Ooma
پرسش (1405/04/04):

باشوهرم بحثم شد اونقدری دلم گرفته نشستم اینقدر گریه کردم سرم داره میترکه

سلام خانما خوبید اولین باره میام همچین تایپیکی بزنم چون واقعا دلم گرفته😭 امروز نشستم از ظهر تا غروب کلی نون لانه زنبوری درست کردم برا نذری خیلیم خوشحال بودم میخوام نذری بدم بعدش سریه چیزی با شوهرم یکم بحثم شد اینم بگم خودش مقصر بود.
بعدش گفت من نمیبرمت روضه داییت که میخواد بیاد نونارو بیاره برو باهاش منم سر این حرفش لج کردم گفتم نمیرم و داییم که اومد لانه زنبوریارو دادم بهش گفتم ببره برای خواهرم که میخواد بره روضه پخش کنه .
کله چراغ های خونه رو خاموش کردم و خودش خوابید منم اوموم تو حال و یه شمع روشن کردم و کلی دعا کردم برای همهههههه بدجوری دلم گرفته دیگه صبری نمونده برام بچه میخوام وقتی تایپیک اون روزی که تایپیک زدم بی بی چکم مثبت شد رو دیدم داغون شدم😭😭😭
برام دعا کنید توروخدا من دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم خسته شدم از دارو خوردن از اینکه بیا کلی دارو بخور فولیکول خوب بساز همشم استرس اینو دارم قرص بخورم و شوهرم سرکار باشه و اون روزی که برا اقدام باید باشه نباشه دکترم گفته نباید فاصله بندازم پشت سرهم هرماه اقدام داشته باشم بهتر میگیره یا از اینکه بعد این همه سختی حامله بشم و سقط بشه 😭

سلام عزیزدلم
انشالله به حق حضرت فاطمه زهرا به زودی صاحب نی نی سالم بشی
سلام گلم ممنون❤️
انشالله😭
درمورد بحث با شوهرت که یه چیز طبیعیه
زود تموم میشه
سلام گلم
نذرت قبول

علت سقطات رو اینجا گفتی؟
بچه ها تجربهذها و سرنخ های خوبی بهت میدن
سلام عزیزم ممنونم
سقط اول و دوم بتا کند میرفت بالا رشد خوبی نداشتن
سقط سومم رشد کند بود و قلبشم تشکیل نشد
اصلا اون بحثه برام مهم نیست چون همین الانم اومد کنارم خوابید انگار نه انگار بحثی بوده ولی من دلم بچه میخواد خیلییییی خیلیییی زیاد تحمل ندارم دیگه دوس دارم هرچه زودتر منم مادرم بشه خستمم😭
امیدوارم نذرت قبول باشه و به زودی دلت شاد بشه🌹❤️
❤️🤲🏻
عزیزم چرا نمیری سراغ آی وی اف؟احتمال اینکه اسپرم همسرت ضعیف باشه هست
سلام عزیزم اول اینکه برای تجربه تلخی که داشتی متاسفم بعد اینکه همسرت رو بفرست ازمایش بده و سونو بشه قطعا مشکلی در اسپرم هست که بارداریت ناموفقه
چن ساله اقدامی
یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ“ ❤️
همسرم ۱۴۰۳ که ازمایش داد خوب بود
الان به دکترم گفتم براش دی اف ای نوشت که بره بده ولی ما آبادانیم ازمایش هم فقط اهواز انجام میدن که هی امروز فردا میکنه و اصلا نمیره
برای اینکه برم متخصص سقط مکرر هزینش تو ۱۰۰ میلیونع که چون خونه میساختیم دستمون خیلی خالیه و شوهرم گفتش که فقط اینبار امتحان کنیم اگه موند که خداروشکر اگرم نه که مجبوریم ۱۰۰ میلیون رو بدیم ولی من صبرم تموم شده بچه میخوام و از اینکه دوباره میخوام اقدام کنم و کلی دارو بخورم و استرس اینو داشته باشم شوهرم سرکاره باشه برناممم خراب بشه داغونم
