سلام خانما خوبید اولین باره میام همچین تایپیکی بزنم چون واقعا دلم گرفته😭 امروز نشستم از ظهر تا غروب کلی نون لانه زنبوری درست کردم برا نذری خیلیم خوشحال بودم میخوام نذری بدم بعدش سریه چیزی با شوهرم یکم بحثم شد اینم بگم خودش مقصر بود.
بعدش گفت من نمیبرمت روضه داییت که میخواد بیاد نونارو بیاره برو باهاش منم سر این حرفش لج کردم گفتم نمیرم و داییم که اومد لانه زنبوریارو دادم بهش گفتم ببره برای خواهرم که میخواد بره روضه پخش کنه .
کله چراغ های خونه رو خاموش کردم و خودش خوابید منم اوموم تو حال و یه شمع روشن کردم و کلی دعا کردم برای همهههههه بدجوری دلم گرفته دیگه صبری نمونده برام بچه میخوام وقتی تایپیک اون روزی که تایپیک زدم بی بی چکم مثبت شد رو دیدم داغون شدم😭😭😭
برام دعا کنید توروخدا من دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم خسته شدم از دارو خوردن از اینکه بیا کلی دارو بخور فولیکول خوب بساز همشم استرس اینو دارم قرص بخورم و شوهرم سرکار باشه و اون روزی که برا اقدام باید باشه نباشه دکترم گفته نباید فاصله بندازم پشت سرهم هرماه اقدام داشته باشم بهتر میگیره یا از اینکه بعد این همه سختی حامله بشم و سقط بشه 😭
پرسش (1405/04/04):
باشوهرم بحثم شد اونقدری دلم گرفته نشستم اینقدر گریه کردم سرم داره میترکه
732
127
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده
25
حدود 10 ساعت قبل
مامان کوچولو🤤 ......
سلام عزیزدلم
انشالله به حق حضرت فاطمه زهرا به زودی صاحب نی نی سالم بشی
انشالله به حق حضرت فاطمه زهرا به زودی صاحب نی نی سالم بشی
2
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
سلام گلم ممنون❤️
انشالله😭
انشالله😭
0
حدود 10 ساعت قبل
مامان کوچولو🤤 ......
درمورد بحث با شوهرت که یه چیز طبیعیه
زود تموم میشه
زود تموم میشه
0
حدود 10 ساعت قبل
الی ام
سلام گلم
نذرت قبول
علت سقطات رو اینجا گفتی؟
بچه ها تجربهذها و سرنخ های خوبی بهت میدن
نذرت قبول
علت سقطات رو اینجا گفتی؟
بچه ها تجربهذها و سرنخ های خوبی بهت میدن
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
سلام عزیزم ممنونم
سقط اول و دوم بتا کند میرفت بالا رشد خوبی نداشتن
سقط سومم رشد کند بود و قلبشم تشکیل نشد
سقط اول و دوم بتا کند میرفت بالا رشد خوبی نداشتن
سقط سومم رشد کند بود و قلبشم تشکیل نشد
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
اصلا اون بحثه برام مهم نیست چون همین الانم اومد کنارم خوابید انگار نه انگار بحثی بوده ولی من دلم بچه میخواد خیلییییی خیلیییی زیاد تحمل ندارم دیگه دوس دارم هرچه زودتر منم مادرم بشه خستمم😭
2
حدود 10 ساعت قبل
مهتاب هستم
امیدوارم نذرت قبول باشه و به زودی دلت شاد بشه🌹❤️
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
❤️🤲🏻
0
حدود 10 ساعت قبل
زهره .
