لطفا جواب آزمایشم رو برام میبینید
سلام خانم دکتر من سابقه پرولاکتین بالا رو دارم دو سال پیش قرص خوردم اومد پایین.اما چند روز پیش دوباره چند قطره ترشح از سینم خارج شد رفتم ازمایش دادم.روز سوم پریودم رفتم یک ساعت بعد از بیداری ۸ ساعتم ناشتا بودم.
شربت زینک گلوکونات برای افزایش اشتهای کودک
سلام وقت بخیر
خانم دکتر برای افزایش اشتهای پسرم گفتید واسش نئوزینک بخرم.
چندتا داروخانه پرسیدم شربت زینک گلوکونات داشتند ،عکسش رو میذارم.مجاز هست بهش بدم؟
ممنون
بی بی چکم مثبت شد باید چه کاری بکنم؟
سلام خانم دکتر عزیز. امروز روز موعد من بود و عصری ۲ تا بیبی چک زدم و هردو واضح مثبت شدن
من ایران نیستم و فعلا معلوم نیست کی بتونم برم ایران
سوالم اینه من الان چه کاری باید انجام بدم؟ باید ازمایش بدم حتما؟
بعد ازمایش کی برم سونوگرافی؟
و اینکه اگر بارداریم صد در صد بود پرواز از کی ممنوعه برای زن باردار یعنی من تا کی فرصت دارم که برگردم ایران؟
سلام دکتر عزیز چه پمادی برای خارش واژن مناسبه
سلام پزشک محترم من مرداد زایمان کردم
بعد زایمانم هنوز وقت نکردم دکتر جهت چکاپ برم دو روزی هست دچار خارش شدم از چه پماد استفاده کنم بهتره
ممنونم
ورم و بیرون زدگی مقعد نوزاد تازه متولد شده
سلام وقت بخیر
پسرم از وقتی که به دنیا اومده مقعدش اینشکلیه
اصلا تاحالا یبوست هم نداشته
میخواستم بدونم نیاز به پیگیری داره یا طبیعیه و خودش رفع میشه؟
موقع دفع درد هم نداره
ممنون میشم راهنماییم کنید
تفسیر سونو گرافی هفته ۳۲
سلام خانم دکتر عزیز
میشه سونوی منو تفسیر کنید خیلی نگرانم؟
تفسیر جواب آزمایش هفت ماهگی
سلام خدمت دکتر اوما ممنون میشم آزمایش منو نگاه کنین💚
دکتر احتمال زایمان زودرس داده امروز آمپول ریه زدم
سلام، دکتر احتمال زایمان زودرس داده و امروز آمپول ریه زدم فردا هم باید بزنم،چه کارهایی میشه انجام داد تا زایمانم عقب بیفته؟؟چند وقت بعد آمپول ریه بچه دنیا میاد؟؟سرکلاژم هستم
ترشح قهوهای یه هفته مونده به موعد
سلام خانم دکتر عصرتون بخیر باشه
ماه قبل عفونت داشتم و مترونیدازول و پماد کلوتریمازول مرتب استفاده کردم برای بارداری هم اقدام کردم این ماه.الان چهار روز به تاریخ مریودم مونده که سه روزه ترشح نارنجی و دیروز لک قهوه ای داشتم امروز ترشح کمرنگ تر شده..ممکنه بازم عفونت داشته باشم با اینکه داروهام رو کامل مصرف کردم؟یا ممکنه باردار باشم؟؟
سرماخوردگی در بارداری هفته24
سلام خانم دکتر عزیزم من چند روز پیش بابت سرماخوردگیم پیام دادم الان ابریزش و سردرد و گلودردم بهترشده فقط سرفه دارم اینقدر سرفه کردم یه ذره زیر شکمم درد گرفته
مدام اب نمک قرقره میکنم اما هیچ دارویی استفاده نکردم چون سرفه هام بعضی وقتا خیلی شدیده میترسم برای بچم ضرر داشته باشه چون حدود یک ماه و نیم پیش سرکلاژ شدم با طول سرویکس 27 ، توی تاپیکای دیگه خوندم شربت سیم پرگنالکد و دیفن هیدرامین تجویز کرده بودید میخواستم بدونم منم همین اینارو بگیرم کافیه؟
رفلاکس پنهان و شروع غذای کمکی
سلام پزشک محترم پسرم سه ماهشه و علائم رفلاکس پنهان رو داره
شنیدم بعد از ۴ ماهگی میشه بهش غذای کمکی داد که این مشکل کم کم حل بشه. این صحت داره؟ اگه درسته بهم بگین بهش چیا بدم توی ۴ ماهگی؟
سوزش ادرار در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز
وقتتون بخیر
خواهر من حدود ۲ ساعت هست که دچار سوزش ادرار شده
هفته دوازدهم بارداریشه
برای رفع سوزش چکار باید کرد؟
البته چند روزه دچار بواسیر هم شده
پیشاپیش از کمکتون ممنونم🙏🌸
حفظ ارزش مواد غذایی سوپ
سلام به خانم دکتر و خانمای اومایی
بهترین زمان پخت برای حفظ ارزش مواد غذایی سوپ کودک چقدره؟
من اینجا دیدم خانما گفتن جوپرک و سبزی رو آخر کار اضافه کنیم
بقیه مواد به چه شکل هست؟
استفاده از زودپز برای پخت سوپ خوب هست یا از ارزش مواد غذایی کم میکنه؟
مامانم میگه خیلی آب میریزی رو سوپ و نمیخواد انقد بپزه
من ۱ ساعت و نیم میذارم با شعله کم میپزه مرغ یا گوشت قرمز چرخی و هویج و کدوحلوایی و سیب زمینی و جوپرک و...
