- سونو و ازمایش دادم گفتم ببینید مشکلی ندارم و این که چه دارویی استفاده کنم تنظیم شم الانم باز لک دارم احتمالا بازم دارم پربود میشم>پریود بعد از زایمان138 بازدید27 پاسخ
- سونو و ازمایش دادم گفتم ببینید مشکلی ندارم و این که چه دارویی استفاده کنم تنظیم شم الانم باز لک دارم احتمالا بازم دارم پربود میشم>پریود بعد از زایمان138 بازدید27 پاسخ
- موقع ترخیص هم دکتر برام هیچ دارویی ننوشت ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر ♥️♥️>خونریزی بعد از زایمان206 بازدید6 پاسخ
امروز دقیقا ۳۳ روز از زایمانم میگذره
من ازاول زایمان خونریزیم به اندازه اولین زایمانم نبود سر یک هفته ام افتادمبه لکه دیدن بعد از ۲۰ روز لکهای زرد رنگمیومد تا الان هراز گاهی لک خونی میدیدم الان سه روز دل درد پریودی میاد سراغم و قشنگ مثل زمان پریودیم خونریزی با لخته های نقطه نقطه میبینم تو نوارم
آیا طبیعیه؟
زایمان اولمم تا ۳۸ روزگی خونریزی داشتم قطع شد روز ۴۳ روزگی باز خون دیدم کگفتن این دیگه پریودیته ن خون بعد از زایمان
الان سر این زایمان تا کی باید هی خون بیادهی قطع بشه باز بیاد؟؟؟کمی کلافه و خسته شدم از نوار گذاشتن
زایمانمم طییعی بود >خونریزی بعد از زایمان دوم220 بازدید14 پاسخ- الان ۴۰ روز از زایمانم میگذره....هفته گذشته خونریزیم قطع شده بود و فقط لکه بینی زرد و قهوه ای داشتم.....
اما مجدد یه دفعه خونریزی شدید دارم که الان ده روزی میشه و هنوز قطع نشده
نگرانم اگه تجربه دارید راهنماییم کنید >خونریزی بعد از سزارین245 بازدید14 پاسخ - من تا روز ۳۸ دیگه لکه بینی داشتم قطع شد و پاک شدم کامل
الان که نزدیک ماه دوم هست زیر دلم و کمرم درد میگیره بیشتر زیر دلم دو طرف بخیه.
ترشح زرد رنگ داشتم دو روز پیش فکرکردم عفونته وقت دکتر گرفتم ولی همون روز دیدم خون اومده
گفتم پس این دردا بخاطر عفونت نبوده پریود شدم . دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت عفونت نداری پرسیدم پریود شدم یعنی الان ؟ ( آخه من بچه اولم تا یه سال پریود نشدم)
گفت اینا لکه بینی هست و نامنظمه
حالا سوالم اینه الان من اینو پریود حساب کنم ؟آخه یه سر لکه نمیاد اما قطع هم نشده خون تیره و کم هست .
برای نظر نماز خوندن باید حیض در نظر بگیرم یا استحاضه ؟؟>خونریزی کم بعد از ۴۰ روز از زایمان پریود حساب میشه ؟284 بازدید30 پاسخ - لطفا پاسخ بدید
من دو ماه پیش سزارین شدم ، بعد از زایمان تا دو هفته خونریزی داشتم بعدش دیگه در حد لکه بینی و شبیه به خونریزی های خفیف روزهای آخر پریودی بودم.
بعد از چهل روز هنوزم (الان دو ماهه زایمان کردم) گاهی اوقات مثلا دو سه روز یکبار لکه بینی دارم ، آیا طبیعیه؟>لکه بینی دو ماه بعد از زایمان352 بازدید14 پاسخ - ۳۰ روز بعد از زایمان دومم برای ۳ روز کامل پاک شدم تا حدی که ترشحاتم کاملا سفید بودن.بعد از ۳ روز عادت ماهانه شدم. سوالم اینه که من دوره هام ۷ روزه بوده اما الان که روز هفتم هستم عین روز دوم عادت ماهانه خونریزی دارم و اصلا انگار نه انگار که روز هفتم هستم.این طبیعیه؟ممکنه به کوراژ بعد از زایمانم ربط داشته باشه؟؟
و اینکه دارویی چیزی میتونم مصرف کنم تا خونریزیم بند بیاد و تموم بشه؟(مشکل و یا بیماری خاصی هم ندارم که منع مصرف برای دارو داشته باشم)
>اولین عادت ماهانه بعد از زایمان321 بازدید13 پاسخ - وقت شمابخیر.
بی زحمت جواب آزمایشم رو لطف میکنید ببینید؟
کورتاژ تشخیصی بودم( خونریزی شدید )>جواب آزمایش نمونه کورتاژ434 بازدید18 پاسخ - بنده دوتا سوال مرتبط دارم.
من 55 روزه زایمان سزارین کردم. اینو بگم که خیلی توی این مدت سختی کشیدم. بخاطر بچه روز سوم بردمش گفتن کمی زردی داره گرمیجات نخور. من لب به هیچ گرمی نزدم بعد زایمانم. حدود 4-5 روز گذشت غروبا لرز شدیدی میکردم که خانواده میگفتن لرز شیره. دیگه شد روز 8 ام رفتم بخیه هامو بکشم شرایطمو به دکتر گفتم جای بخیه هام خوب بود مشکلی نداشت کمی قرص و دارو نوشت ولی چون پوستم به چسب بخیه حساسیت داده بود 5 تا امپول جنتامایسین و اموکسی کلاو و آناهیل نوشت. اونارو خوردم بهتر شدم تا اینکه سینم درد گرفت باز تب و لرز کردم رفتم دکتر برام قرص نوشت و سونو که سونو مشکلی نداشت(شیرخودمو میخوره کوچولو).
من تا همین دو سه روز پیش خونریزی داشتم نه کامل کم در حد لکه و روزای اخر پریود. الانم مثلا صبح در حد و اندازه یه قاشق داشتم. کی اینا میخواد قطع بشه؟؟ مشکلی نداره این طولانی شدن؟ چند روز پیش مثلا یکی دو رزو قطع شد بعد مجددا صبحش کمی خون صورتی کمرنگ اومد و شبش کمی خون قهوه ای. نمیدونم طبیعیه یا نه؟ حالا امروز چیزی نبود دیگه فردارو نمیدونم!
**موردبعدی اینکه یه قسمت جای بخیم چند روز پیش یه چیزی مث جوش بود فشارش دادم کلی خون آبه ازش بیرون اومد ترسیدم زیاد دستکاری کنم گفتم بخیم ازون قسمت باز نشه. حالا دقت میکنم زیر بخیه هام (لایه زیرین پوست و گوشتم) از دوقسمت که توی عکسم مشخص میکنم برجستس یکیش قسمتیه که فشار دادم ازش خون ابه اومد. نمیدونم این دیگه چیه؟ طبیعیه؟ مال بخیه های داخلیمه یا نه؟
بخدا خسته شدم هربار هربار یه داستانی داریم.
اینم بگم توی بیمارستان بعد عمل یه ماما خیلی شکممو فشار داد و هرچندساعت اینکارو میکرد. میگم نکنه آسیب بهم رسونده باشه؟؟
ببخشید طولانی شد.>جای بخیه های سز و خونریزی بعد از زایمان1,295 بازدید80 پاسخ - بعدش دقیقا دو ماهگی دخترم پریود شدم
الان سر پسرمم ۱۶ روزگیش خونریزیم کامل قطع شد ، بعد امروز که رور چهلم پسرم هست پریود شدم!
دقیقا کمردرد و دلدرد پریودی دارم خونریزیمم مثل همون زمانی ک پریود میشدم
الان این خونریزی رو پریود حساب کنم ؟
ممنون میشم جواب بدید>سلام سوال تخصصی دارم در مورد خونریزی بعد از زایمان393 بازدید10 پاسخ - ممنونم>خونریزی بعد از سزارین286 بازدیدبدون پاسخ
- من ۱۳ روزه زایمان طبیعی کردم و دخترم شیرخودمو میخوره
تا روزه دهم خونریزی خیلی کمی داشتم و سه روزه لکه زرد کمرنگ داشتم تا امروز ظهر یهو خونریزیم بیشتر شد و به رنگ قرمز و شفاف مث دوران پریود.
