Ooma

تفسیر آزمایش بعد زایمان

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر لطفا آزمایشم رو تفسیر بفرمایید

14 پاسخ 329 بازدید


آلرژی نوزاد چه علایمی دارد؟

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،میخواستم بدونم نوزاد آلرژی داشته باشه چه علائمی داره؟پسرم حدودا یک ماهشه،دکتر تشخیص دادن رفلاکس داره و شیر خشک بیومیل ای ار بهش میدم،ولی همش حس میکنم سخت نفس میکشه یعنی با صدا نفس میکشه،حس میکنم سینه اش سنگینه و خس خس میکنه،رو صورت و تنش هم جوش های زبر داره که قرمز هم نمیشن،ولی ریز و زبر هستن،به جز این علائم خدارو شکر مشکل دیگه ای نداره،در روز یکبار دفع داره که زرد رنگه،البته بهش بی بی کر میدم،ادرارش هم خوبه،آیا این خس خس سینه میتونه نشونه آلرژی باشه؟

52 پاسخ 398 بازدید


بهبودی حساسیت به پروتئین گاوی

سلام دکتر جان و دوستان اومایی ،روزتان بخیر .
دختر من دو ماهگی با توجه به علائمی که داشت حساسیت به پروتئین گاوی, دکترش تشخیص داد . من حدود دو هفته پیش ب فاصله یه هفته کوکی خوردم که شیر داشت ولی علائمی از حساسیت دیده نشد . الان من دو روز پیش ی قاشق ماست خوردم و روز دوم دو قاشق و خداروشکر همچنان علائمی از حساسیت دیده نشد . الان سوالم اینه که چطور پیش برم تست کردن ؟ بعد اینکه ممکنه بدنش کهیر نزنه ولی تو مدفوعش خون باشه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 🩷

16 پاسخ 342 بازدید


مشکوک به حاملگی خارج از رحم

سلام عزیزان من ۲۳ مرداد آخرین پریودیم بوده ودر ۱۹ شهریور تست زدم مثبت شد و همچنین آزمایش مثبت،۲۸ رفتم واسه سونوگرافی دکتر تشخیص ساک حاملگی داد اما بدون جنین ودر لوله فالوپ گفتن مشکوک به حاملگی خارج از رحم هست برام آزمایش بتا تجویز کرد آزمایش اولیش شد۸۵۶۶ دومی رو هنوز نگرفتم جوابش رو، تورو خدا کمکم کنین از نگرانی بیرون بیام 😭😭🙏🙏🙏

25 پاسخ 722 بازدید


خانوما کسی خودش یا اطرافیانش لیفت بینی انجام داد

اگ انجام داده ممنون میشم بگه راضبه یا ن

به سرم زده لیفت بینی و چشم و زاویه صورت انجام بدم
اما اول میخوام یکم درموردشون اطلاعات به دست بیارم

24 پاسخ 795 بازدید


دو ساک بار داری و یک جنین خونریزی و لک قهوایی

درود خانوم دکتر محترم،من هفته 9 بارداری هستم 27رتیر آخرین پریودم بوده در سونو گرافی دوساک بارداری که یکی در ناحیه اکولوسنت، ویک جنین اعلام کرد، با وجود داشتن دو سقط در هفته 6 بارداری ترس زیادی به همراه نگرانی دارم که با خونریزی و دفع لخته خون در طی دوهفته گذشته تشدید شده و دکتر در سونو ساک بارداری خالی را بزرگتر اعلام کرد و همینطور احتمال هماتوم هم داده که استراحت مطلق شدم و البته قرص آسپرینمو قطع و تعداد شیافمو زیاد و قرص دوفاستون تجویز کردن، ولی با وجود استراحت مصرف دارو همچنان لک قهوایی دارم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید آیا میشه یکی دیگه از ساک ها در هفته 7 همچنان خالی باشه آیا احتمال داره جنین دیده بشه در ساک خالی؟

8 پاسخ 856 بازدید


ترشح تخمک گذاری و تاخیر در پریود

سلام خدمت خانمهای گل اوما
من بعداز مدت هاااا باز برگشتم
شاااید بعضیاتون منو بشناسین
خانما ی سوال داشتم من امروز۱۸سیلکمم از ۳روز قبل تاالان ترشح زیااد کشسانی ک مربوط ب تخمک گذاری هست دارم
بااین حساب۱۴روز دیگ قانونا باید پریود بشم ولی هرماه ب زور دارو ۴۰یا۵۰روز طول میکشه ک پریود بشم
بعد اینکه اواخر سیکلمم باز ترشح کشسانی دارم
الان بااین حساب من نمیدونم مشکل ازکجاست تنبلی دارم؟اگ دارم پس این همه ترشح براچیه ؟اگه تنبلی ندارم پس چراانقد دیر ب دیر پریود میشم
هرررچی دکترهم میرم میکن خوبه همه چیزت تازه دکترم میکفت بیا تخمک هم اهدا کن همه چیزت خوبه ولی ازاین همه تاخیر داشتن هرماه و استرس بارداری خسته شدم دیگه...ممنونم راهنمایی کنین

3 پاسخ 333 بازدید


عمل بواسیر. یا لیزر بواسیر.

