سلام من میخواستم بدونم ۲۳ همین ماه تو برنامه اوما تخمک گذاری زده منم پسر میخوام .بعدشم میخواستم بدون تو ماه صفر مشکلی داره؟؟؟تو سایت که هیچکی نگفته مشکل داره