سوالم اینه آیا ممکنه با اینکه شیر خودمو میدم و با این فاصله کوتاه ۱۳ روزه دوران پریودم شروع شده باشه؟
یا خونریزیم دلیل دیگه ای داره؟
اینم بگم که از دیروز مقدار شیرم کم شده>قاعدگی بعد از زایمان445 بازدید20 پاسخ - من بیستم بهمن زایمان طبیعی کردم ،بعد از زایمان هم تو زایشگاه خونریزی داشتم و مداخلات پزشکی اونجا برام انجام شد ،الان که ۱۶ روز از زایمانم میگذره خونریزی دوبار با شدت و رنگ قرمز برام پیش اومده و دوباره به خونریزی افتادم ،درد های خفیف رو در رحمم احساس میکنم ،کمردرد و سردرد میگیرم ،امروز که برای کنترل پیش متخصص رفتم معاینه کردن دهانه رحم بسته بود و با سونو گفتن در رحم لخته های خون میبینم آنتی بیوتیک تجویز کردن و گفتن اگه خونریزی تا دو هفته روند کاهشی نداشت کورتاژ انجام میدیم، خواستم نظر شمارو بپرسم آیا جای نگرانی هست ؟>خونریزی بعد از زایمان389 بازدید2 پاسخ
- خونریزی بعد از سزارین697 بازدید13 پاسخ
- خونریزی بعد از زایمان588 بازدید19 پاسخ
- من بعد از سزارین دوهفته اول خونریزی داشتم بعد شد لکه بینی تا چهل روز.
بعد از اون تموم شد ولی چند روز یکبار به مقدار کف دستی خون یکجا و داغی از بدنم خارج میشه. باتوجه به اینکه حدود دوماه از زایمانم گذشته دلیلش چیه؟
شیر خودمو به بچه میدم و فعلاام پریود نشدم.>تکرار خونریزی بعد از زایمان620 بازدید4 پاسخ - مدت زمان خونریزی بعد از زایمان561 بازدید7 پاسخ
- خونریزی بعد از زایمان558 بازدید27 پاسخ
- من دوقلو باردار بودم دقیقا 70روزه زایمان سزارین کردم ،هنوز خونریزیم قط نشده کسی اینجوری بوده،؟؟خسته شدم نمیدونم چرا بند نمیاد
سونو دادم همه چی نرمال بود عکسشو میزارم ببنید کسی سر درمیاره>بچها ماه بانو ام بیاین سوال دارم ،،،قطع نشدن خونریزی 2ماه بعد از زایمان1,332 بازدید34 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
بلد نیستم لباسام رو با هم ست کنم کمک
خانوما من پول خوب میدم برای خرید لباس و کفش و..
اما هیچوقت بلد نیستم چیزی رو با همدیگه ست کنم
مثلا میرم یه شلوار گرون میخرم
اما بعد یه شومیزی روش میپوشم که بهش نمیاد
در صورتیکه خیلیا رو میشناسم خیلی قشنگ لباس میپوشن پول زیادی هم خرج نمیکنن
من چکار کنم چطوری یاد بگیرم
واقعا عذاب وجدان میگیرم فقط پول الکی هدر میدم بعد لباسام به هم نمیاد
شنبه یکشنبه میپوشم
چطوری یاد بگیرم
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر
سلام خانم گلما
الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل
یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله
درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس
نظرسنجی درمورد خرید خانه😘😘💝💝
سلام دوستای گلم ان شاالله حال دلتون خوب باشه😍😍
به نظرشما ازبین این دوتا خونه کدوم بهتره مورد اول :۱۳۰متری درب به حیاط بازسازی نمیخواد وقابل سکونته اما برای اینکه به سلیقم نزدیک بشه احتیاج به یه سری تغییرات وبازسازی داره حالا مورد دوم درب ازساختمان هست ۲۰۰متری بازسازی کامل احتیاج داره وتغییرات هردو یک محله وتفاوت قیمت چندانی نداره اینم بگم برای هردومورد باید خودمون بتکونیم حساابی بعدازیکسال بتونیم بازسازی کنیم🥲🥲
