پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.
سونوگرافی ساک بارداری و سن
سلام دکتر جان وقتتون بخیر💕
من دوره هام ۳۵ روزه هست،درحال اقدام هستم.
آخرین پریودم ۵/۵بوده
۶/۶بی بی زدم منفی بود
۶/۱۳ بی بی چک زدم مثبت شد ۲ تا زدم هردو مثبت پررنگ
اومدم زرنگی کنم سونو بدم بعد جوابشو ببرم پیش دکترم دیروز این سونو رو دادم گفت زود اومدی چیزی دیده نمیشه.
حالا به نظر شما واقعا باردارم لقاح دیر صورت گرفته یا خدایی نکرده پوچه😔
دوست هم ندارم سونو واژینال بدم برای بچه اولم بعدسونو لکه بینی داشتم .
میشه لطف کنید برام یه سونو از روی شکم برای حاملگی بنویسید یکی دوهفته بعد انجام بدم.
❤با سپاس فراوان❤
۰۰۲۳۱۷۵۷۰۲
فاطمه سوالان
۰۹۱۹۵۷۲۴۶۴۹
۱۳۷۹/۰۲/۱۸
12 پاسخ 93 بازدید




