سلام دکتر جان وقت بخیر ، ازمایش بتا دادم تیتر بتام ۳۱۰۰ بود و بر اساس اخرین قاعدگی پنج هفته و دو روز سن بارداریم هسته ،
برای تشکیل قلب چه زمانی باید مراجعه کنم به سونو گرافی؟
پرسش (1404/09/30):
عدد تیتر بتا ۳۱۰۰
409
28
1404/09/30
سوال کننده
0
1404/09/30
نسترن موسوی
سلام عزیزم. بارداریت مبارک باشه.
سوالتو تخصصی بپرس دکتر جواب بده
سوالتو تخصصی بپرس دکتر جواب بده
1
1404/09/30
مامان مهدی و مهوا
عزیزم اسید فولیک بخور و اینکه طبق پریودی ۸ هفته شدی برو
1
1404/09/30
zeinab banoo
عدد بتات بالای ۲۰۰۰هزاره میتونی بری الان سونو
1
1404/09/30
sahar .
الان عزیزم .بتا بالای ۲۰۰۰ مبارکت باشه
1
1404/09/30
eliiiii 🫡
۸هفته شدی طبق پریودی برو به بتا الان نگاه نکن اگه درد زیادداری زودترمیتونی بری
0
1404/09/30
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1404/09/30
سوال کننده
الان دو روزه اسهال و معده درد شدید هستم ، دل پیچه دارم 😭 چکار کنم ؟
0
1404/09/30
سوال کننده
معده درد امونم رو بریده چکار کنم ؟
0
1404/09/30
سوال کننده
چه دردی عزیزم ؟
1
1404/09/30
مریم امیرانی
ببخشید نگرانت نکنم ولی اسهال خودش علایم سقط
بنظرم برو دکترت و شرح حال بگو
بنظرم برو دکترت و شرح حال بگو
1
1404/09/30
M.A .
مبارکه باشه عزیزم
1
1404/09/30
M.A .
کی گفته اسهال نشانه سقط این چه حرفیه واقعا
1
1404/09/30
M.A .
عزیزم من بتام ۱۶۰۰ بود سونو دیده نشد گفت ده روز دیگه بیا
بنظرم عجله نکن بزار یکی دو هفته دیگه برو
بهت استرس وارد نشه
چون من خودم استرسی شدم
بنظرم عجله نکن بزار یکی دو هفته دیگه برو
بهت استرس وارد نشه
چون من خودم استرسی شدم
1
1404/09/30
M.A .
برای معده دردت با دکتر باید مشورت کنی
حالت تهوع منم گاهی دارم
حالت تهوع منم گاهی دارم
0
1404/09/30
لیلا زمانپور
سلام خوبی عزیزم ببخشید یک سوال دارم
من همیشه ۵یا۶روز جلوتر پریود میشدم اون ماه ۲۷ابان ماه پریودشدم
این ماه پریود نشدم
به نظر شما بروم آزمایش بدم نشان میدهد
من همیشه ۵یا۶روز جلوتر پریود میشدم اون ماه ۲۷ابان ماه پریودشدم
این ماه پریود نشدم
به نظر شما بروم آزمایش بدم نشان میدهد
0
1404/09/30
M.A .
اگر هنوز نشدی اره نشون میده بیبی چک هم نشون میده
0
1404/09/30
eliiiii 🫡
اینا که طبیعیه یه چی خوردی اسهال شدی باکنترل کنی برنامه غذایت درست کن بچتم پسره ازحالامیگم😁
0
1404/09/30
سوال کننده
ممنون 🥺 ایفد حالم بده خداکنه فقط سالم باشه .با توجه به سقطی که داشتم خیلی استرس دارم🥺
0
1404/09/30
پشتیبانی اوما
عزیزم پرسش شما در بخش پرسشهای عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