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین
سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا میخوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه
درد ودل دارم باهاتون
خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک نکنم
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢
عمل صافی کف پا و مچ بچه ..لطفا کمک کنید
سلام عزیزان
من عضو تازه وارد هستم
ازتون راهنمایی می خواستم ، کسی در اینجا هست که صافی و مچ پای فرزندش رو عمل کرده باشه؟ چند سال گذشته از جراحیش؟راضی بودین از عمل؟ اگر ساکن تهران هستین لطفا اسم پزشک جراح رو هم بفرمایید
کسایی ک زایمان طبیعی داشتن بیان
سلام خانوما میخاستم ازتون بپرسم کیازایمان طبیعی راحتی داشتن یا بدون برش بوده وچیکارکردین ک راحت شد مخصوصاهفته های اخر لطفا نیاید از بدی هاش وزایمانای سخت بگید فقط کسایی ک زایمان راحتی داشتن بیان
چون بلخره هرزایمانی عوارض خودشوداره من چون اولی طبیعی بوده این هم باید طبیعی باشه ونمیخام دیگ هردومدل رو روی بدنم داشته باشم
ممنون از وقتی ک میزارید ❤️
دل نوشته برای آوین جوونم 😍😍 تا دل نوشته م تموشه شایدچن دیقه ازتولدت ردبشه😍😍
آوین جووونم شیشه عمرم تولدت مبارک آغازسال جدید از زندگی قشنگت مبارکمون باشه من هنوزم نمیتونم بهت بگم ۶ساله چون حتی ثانیه ش روهم قبول نمیکنم نمیتونم قبول کنم چون از نگاه من تو هنوز یه کودک پنج سال و۱۱ماه و۲۹روز و۲۳ساعت و۴۵دقیقه هستی چون حتی یه ثانیه ش روهم نمیتونم بیشتر حساب کنم تو دخمل ۳۰/۳/۹۹ ساعت ۱۵و۲۰دقیقه هستی برام چون از این ساعت به بعد تو میشی مخمل ۶ساله ی من 😍😍🥺🥺 نمیتونم تحمل کنم یکی حتی یه ساعت زودتر از تاریخ ولحظه ورودت به این دنیا بزرگتر خطابت کنه حتی من روز تولدت رو تو اما دو روز بعد تر زدم که خواستم جوری بشه که تو متولدین اومایی دقیقا روز تولدت خودت اسمت وارد متولدین اومایی باشه میدونم از نظر بقیه این حرفا وحسام مضحک وخنده دارِ ولی نمیتونم با این حسم کنار بیام 🥺🥺نمیدونم این حس چرا وچطور تو وجوودم هر لحظه شدت میگیره هرلحظه بیشتراز یه لحظه قبل تووجوودم جامیگیری یه حس توصیف نشدنی دارم بهت قطعا که این حس رو برا داداشی متین هم دارم متین رفیق دوران نوجونیم وجووونیم بود وهست حس یه دوستی دارم به داداشی چون جدای از حس مامان و فرزندی حس رفیق خیلی صمیمی دارم به دادشی چون من با داداشی بزرگ شدم نوجوونی وجوونی رو با داداشی پیداکردم دورش بگردم من 😘🥺ولی حسی که به تو دارم حس واقعی مادرشدن هست چون حس واقعی مادرشدن رو باتو پیداکردم توبچه ای بودی که من اول از این که نمیتونستم فکرشو کنم که یکی بیاد تو جمعمون یه وقت از دوست داشتن داداشی کم شه نمیتونستم تحمل کنم کسی دیگه جز متین داداشی بیاد توقلبم فکرشم چشامو پر اشک میکرد ودومش منوبابابخاطر شرایط خودم آوین جووونم شیشه عمرم تولدت