Ooma
پرسش (1405/04/04):

بی بی چک روز ۱۲ انتقال

لطفا یه نگاهی بندازین

اینارو صبح زدم
اینارو صبح زدم
اینم روژانه الان زدم درجا مثبت شد
اینم روژانه الان زدم درجا مثبت شد
مبارکه عزیزم
مبارک باشه عزیزم😍
مبارکهههه❤️😍😍😍😍
مثبته مبااااارکهه
انتقال چندمتونه عزیزم میشه بگی چکارایی کردی ومراقبتات چطوربود؟
ممنون دوستان انشاالله قسمت همه منتظرا
مبارکه عزیزدلممممم 😍🥹
انشاءالله صحیح و سالم بغلش بگیری
منم روز هشتم بی بی زدم اینجوری هاله زد واسه منم دعاکن😍
مبارررکه مثبته آخ ک چقدر خوشحال میشم بی بی چک مثبت میبینم روحم تازه میشه
ممنونم دوستان انشالله روزی همه منتظرا
مثبته مبارک عزیزم
مبارکه 😍😍 منم میخوام از این مثبتا 🥹
انشالله قسمت همه دوستان
چیکارا کردی مثبت شد
دوباره زدم مثبت شد امروز میرم آزمایش
دوباره زدم مثبت شد امروز میرم آزمایش
عزیزم دیگه خیلی مثبته مبارکت باشه الهی این دوران ب سلامتی بگذرونی
ممنونم عزیزم همچنین
انشالله که بتامم خوب باشه
سلام مبارکا باشه
سلام ممنونم عزیزم
سلام خوبی عزیزم مبارک باشه انءشاالله به سلامتی بیابغلت نی نی کوچولو ناز گلم 💖💞
ممنونم عزیزم شما هم انشاالله صحیح سالم بغلش کنی کوچولوتو
سلام عزیزم مبارک باشه
آزمایش دادی
بله دادم ولی هنوز نیومده جوابش
وقتی اومد بهمون خبر بده گلم منتظرم من
چشم حتما
عزیزم شما واسه تعیین جنسیت ای وی اف کردی ؟!
هم نازایی داشتم کنارش هم تعیین جنسیت کردم
آها انشاءالله صحیح وسالم بغلش بگیری گلم
چندتا انتقال داده بودی؟
سلام مبارکه عزیزم انشالله سالم و صالح بیاد بغلت برای چشم انتظارا هم دعا کن
مینا تو‌همون مینایی نیسی که با سودی و اینا تو یه گروه بودیم؟!
که چن بار هم ای یو‌ای کردی نشد
اره فاطیما همونم
توام همون فاطیمایی😍😍😍😍
ممنونم کلا یدونه جنین تشکیل شده بود برام اونو انتقال دادم
عزیزمممم نی نی دارشدی خداحفظش کنه برااااات
چشم حتما اگه لایق باشم
فعلا منتظر جواب بتا هستم
عزیزمممم خیلی خوشحال شدم برااااات شکرخدااا😍😍😍
نگفتن کی آماده میشه
گفتن ساعت ۶
ممنونم عزیزم تو دلی تو صحیح سالم بغل کنی
اهااا انشاءالله گلم
نگران نباش انشاءالله حتما مثبته
تو روز چندبی بی چکات مثبت شد؟
توکل به خدا خیلی دلهره دارم
از روز ۸ هاله داشت ۱۲ پرنگ شد
شما هم ای وی اف هستین؟
ن عزیزم مثبتی دیگ😍
اره گلم
عکس بی بی چک روز۸ هست؟
منم روز۸مثبت شد
عزیزم بی بی چکاتوصبحا ناشتامیزنی
به سلامتی انشالله
چنتا جنین انتقال دادین؟ چن روزه
بی بی چک روز ۱۲ انتقال
به سلامتی انشالله 😍
نه همشون ناشتا نبود
آزمایش دادین؟
من ۴تا بلاست
ماشالله چه زیاد
این که روز ۱۳زدید ناشتا بود؟
نه بعد از ظهر بود
ن هنوز آزمایش ندادم گلم می‌خوام فردا بی بی چک بزنم ببینم پررنگ شده
من امروز روزدهممه
عکس تست رو میدی ببینم
اره انتقال پنجمم بود دکترم گفت زیاد می‌زارم دیگ بگیره
انشالله دو قلو باشن برات
بی بی چک روز ۱۲ انتقال
اولی روز هشته دومی روز نه
مرسی گلم انشاءلله
به به مامان شدنت مبارک
ولی انقد استرس دارما میترسم کاذب باشه
مرسی قشنگم
خیلی خوبه ماشالله الان دیگه بزنی پرنگه پرنگه
مثل من از دلهره دارم میمیرم
شماهم همینطور 😍😘
اره منتظرم همسرم بی بی چکارو بیاره ببینم فرق کرده
الان دومیه پررنگ تر شده مریم جون؟
اره
خیلی سخته
من چهارشنبه قراره آزمایش بدم دیگ دارم جون میدم
خانومه گفت دو ساعته جوابش میاد یک نیم دادم الانم زنگ زدم‌میگه ۶ آماده میشه خیلی استرس دارم
حتما که کرده
اره دیگه هاله نیست کاملا مثبته
نگران نباش گلم واسه شما حتما مثبته چون کاملا معلومه دیگ 😍
انشاءالله عزیزم خیلی دعام کن
کاش لااقل عدد بتا بالا باشه باز استرس اونو نگیرم
چشم حتما اگه لایق باشم گلم
منم التماس دعا دارم
اره انشاءالله که بالاست
چند هفته وچندروزی ؟!
۴ هفته و ۴ روز
عزیزمی گلم😘
منم ۳هفته وپنج روز زده
چندسالتونه گلم؟!
۵ . ۶ روز فرق مونه
۲۲
اررره
عزیزم کوچولویی شما
من۲۷سالمه
انشالله از این به بعد بهترین روزارو کنار کوچولو هات بگذرونی
الهی آمین مرسی قشنگم همچنین😍🥹🤲
عزیزم شما علائمت چی بود
از روز اول انتقال سینه درد و گرفتگی زیر شکم
روز ۸ و ۹ کمر درد
از روز ۸ حس بویاییم قوی تر شده
علائمت تقریبا شبیه منه من فقط بویاییم فعلا فرق نکرده
اره تو نی نی پلاس تو گروه ای وی افیا هستم همه علائم مثل همه ماشالله امروز ۴ نفر مثبت شدن
ای جانممم عزیزدلم خداروهزارمرتبه شکررر
اره انشالله همه چشم انتظارا مثبت بشن
اره واقعا الهی امینن
اره گلم همونم که با عمم مشکل داشتم😫🤣
ممنون فداتشم انشالله خدا نینی خودتو هم حفظ کنه سالم بیاد بغلت😍😘
عزیزدلممم
مرسی گلم انشاءالله😘♥️
مریم جان خوبی آزمایشت چیشد
خداروشکر مثبت بود با بتای ۹۴۷
انشالله قسمت همه منتظرا
ای جانممم خداروهزارمرتبه شکرگلم مبارک باشه انشاءالله صحیح وسالم بغلش بگیری واسه منم دعاکن
واسه همه ی چشم انتظاراهم دعاکن
روز چندانتقالت بودگلم؟!
خداروشکر عزیزم خیلی خیلی مبارکت باشههههههه😍😍😍🥰🥰🥰🥰
چیکارا کردی مثبت شداستراحت مطلق بودی
برای منم بگو منم میخام ای وی اف بشم
خداروشکر مبارکه عزیزم انشالله سالمو صالح بیاد بغلت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه