پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.
شیرخشک اچ ا و پپتی
سلام وقت بخیر ، دختر من رفلاکس شدید داره ک تحت نظر دکتر هست و نکسیوم و شربت دومتیدون میخوره
حساسیت به پروتیین گاوی داره ک پپتی میخورد ولی یبوست شدید اورد و دکتر خودش گفت با اپتامیل اچ آ قاطی بهش بدم ، یعنی پپتی و اچ ا مخلوط
دکترخودش دیگ نیست، الان تحت نظر فوق تخصص گوارش اطفال هستم ، گفت فقط ی مدل شیرخشک بده ، من اچ ا دادم تا یبوست نگیره، یک هفته اس فقط اچ ا میخوره ، این مدت رفلاکسش بهتر شده بود ، ولی دیشب و امشب استفراغ داشت سر تایم مشخصی
میخواستم بدونم ممکنه بخاطر شیرخشکش باشه؟ چون نشیدم تغییر شبرخشک باعث استفراغ میشه؟ اگه بخاطر اونه ممکنه بعدا بهش بسازه؟ یا لازمه شیرخشک عوض بشه
58 پاسخ 262 بازدید