مبارک من هنوزم نمیتونم بهت بگم ۶ساله چون حتی ثانیه ش روهم قبول نمیکنم نمیتونم قبول کنم چون از نگاه من تو هنوز یه کودک پنج سال و۱۱ماه و۲۹روز و۲۳ساعت و۴۵دقیقه هستی چون حتی یه ثانیه ش روهم نمیتونم بیشتر حساب کنم تو دخمل ۳۰/۳/۹۹ ساعت ۱۵و۲۰دقیقه هستی برام چون از این ساعت به بعد تو میشی مخمل ۶ساله ی من 😍😍🥺🥺نمیدونم این حس چرا وچطور تو وجوودم هر لحظه شدت میگیره هرلحظه بیشتراز یه لحظه قبل تووجوودم جامیگیری یه حس توصیف نشدنی دارم بهت قطعا که این حس رو برا داداشی متین هم دارم متین رفیق دوران نوجونیم وجووونیم بود وهست حس یه دوستی دارم به داداشی چون جدای از حس مامان و فرزندی حس رفیق خیلی صمیمی دارم به دادشی چون من با داداشی بزرگ شدم نوجوونی وجوونی رو با داداشی پیداکردم دورش بگردم من 😘🥺ولی حسی که به تو دارم حس واقعی مادرشدن هست چون حس واقعی مادرشدن رو باتو پیداکردم توبچه ای بودی که من اول از این که نمیتونستم فکرشو کنم که یکی بیاد تو جمعمون یه وقت از دوست داشتن داداشی کم شه نمیتونستم تحمل کنم کسی جز متین داداشی بیاد توقلبم فکرشم چشامو پر اشک میکرد ودومش منوبابابخاطر شرایطِ خودم اصلا قرار نبود جز داداشی عضو جدیدی وارد زندگیمون کنیم توفقط وفقط وفقط به اسرار وخواهش های داداشی که من تنهام و مثه بقیه ابجی داداش ندارم براگریه هاش از تنهاییش قبول کردیم که نی نی جدید بیاد توزندگیمون از وقتی که اوردنت گذاشتنت روصورتم اشکام بی اختیار یکهوبدون هیچ مقدمه ای سرازیرشد آوینم توشدی دنیام تموم زندگیم شدی اصلا هرلحظه از زندگیم با وجودتو یه جور دیگه ستاصلا قرار نبود جز داداشی عضو جدیدی وارد زندگیمون کنیم توفقط وفقط وفقط به اصرار وخواهش های داداشی که من تنهام و مثه بقیه ابجی داداش ندارم براگریه هاش از تنهاییش بعد از ۱۱سال قبول کردیم که نی نی جدید بیاد توزندگیمون وبا داداشی ۱۲سال اختلاف داری و الان شدی پشت وپناه داداشیت🥺🥺😍😍❤️❤️ ازلحظه ای که دنیا اومدی و وقتی که اووردنت گذاشتنت روصورتم اشکام بی اختیار یکهوبدون هیچ مقدمه ای سرازیرشد مثه الان که همینجور بی اختیار اشکام میریزه آوین م توشدی دنیام تموم زندگیم شدی اصلا هرلحظه از زندگیم با وجودتو یه معنی دیگه داره 🥺❤️ زیبایی وقشنگی خلقت خدابرای منی
نمیدونم چرا ولی خیلی دلم خواست این حسم رو یه جا به اشتراک بزارم این روهم میدوونم اصلا نویسنده ی خوبی نیستم وحرفام وجملاتم پراز اشکال وخطاهست ولی خیلیی یهویی دلم خواست این حس امروزمو بنویسم
آوین جونم تو شیشه عمرمی متین هم نبض زندگیمه
الهی خوشبختی لحظه لحظه تو مسیر زندگتون باشه 😘😘😘😘🥺🥺🥺
خدا به بزرگی خودت قسم هرکی که آرزوی داشتن فرزند تو زندگیش داره رو به زندگیشون هدیه کن🙏🙏🙏🙏🙏🙏 یه هفته ست که نزدیک به تاریخ تولدت میشم هر لحظه او لحظه اون موقع که پرستار داشت میبردت که تمیزت کنه اون لحظه که ازجلو صورتم رد شدی وچشای قشنگت باز بود و من زدم زیرگریه میاد جلو فکرم وبعد اووردت گذاشت رو صورتم گرمای صورتت و لمس تنت چه حسی داشتم 🥺🥺🥺🥺
از فکرم رد نمیشی 🫂❤️🫂😍😘