عزیزم متاسفم بابت سقط های قبلیت از نظر وزن خودت و اینکه آیا ورزش میکنی هم بگو اضاف وزن نداری؟بدنت خیلی مهمه که تو چه وضعیتی باشه
۶سال
❤️🤲🏻😭
ببین عزیزم من تجربه مشابه تو داشتم دوبار باردار شدم اوای که بتا خوب بالا نرفت خودش سقط شد دومی هم اصلا خوب بالا نمیرفت اونم دکتر زود امپول داد سقط شد گفت این اصلا به تشکیل قلبم نمیرسه پس دوتا سقط تو ماه اول داشتم
آخرین بار یونو کردم که تنبلی تخمدانم داشتم
سونو
سلام گلم نذرت قبول باشهه
ایشالا که دامنت سبز بشهه
خونتون پر از خوشحالی بشه 🤲🤲
نه اضافه وزن ندارم ۵۹ کیلوام
خیلیا تنبلی تخمدان دارن و باردار میشن وقتی که دارو میخورن همین یکی از فامیلامونم تنبلی داره حتی با خود منم میرفت پیش دکترم برای بچه خداروشکر یکبار پسر به دنیا اورد بعدش دوباره رفت زیر نظر دکتر با دارو این دفعه دوقلو باردار شد که چند وقت پیش هم زایمانش بود
و خیلی های دیگه تو فامیلامون که تنیلی داشتن و با دارو بارداری موفق داشتن تتزه اونام چاق تر از من بودن
مرفولوژی ایناشم خوب بود؟چون فکر کنم قبلاً شما بودی گفتی مرفولوژی پایینه یا شایدم من اشتباه گرفتم شمارو
قدم ۱۶۴ هست وزنم ۶۰/۵ بود ینی اصلا وزن بالایی نداشتم ...اما خیلی شنیده بودم که رژیم حذف قند و فست فود تاثیر زیادی داره تو خوب شدن سینه فیبروکیستیک و تنبلی تخمدان و تنظیم شدن پریود
منم قرص میخورم اگه شوهرم خونه باشه و یکی دو سه ماه پشت سرهم قرص بخورم و اقدام داشته باشم میگیره ولی چع فایده وقتی نمیمونه🥲
رژیم رو شروع کردم درد سینه که هر ماه قبل از پریود داشتم بخاطر فیبروکیستیک برطرف شد...دوروز قبل از پریود لکه بینی داشتم و خونریزیم کم بود که رفع شد و مهم تر از همه با بار اول باردار شدم
بعد دوتا سقطت چکار کردی ممنون میشم از تجربیاتت بهم بگی هرکی تجربه داره بگع شاید دل منم اروم شد
همشو برات نوشتم عزیزما
امیدوارم برات بهترینا اتفاق بیفته برا منم دعا کن همه چی تا آخر خوب پیش بره عزیزم
عزیزم بذار یه چیزی بذارم سر راحت انجام بده انشالله که هم هزینه دکترت کم‌میشه هم بتونی کاری کنی برو پایگاه بسیجتون نامه بگیر برای ناباروری یه نامه از دکتر زنان که ناباروری داری بگیر و سند ازدواج و شناسنامهاتون ببر کافینت بگو میخوام طرح رویش امید ثبت نام کنم
منم بعد از ۶ سال رفتم سراغ آی وی اف دو بار سقط داشتم رشدش توی ۶ هفته میموند و قلب تشکیل نمیشد خودم تنبلی تخمدان داشتم ولی همسرم مرفولوژی دو بود دیگه رفتم سراغ آی وی اف خسته شده بودم از سقط..امیدوارم خدا برات خوب رقم بزنه
بیمه تکمیلی میشین نصف هزینهاتونو سپاه متقبل میشه نصفشونو خودت
تو رژیمت چیارو رعایت کردی بعد دارو خوردی باداری شدی یا طبیعی
بعد ۱۴۰۳کجا الان کجا اسپرم هر ثانیه تغییر میکنه
الهی صحیح و سالم بغلت بگیری و از داشتنت لذت ببری🤲🏻❤️
دقیقا منم سه تا سقط هام تو ۶ هفته بود
ای وی اف هزینش بالا ندارم واقعا
بعدش مگه ای وی اف درمان سقطه؟
من که باردار میشم ولی نمیمونه
ای وی اف کنم کلی هزینه کنم نگیره باز باید کلی هزینع کنم دوباره
برای همین میگم امکان خراب بودن اسپرم هست به نظرم برو مراکز ناباروری اگه مشکل نباشه خودشون دارو میدن ک طبیعی اقدام کنی بالاخره اونا از همه نظر چک میکنن و آزمایشاشون با بیرون قابل مقایسه نیست خیلی دقیقه
سعی میکنم بهش فشار بیارم بره
من الان با آی وی اف موندش قلبش هم تشکیل شد پس حتما درمانی کردن دیگه هر هزینه ای برای بچه ارزش داره همش هم به جا نمیدی ک خورد خورد میری جلو خدارو چه دیدی شاید مثل من بار اول گرفتش
بدبختی جایی که هستم هیچی مثل آدم نداره نه ازمایشگاه خوبی نه چیزی باید برم اهواز برای مرکز ناباروری نمیدونمم اصلا اهواز هست تازه یا نیست
خودت خواستی ای وی اف بشی ؟
چقدر هزینه کردی کامل؟
من رویان میرفتم خیلیا از راه دور میومدن شب تو ماشین می‌خوابیدن فلاسک چای میاوردم و وسیله از جنوب کشور از شمال و زنجان و تبریز همه جا آدم دیدم باید یه یا علی بگی
نه خب مراکز ناباروری رفتم آزمایش دقیق اسپرم گرفتن دیدن مرفولوژی ۲ هستش بعد گفتم دو بار سقط کردم قلب نداشت دیگه انداختن توی سیکل درمان
هزینه اش چون من مشکلات دیگه داشتم گرون شد یه کم ولی خود آی وی اف ۱۰۰ حتما باید داشته باشی
من رژیم حذف قند و فست فود و حالا هر چیزی که کلا برا بدن ضرر داره مث نوشیدنی چیپس و تنقلات هر چی اینطوری باشه داروهم نخوردم انگار بدنم کلا پاکسازی شد تقریبا ۵ماه رعایت کردم وزنم شد ۵۴ و با اولین نزدیکی باردار شدم
ولی بیمارستان آرش تهران شنیدم تقریبا رایگانه یه سر بزن رایگانه انگار
خدا بزرگه
من چون شوهرم اصلا نمیاد بره دکتر ۱۴۰۳ بزور رفت یه ازمایش داد واس همین بیشتر غصه میخورم چون شوهرم همکاری نمیکنه خودم باید غصه همچیو بخورم همش میگه خدا بزرگه خدا میخواد میده
خب درست ولی وقتی مشکل داریم باید درمان کنیم
سعی میکنم قبل از اینکه اقدام کنم بفرستمش یه ازمایشگاه خوب ازمایش اسپرم بده
برنج میخوردی ؟
الهی خدا برات بهترین و رقم بزنه اون بخواد هیچی نشد نداره
سعی میکنم چیزایی که گفتی هم رعایت کنم من برنج زیاد میخورم