سلام
دو روز بواسیر بیرون زدا اندازه ی بند انگشت دکتر بیمارستان گفته باید جراحی بشه نمیدونم باید. چیکار کنم میترسم از عمل
دوره نقاهت لیزر و عمل چند روزه کدومش بهتره ؟؟
من بچه کوچیک دارم خیلی نگرانم

4 پاسخ 585 بازدید


ترشحات دختر سه ماه و نیمه

سلام خدمت همگی و دکتر محترم
من کاهی که پوشک دخترم رو تعویض میکنم متوجه ترشحات بی رنگ و شفافی میشم
بو هم نداره
این طبیعی هست؟

4 پاسخ 448 بازدید


بالا اوردن بعد از زمین خوردن

سلام دکتر عزیز و دوستان اومایی وقتتون بخیر
پسرم خورد زمین متاسفانه زانوش زخم شد اما خداروشکر سرش ضربه نخورد
یکساعت بعد بالا اورد
حالا نمیدونم بالا اوردنش ب زمین خوردنش ربطی داشت یا ن اما نگران شدم
بالا اوردن بعد از زمین خوردن حتی اگه ب سر ضربه ای وارد نشده باشه خطرناکه؟

14 پاسخ 625 بازدید


بزرگ بودن دور سر جنین

سلام پزشک عزیز دیروز تو سونو بهم گفتن دور سر جنین دو هفته جلوعه خیلی استرس گرفتم سونوهای غربالگری نرمال بود.نگرانم یعنی چی

30 پاسخ 816 بازدید


شیاف استامینوفن ۳۲۵ برای کودک ۱۶ ماهه

سلام دخترم حدود ۹.۵ کیلوه. میشه یک سوم شیاف ۳۲۵ رو براش استفاده کنم ؟ هر ۴ ساعت ؟

7 پاسخ 468 بازدید


ترشح قهوه ای در هفته ۲۲

سلام وقتتون بخیر
من هفته ۲۲ بارداری هستم و از دیروز ترشح قهوه ای دارم
خیلییییی نگرانم چون سال ۹۹ توی همین هفته سقط داشتم کیسه ابم سوراخ بود
خواهش میکنم راهنمایی کنید

12 پاسخ 615 بازدید


معرفی دکتر در تهران پروتز سینه

سلام به اومایی های عزیز و دکتر جان
میشه بنده رو در خصوص پروتز سینه راهنمایی بفرمایید ؟
کسی اینجا دکتر خوب سراغ داره که قیمت مناسب هم باشه
ممنون راهنمایی بفرمایید

7 پاسخ 513 بازدید


تفسیر آزمایش چکاپ کامل

سلام دکتر عزیز میشه لطف کنید این آزمایش رو واسم تفسیر کنید

11 پاسخ 1,840 بازدید


ترشح زرد بعد عکس رنگی

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من دیروز صبح رفتم عکس رنگی دادم و یکی از لوله هام چسبندگی داشت که باز شد. دیروز بعد از عکس لکه بینی داشتم تا عصری ولی از عصر دیروز تا الان همش ترشح زرد پررنگ دارم
خیلی نگرانم
با اینکه داکسی سایکلین میخورم سه روزه
درد و سوزشم هیچی ندارم

21 پاسخ 878 بازدید


کولیک و رفلاکس نوزاد ۲۸ روزه

سلام وقتتون بخیر دخترم ۲۸ روزشه بشدت درد ناحیه شکم داره خیییلی سفت میشه دکترم بردمش بهش دارو کولیک و پدیلاک و یه شربت گیاهی که متاسفانه بی تاثیرن.....چندتا دکترم بردمش ولی هیچ تغییری نمیکه
فقطم شیر خشک میخوره برند آپتامیل......شکمش ماساژ میدم بی فایده اس
بخصوص موقع دفع درد میگیرش
میخواستم بدونم میشه قطره اینفاکول بهش بدم؟یا راه دیگه ای نیست برا ارومش کردنش؟

13 پاسخ 386 بازدید


درد معده با درد شدید واژن 🚫اورژانسی🚫

سلام دکتر جان
بچه ها سلام من شدید درد دارم چیکار کنم
غیر قابل تحمله
نه میتونم دراز بکشم نه بشینم نمیتونمم راه برم انگار رحمم داره از جا کنده میشه
معدم خیلی درد میکنه بچها😔😔

35 پاسخ 634 بازدید


یبوست پسر ۲سال و ۴ ماهه

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی، پسرم من یبوست شدید داره چند هفته پیش اسهال و استفراغ گرفت خوب شد از اون موقع یبوست شدید داره چکار کنم خوب بشه لطفا راهنمایی بفرمایید

5 پاسخ 261 بازدید


دستگاه بخور سرد برای گرفتگی بینی خوبه؟

سلام دستگاه بخور سرد برای سرماخوردگی خوبه ؟ چند ساعت یکبار روشن کنم یا مداوم؟ بینیش کیپِ و سرفه داره .ممنون

12 پاسخ 427 بازدید