عزیزم چرا نمیری سراغ آی وی اف؟احتمال اینکه اسپرم همسرت ضعیف باشه هست
1
حدود 10 ساعت قبل
فاطیما احمدی
سلام عزیزم اول اینکه برای تجربه تلخی که داشتی متاسفم بعد اینکه همسرت رو بفرست ازمایش بده و سونو بشه قطعا مشکلی در اسپرم هست که بارداریت ناموفقه
0
حدود 10 ساعت قبل
فاطیما احمدی
چن ساله اقدامی
17
حدود 10 ساعت قبل
raziyeh🔻 💫
یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ“ ❤️
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
همسرم ۱۴۰۳ که ازمایش داد خوب بود
الان به دکترم گفتم براش دی اف ای نوشت که بره بده ولی ما آبادانیم ازمایش هم فقط اهواز انجام میدن که هی امروز فردا میکنه و اصلا نمیره
برای اینکه برم متخصص سقط مکرر هزینش تو ۱۰۰ میلیونع که چون خونه میساختیم دستمون خیلی خالیه و شوهرم گفتش که فقط اینبار امتحان کنیم اگه موند که خداروشکر اگرم نه که مجبوریم ۱۰۰ میلیون رو بدیم ولی من صبرم تموم شده بچه میخوام و از اینکه دوباره میخوام اقدام کنم و کلی دارو بخورم و استرس اینو داشته باشم شوهرم سرکاره باشه برناممم خراب بشه داغونم
الان به دکترم گفتم براش دی اف ای نوشت که بره بده ولی ما آبادانیم ازمایش هم فقط اهواز انجام میدن که هی امروز فردا میکنه و اصلا نمیره
برای اینکه برم متخصص سقط مکرر هزینش تو ۱۰۰ میلیونع که چون خونه میساختیم دستمون خیلی خالیه و شوهرم گفتش که فقط اینبار امتحان کنیم اگه موند که خداروشکر اگرم نه که مجبوریم ۱۰۰ میلیون رو بدیم ولی من صبرم تموم شده بچه میخوام و از اینکه دوباره میخوام اقدام کنم و کلی دارو بخورم و استرس اینو داشته باشم شوهرم سرکاره باشه برناممم خراب بشه داغونم
0
حدود 10 ساعت قبل
ملیحه بانو🥰
عزیزم متاسفم بابت سقط های قبلیت از نظر وزن خودت و اینکه آیا ورزش میکنی هم بگو اضاف وزن نداری؟بدنت خیلی مهمه که تو چه وضعیتی باشه
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
۶سال
1
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
❤️🤲🏻😭
0
حدود 10 ساعت قبل
ملیحه بانو🥰
ببین عزیزم من تجربه مشابه تو داشتم دوبار باردار شدم اوای که بتا خوب بالا نرفت خودش سقط شد دومی هم اصلا خوب بالا نمیرفت اونم دکتر زود امپول داد سقط شد گفت این اصلا به تشکیل قلبم نمیرسه پس دوتا سقط تو ماه اول داشتم
0
حدود 10 ساعت قبل
ملیحه بانو🥰
آخرین بار یونو کردم که تنبلی تخمدانم داشتم
0
حدود 10 ساعت قبل
ملیحه بانو🥰
سونو
1
حدود 10 ساعت قبل
مامان فارا 🍒❤
سلام گلم نذرت قبول باشهه
ایشالا که دامنت سبز بشهه
خونتون پر از خوشحالی بشه 🤲🤲
ایشالا که دامنت سبز بشهه
خونتون پر از خوشحالی بشه 🤲🤲
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
نه اضافه وزن ندارم ۵۹ کیلوام
خیلیا تنبلی تخمدان دارن و باردار میشن وقتی که دارو میخورن همین یکی از فامیلامونم تنبلی داره حتی با خود منم میرفت پیش دکترم برای بچه خداروشکر یکبار پسر به دنیا اورد بعدش دوباره رفت زیر نظر دکتر با دارو این دفعه دوقلو باردار شد که چند وقت پیش هم زایمانش بود
و خیلی های دیگه تو فامیلامون که تنیلی داشتن و با دارو بارداری موفق داشتن تتزه اونام چاق تر از من بودن
خیلیا تنبلی تخمدان دارن و باردار میشن وقتی که دارو میخورن همین یکی از فامیلامونم تنبلی داره حتی با خود منم میرفت پیش دکترم برای بچه خداروشکر یکبار پسر به دنیا اورد بعدش دوباره رفت زیر نظر دکتر با دارو این دفعه دوقلو باردار شد که چند وقت پیش هم زایمانش بود
و خیلی های دیگه تو فامیلامون که تنیلی داشتن و با دارو بارداری موفق داشتن تتزه اونام چاق تر از من بودن
0
حدود 10 ساعت قبل
زهره .
