Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

اسهال دندان یا اسهال ویروس

سلام خانم دکتر‌خسته نباشید...پسرم تازه ۱۶ ماهگی دندون در اورد یعنی همزمان دوتای پایین دوتای نیش بالا.. الانم داره دوتای وسط بالاو در میاره...دو روز پیش شکمش لق شد یعنی مدفوعش یه کم ابکی شد ۴ بار شکمش کار کزد...یعنی درحالت عادی هم ۳ یا ۴ بار شکمش کارمیکنه ولی اون روز ابکی بود...بعد دوروز خوب شد ولی امروز از صبح تاحالا ۹ تا ۱۰ بار شکمش کار کرد و مدفوعش بازم ابکی بود..من نمیدونم بخاطر ویروس یا دندون..امروز پودر پدی لاکت زینک گرفتم یه بار دادم ولی تاثیری نداشت..یعنی ویروسه یا دندون؟؟چیکارکنم ب نظرتون؟؟

9 پاسخ 98 بازدید