سلام اوما جان خسته نباشین 2روز بعد از موعدم ازمایش بتا دادم عدد بتا 119.6 بعد 48 ساعت ازمایشم رو تکرار کردم امروز بتا208.2 بود سوال اینه رنج افزایش بتام عادیه مشکلی نداره
سابقه سقط هم داشتم شیاف پروژسترون مشکلی نیس استفاده کنم تا نوبت دکترم برسه
دوستان ممنون میشم کسایی که تجربه دارین راهنماییم کنین
پرسش (1397/08/21):
مقدار افزایش بتا باید چه مقدار باشد
822
26
1397/08/21
سوال کننده
1
1397/08/21
صبا ۱۳
باید دوبرابر بشه بنظرم که نرمال باشه
1
1397/08/21
رز مادر
نرماله مبارکه .مرا شیاف ؟؟مگه لکه بینی داری یاخونریزی ؟؟اگه نداری و فقط نگرانی بخاطر سقط قبلی نیازی نیست فقط به خودت بیشتراستراحت بده سرخود دارومصرف نکن .ولی اگه لکه بینی داری حتما برو دکتر یا بلوک زایمان بگو بارداری خونریزی داری
1
1397/08/21
💖zahra💖 💖
سلام مبارکه من بعد چهار روز تأخیر بتام ۲۰۰بود واسه شماهم خوبه نگران نباشید
1
1397/08/21
مریم. ف
من دو روز قبل موعد 123 بود..
0
1397/08/21
سوال کننده
نه ندارم پس نیازی نیس نه ؟
ممنونم استرس دارم خداکنه به سلامت بگذره
ممنونم استرس دارم خداکنه به سلامت بگذره
0
1397/08/21
سوال کننده
مرسی عزیزم دلگرم شدم
1
1397/08/21
💖zahra💖 💖
خواهش گلم
0
1397/08/21
سوال کننده
الان بارداری عزیزم یا زایمان کردی جنسیت نی نی تون چی بود
0
1397/08/21
💖zahra💖 💖
من تازه وارد هفته سیزده شدم نه جنسیتش معلوم نیست هفته پیش غربالگری اول انجام دادم
0
1397/08/21
سوال کننده
عزیزم انشالله به سلامتی این چند ماهم بگذره به سلامتی زایمان کنی نی نی گلتو بغل کنی واسه منم دعا کن گلم
0
1397/08/21
💖zahra💖 💖
مرسی گلم انشالله شماهم به سلامت نی نیتو روبغل میکنه استرس نداشته باش من خواهر شوهرم بعد پنج روز تأخیر بتاش ۴۰بود
0
1397/08/21
💖zahra💖 💖
بعد ده سال باردارشد البته چهار سال جلوگیری کرد ولی بعدش نشد کلی دوا درمون کرد ماشاالله الان پسرش نه سالشه
0
1397/08/21
سوال کننده
وای مرسی عزیزم خیلی دلگرمم کردی خداروشکر خدا نی نی تو حفظ کنه برات
1
1397/08/21
💖zahra💖 💖
مرسی عزیزم انشالله همچنین نی نی شمارو
0
1397/08/21
سوال کننده
اوما جان میشه جواب بدین🙏🙏🙏
1
1397/08/21
S.h Kh.j
عزیزم مشکلی نداره بتات خوبه و نرمال مال من ۹۱بود اول عزیزم
0
1397/08/21
S.h Kh.j
الانم هفته ۶ بارداریم گلم
0
1397/08/21
سوال کننده
اوما جواب منو نمیدی😢😢
0
1397/08/21
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1397/08/21
سوال کننده
خانوم دکتر چرا جواب منو نمیدین
0
1397/08/22
پزشک اوما
سلام افزایش عدد بتا کم است ، سه روز دیگه مجدد بتا را تکرار کن ، اگر درد و لکه بینی ندارید نیازی به شیاف نیست
0
1397/08/22
سوال کننده
سلام خانوم دکتر خیلی ممنون از پاسخ گوییتون ممکنه با این تیتر حاملگی سالمی داشته باشم تیتر سه روز بعد حداقل باید چه عددی باشه
0
1397/08/24
پزشک اوما
نگران نباشید باید سه روز دیگه حداقل دو برابر شود
0
1397/08/24
سوال کننده
ممنون خانم دکتر امروز بعد از سه روز رفتم ازمایش
0
1397/08/24
سوال کننده
خانم دکتر بتام شده 773 خوبه؟
0
1401/08/17
sophie 🌻🌱
سلام
این سوال رو که پرسیدی بعدش باردار شدی و پسرت دنیا اومد ؟؟
من بتام کمه نگرانم 😥😥
این سوال رو که پرسیدی بعدش باردار شدی و پسرت دنیا اومد ؟؟
من بتام کمه نگرانم 😥😥
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




