Ooma

خوشحالی از باردار شدن دوستان😍

سلام خانوما این یه سوال نیست 😉
من از وقتی اوما نصب کردم همش میرم پیام های قدیمی رو میخونم میبینم بعضیا نوشتن خداکنه این ماه باردار بشم بعد میبینم کنار اسمشون مثلا زده ۳۲ هفته
بعد میشینم حساب میکنم میبینم همون ماه که خیلی نگران بودن باردار شدن
درسته خیلی بیکارم که اینا رو حساب میکنم ولی شما هم اینکارو انجام بدید حس خوبی بهتون دست میده
انگاری یه امیدواری و دل گرمی خاصی به خدا پیدا میکنید🤗

28 پاسخ 1,309 بازدید


اشتباهی قرص دوفاستون مصرف کردم

خانم دکتر چکار کنم.روی بسته دارو نوشته شده بود از شب چهارده تا ده شب.من استباهی دیدم از شب چهار.الان شب چهار پریودمه و یدونه خوردم.چکار کنم حالا خیلی ناراحت و نگرانم 😭

7 پاسخ 445 بازدید


ام ار ای کیست تخمدان ؟؟؟

دکتر اومای عزیز من قبلا پیام‌گذاشته بودم‌ که مامانم ۵۴ ساله هستن و یائسه اتفاقی متوجه کیست تخمدان شدیم سونو گرافی‌و ازمایش خون رو فرستاده بودم براتون الان ام ار ای هم دادن با تزریق میشه نگاه کنید

9 پاسخ 278 بازدید


❌❌لکه بینی قهوه ای ۶ روز بعد از موعد❌❌

سلام خانم دکتر من دو روز بعد موعد بی بی گذاشتم منفی بود .۵ روز بعد از موعد مثبت شد و ازمایش دادم تیتر بتا ۷۴ بود امروز ظهر افتادم رو لکه بینی قهوه ای .خداروشکر درد مداوم ندارم ولی گهگاهی خیلی کم شکمم در حد چند ثانیه درد میگیره ول میکنه خیلی نگرانم برای لک ها لطفا راهنماییم کنید .قرار شد ک شنبه برم دوباره همون ازمایشگاه و تکرار کنم ازمایش رو

12 پاسخ 478 بازدید


گلو درد و سرفه شدید نوزاد ۹ ماهه

سلام دکتر و مامانای محترم دختر من دو روز پیش سرما خورده بود بردم دکتر دیفن هدرامین و آموکسی سلین و استامینوفن داد
دکتر گفت سرفه میکنه گفتم نه دو روز بود دخترم سرفه نداشت از شب سرفه هاش شروع شده خیلی شدیده همش سرفه میکنه حس میکنم گلوش درد میکنه نمیتونه شیر رو قورت بده امروز دکترش نیست فردا هم جمعه هست لطفا بگین چه شریتی بدم هم سرفش بند بیاد هم گلوش خوب بشه درضن وقتی سرفه میکنه حس میکنم تو گلوش خلط هس

9 پاسخ 234 بازدید


بارداری دوقلو از چه موقع مشخص میشه؟

سلام. من یه سوال داشتم خدمتتون‌. میخواستم بدونم بارداری دوقلو از چند هفتگی مشخص میشه؟ من ۵ هفته و ۶ روز بودم که سونو شکمی و واژینال دادم و خداروشکر ساک بارداری و کیسه زرده تشکیل و جنین و ضربان قلب تشخیص داده شد. بعد از اون سونو ندادم دیگه.
الان توی هفته ی ۱۱ هستم. کنجکاو شدم که ممکنه دوقلو باردار باشم و اونوقت قل دوم تشخیص داده نشده، یا امکان نداره؟ اگه کسی اطلاعاتی در این باره داره ممنون میشم راهنماییم کنه

13 پاسخ 856 بازدید


تفسیر ازمایش قند و چربی

سلام خانم دکتر ممنون میشم ازمایش مامانمو تفسیر کنید ۴۷ سالشونه❤️
خانوم دکتر چه دارویی لازمه مصرف کنند؟

18 پاسخ 280 بازدید


خوردن قطره متوکلوپرامید دربارداری

سلام دکترجان میشه برای حالت تهوع قطره متوکلوپرامید مصرف کرد..

19 پاسخ 309 بازدید


ورم زیر بخیه 🔴

سلام وقت بخیر
من دیروز بخیه زایمان سزارینم و کشیدم
از دیشب متوجه شدم زیر بخیه ام سمت چپ به اندازه تخم بلدرچین قلمبه شده
نمیدونم قبلش بوده یا نه
به نظرتون چی میتونه باشه
من میترسم فتق باشه
چون از روز سوم چهارم من کار کردم
راه رفتم چند بارم سنگینی بلند کردم
یعنی دختر سه سالم و بلند کردم
😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

17 پاسخ 665 بازدید


امکان بالا رفتن بتا در آی وی اف

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من روز ۲۱ شهریور انتقال جنین داشتم ( ۳ تا ۸ سلولی)

امروز که روز ۱۱ هستم ( با احتساب خود رو انتقال)
تیتر بتا دادم شده ۳.۸
امکان داره بالا بره؟ امیدی هست؟

6 پاسخ 861 بازدید


بارداری هفته ۷ و آنوکساپارین

سلام
من توی ۷ هفتم تقریبا
قبلنا ی بارداری پوچ داشتم و پارسال هم زایمان زودرس توی ۶ ماه داشتم که ای وی اف کرده بودمو از اول آنوکساپارین میزدم
الان بدون دارو و طبیعی باردارشدم میخام بدونم الان هنوز نرفتم دکتر آنوکساپارین باید بزنم یا نه؟
و اینکه آیا استفاده آنوکساپارین به تشکیل قلب و رشد جنین کمک میکنه؟؟؟

49 پاسخ 453 بازدید


مراقبت های حاملگی دو قلویی چی هست ؟؟

سلام دکتر اوما و همه ی مامانایی ک دوقلو دارین لطفاً کمکم کنید
اول اینکه استراحت مطلق لازمه؟ من دکتر بهم نگفت استراحت ولی تقریبا استراحتم فقط روزی یه کلاس میرم اونم با ماشین میرمو برمی‌گردم نهایتا بشه یه ربع قدم زدن اروم
دائم هم فرنگی استفاده میکنم
اکثرا دور نافم درد می‌کنه نمی‌دونم چرا
دو روز قبل هم رفتم سونوی قلب دکتر گفت فعلا که همه چی خوبه و مشکلی نداری
دکتر بهم پروژسترون نداده لازمه برای راحتتر شدن خیالم مصرف کنم

106 پاسخ 764 بازدید


تفسیر جواب ازمایش

سلام خسته نباشید ببخشید من دیروز ازمایش دادم و بخاطر شرایط فعلی نمیتونم برم دکتر میشه بگید چه مشکلی و ایا خیلی جدیه

16 پاسخ 526 بازدید


جواب آزمایش۲۲ تا ۲۶ هفتگی

سلام خانم دکتر ممنون میشم آزمایش منو ببینید و نتایجش رو بفرمایید

23 پاسخ 1,722 بازدید


نحوه مصرف قرص متفورمین ۵۰۰

سلام،روز بخیر...۲تا سوال داشتم!
من مشکل تخمدان پلی کیستیک دارم،و دکتر برام متفورمین ۵۰۰ تجویز کردن،ولی نحوه استفاده اش رو یادم رفته...گفتن روزی۲تا ولی شک دارم بین این۲ مورد که ایا گفتن یک قرص رو نصف کنم و نصفش رو بعد صبحانه،و نصف دیگه رو بعد ناهار بخورم و یکی کامل بعد شام؟
یا اینکه گفتن یکی ناهار،یکی شام؟؟؟
و اینکه بلافاصله بعد ازغذا خوردن یا همرا با غذا مهمه؟

سوال۲:پریودم عقب افتاده،و دکتر گفتن اگه تا ۳،۴روز دیگه پریود نشدم اول بیبی چک بزنم و اکر مثبت نبود،۲تا امپول پروژسترون دادن که بزنم و پریودم شروع بشه و گفتن همزمان باشه...
حالا سوالم اینه،منظورشون این بود که۲تا امپول رو باهم توی یک سرنگ باید بزنن؟یا اینکه هر امپول تو یک سرنگ باشه؟؟
تشکر🙏🌹

38 پاسخ 411 بازدید


سفت شدن شکم و بچه

سلام تو هفته ۳۷ ام، گاهی بچه خودش رو سفت میکنه شکمم عین سنگ میشه، طبیعیه؟

87 پاسخ 600 بازدید


تب سرد و شکمم هی می زنه

هفته ۳۸ هستم و دو روز دیگه می خواهم زایمان کنم. تب سرد دارم بدنم سرده و عرق می ریزنم. شکمم هم هی میزنه مثل ضربان قلب. دارد هم گرفتم

2 پاسخ 429 بازدید


علت خارش‌ سینه در شیردهی

سلام‌دکتر‌‌بچم‌یک‌ماهشه‌‌شیرخشک‌با‌شیرمیدم‌یک‌سینم‌ک‌کمتر‌شیر‌خودمو‌میدم‌و‌خارش‌داره‌سینم‌یکم‌ممکنه‌ازعرق‌و‌کبره‌باشه‌یا‌شیر‌توش‌مونده‌لطفا‌رهنماییم‌کنید‌‌با‌تشکر.

1 پاسخ 294 بازدید


محاسبه تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی

سلام و وقت بخیر ،ایام به کام
من طبق سونو آخری که هفته پیش دادم الان ۳۶هفته و ۴روزمه ،میخواستم بدونم تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی چندم مهر میشه؟دکترم حساب کردن گفتن سن سونو از معاینه ای که خودم انجام میدم کمتره ،بر حسب کل سونوهای بارداری به من گفتن ۱۸مهر،اما من احساس میکنم خیلی دیر میشه،لطفا زمان زایمان منو محاسبه کنید،با تشکر

45 پاسخ 507 بازدید


معده درد و احساس گرسنگی کردن

خانم دکتر چیکار کنم
یکسره گرسنم میشه وقتی غذا میخورم همونجا سیر میشم اما ده دقیقه بعد احساس سنگینی دارم انگار گشنمه نمیدونم چه جوری بگم
یعنی معدم نمیدونم گشنشه یا سیر
حس عجیبیه اصلا نمیتونم بیانش کنم
(فکر کنم خیلی چرند گفتم)اما واقعا عجیبه

12 پاسخ 392 بازدید