Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

بیماری ای که خوب نمیشه😭

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
نمیدونم از کجا بگم که حالمو درک کنید من نزدیک یک ماهه‌مریضم
تو این یک‌ماه بیشتر از شش هفت بار دکتر رفتم که فقط تقویتی و مسکن و سرم بهم میدادن هر علائمی که فکرشو بکنید داشتم...
الان مشکلم اینه که چند روزه صورتم و سرم به شدت درد میکنه
طوری که قادر نیستم کارای شخصیمم انجام بدم
رفتم دکتر بهم گفتن عفونت سینوسی هست و شدیده چون مخاط بینی و گلوم سبز تیره هست
بهم آزیترومایسین دادن اما من چند ساله هر نوع آنتی بیوتیک خوراگی میخورم سردرد شدید میشم و اگر ادامه بدم به تهوع و تاری دید میرسه
با این حال گفتم بعد دو سال بخورم شاید دیگه اونجوری نشم اما دو روز که خوردم دیدم حالم غیر قابل تحمله
مجدد رفتم دکتر و وفتی بهشون گفتم من آنتی بیوتیک خوراکی نمیتونم بخورم بهم سرم و استامینوفن و سفازولین دادن(تزریقی داخل سرم)
گفتن عفونتت زیاده دوروز بزن...
من دو روز زدم و یه کم بهترشدم (دیروز روز دوم بود)
ولی امروز مجدد از صبح سر و صورتم درد شدید داره و مخاط بینیم خیلی خیلی زیاده و همونجوری سبز تیره ست
در حدی درد دارم که با استامینوفن آروم نمیشم و حتی دهنمو نمیتونم‌باز کنم غذا بخورم
صورتم خیلی درد میکنه
دائم دارم آب نمک تو بینی و دهن و گلوم میچرخونم
بخور میدم
اما خیلی حالم بده. من میتونم مجدد برم دکتر و آنتی بیوتیک تزریقی بگم برام بنویسن؟؟؟ یا چون دو روز زدم دیگه مجاز نیست؟؟
ببخشید حرفام زیاد شد اما خانم دکتر بریدم بخدااا😭
با یه بچه کوچیک وضعیت بارداری این همه درد و مریضی داغونم کرده😭
هرراهکاری دارید بهم بگید توروخدا من واقعا آنتی بیوتیک خوراکی اذیتم میکنه هر چیز تزریقی که عفونتمو کم میکنه بهم بگید لطفا😭

6 پاسخ 54 بازدید