مرفولوژی ایناشم خوب بود؟چون فکر کنم قبلاً شما بودی گفتی مرفولوژی پایینه یا شایدم من اشتباه گرفتم شمارو
1
حدود 10 ساعت قبل
ملیحه بانو🥰
قدم ۱۶۴ هست وزنم ۶۰/۵ بود ینی اصلا وزن بالایی نداشتم ...اما خیلی شنیده بودم که رژیم حذف قند و فست فود تاثیر زیادی داره تو خوب شدن سینه فیبروکیستیک و تنبلی تخمدان و تنظیم شدن پریود
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
منم قرص میخورم اگه شوهرم خونه باشه و یکی دو سه ماه پشت سرهم قرص بخورم و اقدام داشته باشم میگیره ولی چع فایده وقتی نمیمونه🥲
0
حدود 10 ساعت قبل
ملیحه بانو🥰
رژیم رو شروع کردم درد سینه که هر ماه قبل از پریود داشتم بخاطر فیبروکیستیک برطرف شد...دوروز قبل از پریود لکه بینی داشتم و خونریزیم کم بود که رفع شد و مهم تر از همه با بار اول باردار شدم
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
بعد دوتا سقطت چکار کردی ممنون میشم از تجربیاتت بهم بگی هرکی تجربه داره بگع شاید دل منم اروم شد
0
حدود 10 ساعت قبل
ملیحه بانو🥰
همشو برات نوشتم عزیزما
0
حدود 10 ساعت قبل
ملیحه بانو🥰
امیدوارم برات بهترینا اتفاق بیفته برا منم دعا کن همه چی تا آخر خوب پیش بره عزیزم
0
حدود 10 ساعت قبل
فاطیما احمدی
عزیزم بذار یه چیزی بذارم سر راحت انجام بده انشالله که هم هزینه دکترت کممیشه هم بتونی کاری کنی برو پایگاه بسیجتون نامه بگیر برای ناباروری یه نامه از دکتر زنان که ناباروری داری بگیر و سند ازدواج و شناسنامهاتون ببر کافینت بگو میخوام طرح رویش امید ثبت نام کنم
0
حدود 10 ساعت قبل
زهره .
منم بعد از ۶ سال رفتم سراغ آی وی اف دو بار سقط داشتم رشدش توی ۶ هفته میموند و قلب تشکیل نمیشد خودم تنبلی تخمدان داشتم ولی همسرم مرفولوژی دو بود دیگه رفتم سراغ آی وی اف خسته شده بودم از سقط..امیدوارم خدا برات خوب رقم بزنه
0
حدود 10 ساعت قبل
فاطیما احمدی
بیمه تکمیلی میشین نصف هزینهاتونو سپاه متقبل میشه نصفشونو خودت
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
تو رژیمت چیارو رعایت کردی بعد دارو خوردی باداری شدی یا طبیعی
0
حدود 10 ساعت قبل
فاطیما احمدی
بعد ۱۴۰۳کجا الان کجا اسپرم هر ثانیه تغییر میکنه
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
الهی صحیح و سالم بغلت بگیری و از داشتنت لذت ببری🤲🏻❤️
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
دقیقا منم سه تا سقط هام تو ۶ هفته بود
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
ای وی اف هزینش بالا ندارم واقعا
بعدش مگه ای وی اف درمان سقطه؟
من که باردار میشم ولی نمیمونه
ای وی اف کنم کلی هزینه کنم نگیره باز باید کلی هزینع کنم دوباره
بعدش مگه ای وی اف درمان سقطه؟
من که باردار میشم ولی نمیمونه
ای وی اف کنم کلی هزینه کنم نگیره باز باید کلی هزینع کنم دوباره
0
حدود 10 ساعت قبل
زهره .
برای همین میگم امکان خراب بودن اسپرم هست به نظرم برو مراکز ناباروری اگه مشکل نباشه خودشون دارو میدن ک طبیعی اقدام کنی بالاخره اونا از همه نظر چک میکنن و آزمایشاشون با بیرون قابل مقایسه نیست خیلی دقیقه
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
سعی میکنم بهش فشار بیارم بره
0
حدود 10 ساعت قبل
زهره .
من الان با آی وی اف موندش قلبش هم تشکیل شد پس حتما درمانی کردن دیگه هر هزینه ای برای بچه ارزش داره همش هم به جا نمیدی ک خورد خورد میری جلو خدارو چه دیدی شاید مثل من بار اول گرفتش
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
بدبختی جایی که هستم هیچی مثل آدم نداره نه ازمایشگاه خوبی نه چیزی باید برم اهواز برای مرکز ناباروری نمیدونمم اصلا اهواز هست تازه یا نیست
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
خودت خواستی ای وی اف بشی ؟
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
چقدر هزینه کردی کامل؟
0
حدود 10 ساعت قبل
زهره .
من رویان میرفتم خیلیا از راه دور میومدن شب تو ماشین میخوابیدن فلاسک چای میاوردم و وسیله از جنوب کشور از شمال و زنجان و تبریز همه جا آدم دیدم باید یه یا علی بگی
0
حدود 10 ساعت قبل
زهره .
