هفته اول دومت باشه
مبارکه،ممکنه دکتر بگه تکرار کنی. اما نگران نشو
عزیزم نمیخام ناراحت بشی ولی برای شما که زدی۷بارداری خیلی پایینه احتمالا پوچ باشه😔چون خودم سابقشو دارم بهتون گفتم
عزیزم ۳۳ برای هفت بارداری خیلی کمه من تازه ۳ هفتم بود ۱۶۰ بود.
شایدم لقاحش دیر بوده . کم بودن بتاش دلیل بر پوچی نیست شاید لقاحش دور بوده خود منم همین جور بودم
نه من 17 ونیم بودم الانم خیلی خوبه این آزمایشی که داده تیتر بتا نیس کلا فقط بارداریه تو برگه هم نوشته 10 ب پایین منفی 10 تا 25 احتمال بارداری 25 ب بالا مثبت
کلا چون از 10 اومده ب 33 یعنی رشد داشته
ایشالا که مشکلی نداشته باشه وبا خبر خوب بیاد
گلم احتمال داره پوچ باشه خیلی کمه عددت
ایشالا که سالم باشه عزیزم برا اطمینان برو دکتر
نگران نباش عزیزم سالم سالم هست فقط مجدد تکرار کن بتا رو .احتمال خیلی زیاد لقاحت دیر تشکیل شده