بدتر شدن رفلاکس دخترم
سلام وقتتون بخیر، من سری قبل هم تاپیک زدم خصوصی باهم در مورد رفلاکس صحبت کردیم
متاسفانه دخترم بدتر شده
واقعا دیگه بریدم نمیدونم چه کاری انجام بدم
شیرخشک هم پپتی گرفتم با اچ ا بهش میدم
غذاشو هم به سختی یکم سفت تر میدم ک کلا عق میزنه و سفت دوس نداره
نکسیوم دوبار دومتیدون دوبار میدم
امروز ۸ صب شیر خورد، ساعت ۱۰ ی ذره موز له شده با پودر فسفوویت بهش دادم، قبلا راجع ب این سرلاکه گفته بودم ک ترکیباتش ذرت و سیب زمینی و برنجه
بعد نهار ک خورد، نیم ساعت بعدش بقدری بالا اورد ک تعجب کردم اینهمه چطور تو معدشه، فک کنم شیر ی ماه پیشم تو معدش مونده بود، اصلا انگار هضم نمیکنه هیچیو
قبلا چندبار هویج میدادم ک بالا میاورد و قطعش کردم، چیز دیگه ای ب غذاش اضافه نشده
روغن زیتون و بعضی وقتا روغن افتابگردان مایع تو غذاش میریزم
میوه کلا بهش نمیدم ، ی امروز ی ذره موز دادم فقط
دو روز پیش هم بالا اورد، کلا هر روز بالا میاره هر روز




