ترشح سفید رنگ و سفیدی واژن
سلام وقتتون بخیر.احوال شما؟😍
من از بعد سرکلاژ (۱۵ هفته) حس کردم ترشحاتم زیاد و رقیق شد. دو بارم تست آمنیوشور دادم بعدش، منفی شد که سری دوم دکترم خودشون برام تست رو گرفتن و بعدش بهم گفتن من موقع گرفتن تست داشتم نگاه میکردم ترشحاتته که خیلی زیاد شده و طبیعیه. کیسه آبت نیست.. بعد من خیالم راحت شد. ولی همچنان ترشحاتم زیاد موندن. شاید یه روز دو روز کمتر بشه ولی معمولاً زیاده. هرروز صبح هم لباس زیرمو تعویض میکنم و همه لباس زیرام نخی و گشاد هستن ولی خب بازم گاهی پیش میاد که ترشح دارم و مرطوب میشه کمی لباس زیرم.. از دو روز پیش حس کردم نخ سرکلاژم پایین تره و یه سوزش کمی لبه واژنم حس میکنم. دیشب چک کردیم دیدیم اوه اوه یه عالمه چیز سفید لبه ورودی واژنم چسبیده که با دست راحتم کنده نمیشه.. خیلی ترسیدم راستش. نمیدونم ینی عفونت دارم؟ آخه نه سوزش ادرار و خارش نه درد دارم. نه ترشحاتم رنگی هست. همیشه ترشحاتمو چک میکنم رقیق و آبکیه و وسطش سفیده. و هیچ بویی نداره. میشه نظرتون و تجویزتون رو بفرمایید؟ دکترم هم تا هفته آینده سفرهستن و من میترسم راستش تا اون وقت صبر کنم.. پیشاپیش ممنونم و ببخشید طولانی شد🩷🌸
عکسش رو هم گرفتم ولی چون راستش ترسیدم کسی ببینه یا تو گوگل بره نفرستادم🫠 هرلحظه دستور بدید من ارسالش میکنم خدمتتون برای بررسی دقیق تر. آزمایش کشت ادرار هم دو بار دادم این مدت. دومین بار برای کمتر از دوهفته پیش هست🌱