کلا چه موادی باارزشتر هست برای رشد قدی؟
خانم دکتردوستان دل دردو کمردرد دارم
سلام خانم دکتر دوستان دوماه پیش ک امپول زدم hcgوقرص خوردم (لنترزول.استرادیول.اینوفولیک)روز ۱۶ سیکلم خونریزی کردم شدید
این ماه هم امپول زدم وهمه قرصای قبلی با دز بالاترخوردم وقرص دوفامددکتربهم دادن ک خونریزی نکنم امشب دوباره ۱۶سیکلمه دردپریودی دارم مث قبل دوباره میترسم خونریزی کنم چیکارکنم؟؟
شکم خیلی بزرگ نوزاد و دلیلش
سلام پسر من شکمش خیلی بزرگه از ۲۰ روزگی این اتفاق افتاد چندتا دکتر بردم خیلی از قطره ها رو امتحان کردم ولی بازم شکمش خیلی بزرگه الان ۲ ماه و ۲ هفته اش اویل که بادشکمشو میخاست خالی کنه خیلی زور میزد گریه میکرد بردم دکتری بهش شربت کامی کالم و بایو لاکت و دایمتیکون داد که من دایمتیکون نمیدم بهش چون با همون دوتا حالش خیلی بهتر شد و دیگاصلا زور نمیزنه و راحت بادشکمشو خالی میکنع اما شکمش هنوز خیلی بزرگه همه همش میگن چرا شکمش اینطوریه من فکرم خراب میشع
تفسیر سونو برای اقدام به بارداری
سلام دکتر.وقتتون بخیرخسته نباشید.این سونوی ۱۴سیکل ابجیم هستش برای اقدام به بارداری.میشه تفسیرش کنید؟ممنونم
سنوگرافی بیضه و اسکروتوم پسر ۶ماهه
سلام دکتر و اوماییهای عزیز ببخشید این سنوی برادرزادهمه میخاستم ببینم مشکلی نداره گفتن شاید نیاز ب عمل داشته باشه نزول نکردن و اینا.اگر اطلاعی دارید ممنون میشم راهنمایی کنید❣️🌹
اسهال و بی بی کر
سلام دکتر اوما . دختر من کولیک داره . امروز شکمش اسهالی شد . مدفوعش آبکی سیز هست . آیا قطره بی بی کر برای اسهال خوب است دو روز برا کولیک بهش میدم . هر هشت ساعت پنج قطره . شیر خشک هم چهار روز هست عوض کردم آپتامیل اچ آ میدم . یک وماه ونیمش هست .لطفا راهنمای کنید . دل پیچه دل درد هم داره
برای اگزما دخترم چکار کنم خوب بشه؟؟؟
من دخترم چهار ماهشه از یک ماهگیش درگیر اگزماشم. خسته شدم از بسکه دکتر بردم و پماد زدم. شیر خشکش رو عوض کردم پپتی میدم. پماد ثمین و اگزاسین زدم فایده نداشت. دکتر زمانی بهم گفت دو هفته پماد موپیروسین و مگاکورت بزن بعد برو داروخانه واست ترکيبي اوسرین 3درصد و آب مقطر درست کنن بشه لوسیونش مرتب بزن. سر و صورتش هم با صابون گریسیرینه بشور. همه این کارها رو کردم ولی یه مدت خوبه دوباره اگزما و کهیر میزنه. دیگه نمیدونم چکار کنم خوب بشه
تاخیر در پریود و زدن آمپول پروژسترون
سلام و درود به دکتر و دوستای اومایی
من پریودیم دچار مشکل شده
این ماه با تاخیر دوماهه شدم
با تزریق دوتا آمپول پروژسترون طی دوروز شدم
روز سوم پریودم آزمایش دادم
سونو هم دادم
گفت در معرض تنبلی هستی
میخواستم بیستم نظر شما چیه
من پنیک هم دارم