نه خب مراکز ناباروری رفتم آزمایش دقیق اسپرم گرفتن دیدن مرفولوژی ۲ هستش بعد گفتم دو بار سقط کردم قلب نداشت دیگه انداختن توی سیکل درمان
0
حدود 10 ساعت قبل
زهره .
هزینه اش چون من مشکلات دیگه داشتم گرون شد یه کم ولی خود آی وی اف ۱۰۰ حتما باید داشته باشی
0
حدود 9 ساعت قبل
ملیحه بانو🥰
من رژیم حذف قند و فست فود و حالا هر چیزی که کلا برا بدن ضرر داره مث نوشیدنی چیپس و تنقلات هر چی اینطوری باشه داروهم نخوردم انگار بدنم کلا پاکسازی شد تقریبا ۵ماه رعایت کردم وزنم شد ۵۴ و با اولین نزدیکی باردار شدم
0
حدود 9 ساعت قبل
زهره .
ولی بیمارستان آرش تهران شنیدم تقریبا رایگانه یه سر بزن رایگانه انگار
0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده
خدا بزرگه
من چون شوهرم اصلا نمیاد بره دکتر ۱۴۰۳ بزور رفت یه ازمایش داد واس همین بیشتر غصه میخورم چون شوهرم همکاری نمیکنه خودم باید غصه همچیو بخورم همش میگه خدا بزرگه خدا میخواد میده
خب درست ولی وقتی مشکل داریم باید درمان کنیم
من چون شوهرم اصلا نمیاد بره دکتر ۱۴۰۳ بزور رفت یه ازمایش داد واس همین بیشتر غصه میخورم چون شوهرم همکاری نمیکنه خودم باید غصه همچیو بخورم همش میگه خدا بزرگه خدا میخواد میده
خب درست ولی وقتی مشکل داریم باید درمان کنیم
0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده
سعی میکنم قبل از اینکه اقدام کنم بفرستمش یه ازمایشگاه خوب ازمایش اسپرم بده
0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده
برنج میخوردی ؟
1
حدود 9 ساعت قبل
زهره .
الهی خدا برات بهترین و رقم بزنه اون بخواد هیچی نشد نداره
0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده
سعی میکنم چیزایی که گفتی هم رعایت کنم من برنج زیاد میخورم
0
حدود 9 ساعت قبل
fariba 💜💐
سلام عزیزم، یه سه ماه رژیمو درست و حسابی رعایت کن به امید خدا که قلب بچه تشکیل میشه و سالم به دنیا میاد، حتما شبا زود بخواب و صبح هم زود از خواب بیدار شو نهایت از ۷ به بعد دیگه نخواب، ورزش کن به خصوص پیاده روی هر روز نیم ساعت، حتما حتما روزی ۱۰ لیوان آب بخور فقط خود آب باشه، هر روز در حد توانتون میوه و سبزیجات بخور، تا میتونی قندو حذف کن حداقل همین قند مصنوعی ، اگه تونستی برنج و نون هم کمتر بخور، استرس نداشته باش و شکم و کمرت رو از روز سوم پریودی تا ۱۰ روز بعدش با روغن سیاهدونه اصل ماساژ بده و غذاهای تقویتی خوب بخور اگه تونستی عسل طبیعی پیدا کن و صبحا یه قاشق ناشتا بخور، انشاءالله که بارداری سالمی خواهی داشت
0
حدود 9 ساعت قبل
بانو بزرگی
منم قبل این بارداری نذری آش رشته دادم همون روز سر یه چی بیخود بحث کردم خیلز گریه کردم انگار منتطر گریه بودم ۲ هفته بعدش بی بی چکممثبت شد🤣🤣🤣🤣🤣🤣به فال نیک بگیر
0
حدود 9 ساعت قبل
بانو بزرگی
البته همون شب لک لانه گزینی دیدم
1
حدود 9 ساعت قبل
مریــم بانـــو
از خدا میخوام سال دیگ محرم
ی جفت پای کوچولو زندگیتو قشنگ و سبز کنه❤️
ی جفت پای کوچولو زندگیتو قشنگ و سبز کنه❤️
1
حدود 8 ساعت قبل
momy niloo
فداتشم میدونی همین استرس خودش مادر همه درداست. تا وقتی استرس داشته باشی باردار نمیشی لطفا اروم باش و بیخیال باش و ب هیچی فکر نکن بهت قول میدم تو بیخیال ترین حالت متوجه میشی بارداری و ی نی نی سالم وقوی تو شکمته
0
حدود 8 ساعت قبل
عاطفه موسوی
آی وی اف درمان نیست ولی خوب اسپرم و تخمک باکیفیت رو جدا میکنن و امکان تشکیل جنین سالم و قوی زیاده. دیگه بقیه ش هم توکل بخدا
0
حدود 8 ساعت قبل
momy niloo
دقیقا حذف قند خیلی ب سلامت رحم و تخمدان کمک میکنه. منم واسه عروسیم هشت ماه رژیم قند گرفتم وزنم شد۵۷کیلو بیست روز بعد از عروسیم با اولین اقدام باردار شدم
1
حدود 8 ساعت قبل
مهنا ا
سلام عزیزم
به نظرم با توجه به سه تا سقط حرف شوهرتو گوش نده و حتما با دکتر و آزمایش برو جلو
هر سقط کلی از بدن و توان زن رو نابود میکنه
یعنی چی شوهرت گفته حالا این بارم انجام بدیم اگه نموند بعد بریم دکتر؟؟؟
از الان انقد در مورد بچه بی اهمیته و همکاری نمیکنه بعد که بچه دار بشی تنهایی پیرت در میاد
حتما حتما با دکتر و آزمایش برو جلو
به نظرم با توجه به سه تا سقط حرف شوهرتو گوش نده و حتما با دکتر و آزمایش برو جلو
هر سقط کلی از بدن و توان زن رو نابود میکنه
یعنی چی شوهرت گفته حالا این بارم انجام بدیم اگه نموند بعد بریم دکتر؟؟؟
از الان انقد در مورد بچه بی اهمیته و همکاری نمیکنه بعد که بچه دار بشی تنهایی پیرت در میاد
حتما حتما با دکتر و آزمایش برو جلو
0
حدود 8 ساعت قبل
رقیه 💚
۱۰۰ میلیون واسه سقط مکرر؟
نه بابا انقدر نمیشه
نه بابا انقدر نمیشه
0
حدود 8 ساعت قبل
رقیه 💚
شما اصلا نیازی به ای وی اف نداری
برو زیر نظر پریناتولوژیست با توجه به سقط هات ازمایش های لازم رو مینویسه
برو زیر نظر پریناتولوژیست با توجه به سقط هات ازمایش های لازم رو مینویسه
0
حدود 7 ساعت قبل
افسانه قنبری
عزیزم اصلاح سبک زندگی رو امتحان کن حتما جواب میگیری. تو اینستاگرام سرچ کن اصلاح سبک و در موردش تحقیق کن.
0
حدود 4 ساعت قبل
مهسا مامان مرسا و هلسا f
سلام عزیزم خوبی میدونستی استرس خودش ۹۰درصد باعث کند شدن رشد میشه و بعدش سقط جنین میشه اول از همه خونسرد باشید بعدش توکل کن بخدا و از همه مهمتر یه دکتر هستش خانم دکتر محمدپور تو اینستا پیج دارن کاملا رایگان هایلایت گذاشته چندتا آزمایش میدی و خودت از روی هایلایت تفسیر کن و داروها ی ک چندتا ویتامین هستند بخور
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان🐣🐣🐣 .
سلام منم سقط مکرر بودم همسرم dfa ومورفولوژی مشکل داشت ای وی اف کردم دفعه اول ایست قلبی کرد دفعه دوم خدا برام معجزه کرد بعد۱۵سال ازدواج
0
حدود 54 دقیقه قبل
Elham Mo
انشاءالله بحق آقا امام حسین ع حاجت روا بشی.
فقط عزیزم این مهمه که استرس نداشته باشی. واقعا استرس کار رو خراب میکنه آروم باش.
فقط عزیزم این مهمه که استرس نداشته باشی. واقعا استرس کار رو خراب میکنه آروم باش.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نمیدونم چکارکنم نگرانم برا آیندم بااین مشکلام😭😓😞😔😔
- زندگیتون بعددنیااومدن بچتون چطوری شده😑😑😢
- سلام کسی هست؟
- 😭😭🤮خواهرم با حسادتش و اخلاقش اعصابمونو خراب میکنه😭😭😭
- دلم گرفته بچه ها 😔
- سلامخانم ها بیاین باهم درد ودل کنیم
- اونایی ک دلشون گرفته بیان
- سلام بچه ها دوست دارین بیاین
- برای تو مینویسم پسر ندیدهام
- بچهها بیایین من دارم دق میکنم