سلام عزیزم، یه سه ماه رژیمو درست و حسابی رعایت کن به امید خدا که قلب بچه تشکیل میشه و سالم به دنیا میاد، حتما شبا زود بخواب و صبح هم زود از خواب بیدار شو نهایت از ۷ به بعد دیگه نخواب، ورزش کن به خصوص پیاده روی هر روز نیم ساعت، حتما حتما روزی ۱۰ لیوان آب بخور فقط خود آب باشه، هر روز در حد توانتون میوه و سبزیجات بخور، تا میتونی قندو حذف کن حداقل همین قند مصنوعی ، اگه تونستی برنج و نون هم کمتر بخور، استرس نداشته باش و شکم و کمرت رو از روز سوم پریودی تا ۱۰ روز بعدش با روغن سیاهدونه اصل ماساژ بده و غذاهای تقویتی خوب بخور اگه تونستی عسل طبیعی پیدا کن و صبحا یه قاشق ناشتا بخور، انشاءالله که بارداری سالمی خواهی داشت
منم قبل این بارداری نذری آش رشته دادم همون روز سر یه چی بیخود بحث کردم خیلز گریه کردم انگار منتطر گریه بودم ۲ هفته بعدش بی بی چکم‌مثبت شد🤣🤣🤣🤣🤣🤣به فال نیک بگیر
البته همون شب لک لانه گزینی دیدم
از خدا می‌خوام سال دیگ محرم
ی جفت پای کوچولو زندگیتو قشنگ و سبز کنه❤️
فداتشم میدونی همین استرس خودش مادر همه درداست. تا وقتی استرس داشته باشی باردار نمیشی لطفا اروم باش و بیخیال باش و ب هیچی فکر نکن بهت قول میدم تو بیخیال ترین حالت متوجه میشی بارداری و ی نی نی سالم وقوی تو شکمته
آی وی اف درمان نیست ولی خوب اسپرم و تخمک باکیفیت رو جدا میکنن و امکان تشکیل جنین سالم و قوی زیاده. دیگه بقیه ش هم توکل بخدا
دقیقا حذف قند خیلی ب سلامت رحم و تخمدان کمک میکنه. منم واسه عروسیم هشت ماه رژیم قند گرفتم وزنم شد۵۷کیلو بیست روز بعد از عروسیم با اولین اقدام باردار شدم
سلام عزیزم
به نظرم با توجه به سه تا سقط حرف شوهرتو گوش نده و حتما با دکتر و آزمایش برو جلو
هر سقط کلی از بدن و توان زن رو نابود می‌کنه
یعنی چی شوهرت گفته حالا این بارم انجام بدیم اگه نموند بعد بریم دکتر؟؟؟
از الان انقد در مورد بچه بی اهمیته و همکاری نمیکنه بعد که بچه دار بشی تنهایی پیرت در میاد
حتما حتما با دکتر و آزمایش برو جلو

۱۰۰ میلیون واسه سقط مکرر؟
نه بابا انقدر نمیشه
شما اصلا نیازی به ای وی اف نداری
برو زیر نظر پریناتولوژیست با توجه به سقط هات ازمایش های لازم رو مینویسه
عزیزم اصلاح سبک زندگی رو امتحان کن حتما جواب میگیری. تو اینستاگرام سرچ کن اصلاح سبک و در موردش تحقیق کن.
سلام عزیزم خوبی می‌دونستی استرس خودش ۹۰درصد باعث کند شدن رشد میشه و بعدش سقط جنین میشه اول از همه خونسرد باشید بعدش توکل کن بخدا و از همه مهمتر یه دکتر هستش خانم دکتر محمدپور تو اینستا پیج دارن کاملا رایگان هایلایت گذاشته چندتا آزمایش میدی و خودت از روی هایلایت تفسیر کن و داروها ی ک چندتا ویتامین هستند بخور
سلام منم سقط مکرر بودم همسرم dfa ومورفولوژی مشکل داشت ای وی اف کردم دفعه اول ایست قلبی کرد دفعه دوم خدا برام معجزه کرد بعد۱۵سال ازدواج
انشاءالله بحق آقا امام حسین ع حاجت روا بشی.
فقط عزیزم این مهمه که استرس نداشته باشی. واقعا استرس کار رو خراب میکنه آروم باش.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه