Ooma

قطره مولتی وآهن واسه پسرو

سلام خانم دکتر عزیز،،
وقت بخیر،ببخشید خانم دکتر چند روز پیش واسه پسرم مولتی و آهن گرفتم هم بد مزه هست و هم یکم رو پوستش که بریزه سیاه میشه ،،امشب دوباره رفتم دو تا قطره خریدم ویادم رفت رو قطره نگاه کنم داخل یکی از قطرها آهن، ویتامین ADو زینک داره و مولتی هم که جدا خریدم ADداره حالا موندم چکار کنم ،،،میشه اول قطره آهن که هم ویتامین ADداره و هم زینک به پسرم بدم که تمام شد اون وقت مولتی شروع کنم با یه آهن که ویتامین و زینک نداشته باشه یا کلا ببرم داروخانه اگه تحویل گرفت بهشون پس بدم و دکتر عزیزم شما قطره ها رو چی پیشنهاد میدید ؟

21 پاسخ 421 بازدید


تزریق سینافکت در سیکل انتقال آی وی اف

سلام خانم دکتر وقت بخیر و همه دوستایی ک ای وی اف کردن،
من ۳۰ام همین ماه وقت سونو دارم واسه ضخامت رحم که ان شاالله بعدش تاریخ بگیرم واسه انتقال جنین.از روز اول پریودی دکترم سینافکت بهم داده اما نگفت تا کی ادامه بدم،میخواستم بپرسم تا ۳۰ام تزریق رو ادامه بدم یا نه؟امروز۱۲روز میشه که دارم امپول میزنم،ینی۱۲سیکلم هست،ممنون از پاسخگوییتون❤️💙💚

14 پاسخ 3,708 بازدید


لکه بینی ۱۱ روز زودتر از موعد

سلام دکتر جان وقتتون بخیر من آبان ماه ۱۴ ام پریود شدم الان از صبح لکه بینی دارم
به نظرتون دلیل خاصی داره؟لازمه مراجعه کنم به پزشک ؟

37 پاسخ 461 بازدید


تقویت سیستم دفاعی کودک

پزشک محترم اوما و مادرهای عزیز وقت بخیر
دخترم نزدیک ۱۱ ماه هستن اما به خاطر شغل همسرم و رفت و آمد فامیل متاسفانه ۲ بار پشت سر هم مریض شد و سرماخوردگی و آنفولانزا بهش منتقل شد، میخواستم بدونم که میتونم شربت ایمیونیس یا آسماویت رو یک دوره به جای مولتی ویتامین یه مدت بدم بخوره تا سیستم دفاعی بدنش تقویت بشه و زود به زود مریض نشه؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

12 پاسخ 310 بازدید


ابکی بودن.مدفوع نوزاد 2 ماهه

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسر من 2 ماه 5 روز داره و 1 ماهی میشه که مدفوعش تغییر کرده قبلش مدفوعش زرد و شل بود و دون داخلش بود الان ابکی و سبز دونم داخلش هس ولی ابکی بیشتر ولی اسهال نیست هم.شیر خودمو میخوره هم شیر نان ای آر بخاطر رفلاکسش و دکتر قطره پدی لاکت و دایمتیکون بهش داده و دفعش هم مثلا گاهی اوقات 3 روز طول میکشه گاهی روزی 1 یا 2 بارم هس میخواستم بپرسم بنظرتون خطرناک نیس یهو مدفوعش تغییر کرده و یخورده ابکی ؟؟!!

14 پاسخ 516 بازدید


درد هنگام دفع مدفوع

سلام خسته نباشید
کوچولوی من دو روزه وقتی میخاد مدفوع بکنه درد داره انگار میسوزونه... بردمش دکتر برای دلدردش شربت نوشت گفت همه چیش عادیه ولی ،،، مشکل حل نشده .. نمیددنم چیکار کنم ... مدفوعشم لزج مانند شده .. لطفا پزشک عزیز کمکم کنید 🙄😭

16 پاسخ 305 بازدید


سونوی کنترل قبل از ان تی

سلام دکتر عزیز.من هشت هفته و ۵ روز هستم.هیچ علایمی جز درد سینه ( اگر دست بهش بزنم درد داره) ندارم. از اول نداشتم.
۷هفته و ۲روز قلب تشکیل شده بود و بعد دیگه سونو نداشتم.
همش نگرانم نکنه خدانکرده اتفاقی افتاده باشه مثلا توقف رشد یا توقف قلب.چون شنیدم علامتی هم نداره.به نظرتون بهتر نیست برم سونو کنترل؟ آیا سونو ضرر داره؟

6 پاسخ 346 بازدید


این ازمایش برام تفسیر کنید لطفا

با سلام خدمت دکتر محترم
واومایی های عزیز
من یک سال و نیم که ازدواج کردم اقدام به بارداری دارم باردار نشدم رفتم دکتر سنوی داخلی انجام دادم تخمدانام سالم بودند اما دکتر برام ازمایش هورمونی نوشتند این ازمایش برام تفسیر کنید 🙏🏻🌹با تشکر

19 پاسخ 430 بازدید


زخم شدن وسوختن زیر بغل کودک ۳ ساله

سلام خانوم دکتر جان پسرم حدود چند ماهی میشه زیر بغلش سوخته پماد آد زدم زینک زدم خوب نمیکنه بعضی موقع ها که میخارونه شدید تر میشه خون میاد چیکار کنم خیلی گریه میکنه بعضی موقع ها میگه میسوزه
اینم عکسشه ممنون ازپاسخ گوییتون

16 پاسخ 455 بازدید


مصرف آنتی بیوتیک برای عفونت وعوارض شدید

سلام دکترعزیز،شبتون بخیر
من ازمایش دادم و معاینه شدم وعفونت داشتم،دکترم برام قرص مترونیدازول هر۶ساعت۲عدد،سیپروفلاکسیسین هر۶ساعت۱عدد،وشیاف کلیندامایسین هرشب قبل خواب
اما خانم دکترشدیدا به قرصا واکنش داشتم،حالت تهوع،استفراغ،ضعف و بیحالی شدید
۵روزم ب زور تحملشون کردم،خوردم،اما متاسفانه دیگه نتونستم تحمل کنم وقطع کردم
بنظرتون چیکارکنم؟کافی نبوداون۵روز؟باورکنید ازهرچی قرصه حالم بهم خورده،بس ک حالموخراب کردن😔

9 پاسخ 399 بازدید


رنگ مو و لایت مو

سلام پزشک محترم اوما و دوستان عزیز
این سوالی که میپرسم سوالِ یکی از آشناهامه؛
توی ۲۶ هفتست
سوالش اینه که میتونه رنگ مو یا لایت مو انجام بده؟

11 پاسخ 588 بازدید


عفونت سینوس ها(سینوزیت) و خلط پشت گلو

سلام
من چند روز پیش نشستم روی موتور و حواسم نبود کلاه بذارم. بلافاصله بعدش سرم درد گرفتم و گرفتگی بینی.
دو روزی سرو گونه و چشمام و بینیم درد میکردم یکمم ابریزش داشتم. یکم روغن بنفشه ریختم داخل بینیم و عنبرنسارا دود کردم سردردم خیلی خیلی بهتر شد اما همچنان خیلی ریز درد داره ولی پشت گلو احساس میکنم کلی خلط هست. بینی و صدام هم یکم گرفته.
چه دارویی مصرف کنم براش؟

8 پاسخ 441 بازدید


هفته های اخر و سختیاش 😭

سلام دکترجان و خواهرا
از ماه ۷/۸ کلا ی سری دردا دارم اونقدری نیستن ولی خب وقتی میشینم یا میخوام بلند شم دردایی قسمت واژن و رحمم حس میکنم ، همچنان این دردا هست و دکتر گفت طبیعیه، توو این هفته احساس فشار روی کمرم حس میکنم، هنوز پیاده روی رو به اون صورت شروع نکردم یکم ک راه میرم دردام انگار بیشتر میشه تنبلیم میشه راه برم خستم همش ، احساس سنگینی زیادی دارم بخاطر وزنم نمیدونم چیکار کنم😞
دیگه نمیکشم قرصامم مرتب نمیخورم اصلا ی حالی ام

راستی بچم پسره بدنیا اومد از چ زمانی میتونم ختنش کنم؟

33 پاسخ 727 بازدید


خانما یه لحظه بیایین یه سوال دارم🥲🥲🥲

سلام من ی مدت کیست تخمدان داشتم و پریودیم عقب افتاد ولی قبلش خیلی مرتب بود هر ماه سر وقت معین .23 مهر پریود شدم و بعدش دیگه پریود نشدم بخاطر کیست تا اینکه کیست رفع شد و 6 آذر پری شدم الان کیست ندارم.تخمک گذاریم چ جوری حساب میشه روز تخمک گذاریم کی می‌شده تو این ماه ؟9 روز دیگه مونده به پریودیم اقدام داشتم امروز باروری چ جوریاس پایین عایا؟

6 پاسخ 415 بازدید


شربت مولتی ویتامین اشتهاآور

سلام خانما شربت پیکوویت رو کسی استفاده کرده؟؟ چطور بوده؟ در کنارش باید چه ویتامین دیگه ای بدم به پسرم؟
الان ایمونس میخوره ولی پیکوویت رو شنیدم خیلی رو اشتها تاثیر داره
و پسرم رفلاکس پنهان داره واسه اون شربت یا قطره ای هست؟؟ قرص و ساشه رو نمیخوره

بدون پاسخ 739 بازدید


گرفتگی و تیر کشیدن رحم مثانه هنگام نشستن در هفته 35

سلام خدمت پزشک اوما و دوستان من از دیشب حالت گرفتگی قسمت پایین شکم و تیر کشیدن قسمت رحم مثانه دارم همش هم احساس میکنم که دستشویی دارم گاهی وقتا احساس فشار دارم آیا اینا مربوط به درد زایمان میشه خطرناکه یا نه نیاز هست برم بیمارستان وقتی بچه پایین شکمم حرکت می‌کنه یکم دردم میگیره احساس میکنم حرکات بچه ام امروز مثل همیشه نیست

16 پاسخ 355 بازدید


سکسکه جز لگد حساب میشه

سلام دکتر عزیز
بچه من یک و نیم دور بند ناف دور گردنش و دکتر گفته لگداش رو بشمارم
میخوام بدونم موقعی گه من غذا میخورم این خیلی حرکت داره آیا حساب هست یا نه و اینکه سکسکه هم جز حرکات حساب میشه آیا.
علت خاصی داره میگن ۱ ساعت بعد از غذا

10 پاسخ 2,522 بازدید


استفاده از محصولات پوستی

سلام استفاده از محصولات پوستی نظیر میسلار واترر .آبرسان .تونر .کرم دور چشم و .... در بارداری توصیه میشه یا خیر ؟ هفته هشتم بارداری هستم

8 پاسخ 436 بازدید


سرماخوردگی در شیردهی نوزاد ۲ ماه

درود اوما جانم
من سرما خوردم. خارش گلو دارم و سرفه سنگینی سر و بدن. چه درمان خانگی میتونم انجام بدم؟ دسترسی به استامینوفن ندارم فقط پاراستامول و بورفن
دیفین هیدرامین هم اینجا مطمئن نیستم گیرم بیاد.
میتونم شیرین بیان و ۴ تخمه بخورم؟
آویشن و نعنا؟
اب پرتقال؟
شلغم؟
پسرم کولیک هم داره و شیر من خیلی زیادم نیست یک وعده و بعضی اوقات دو وعده شیر خشک میخوره
آیا اویشن شیر من و کم میکنه؟
چی بخورم که بیشتر نشه حالت های سرماخوردگیم تنهام هیچکس نیست به داد من و پسرمم برسه سرما خوردگیم شدید بشه.
اوما جانم بینیم رو با اب نمک شستشو دادم چندین بار

27 پاسخ 324 بازدید


آزمایشگاه خوب در تهران

سلام من ۷دی غربالگری دارم دکترم گفتم آزمایش سلفیری بده خواستم ببینم کدوم آزمایشگاه خوبه و زود جواب میده ممنون

31 پاسخ 573 بازدید