سلام خانم دکتر
خسته نباشید
تو هفته ۴۰ بارداری هستم، زایمان سوم طبیعی
اولی بدون درد با امپول بود دومی هم با تحریک دهانه رحم و روغن کرچک
برای این سومی هم اگرچه از ماه ۸ ماه دردهای زیاد دردهای کاذب فراون داشتم و از هفته ۳۷ شروع کردم به پیاده روی و ورزش ها و دوش اب گرم و ورزش زیر دوش ولی دکتر می که دهانه رحم نرم شده یکی دو فینگر چون دوتا زایمان داشتی بازه بچه هنوز نیومده تو لگن
دقیقا مثل بچه های قبلیم
اگر بخوایم زایمان کنیم و بدون درد بستری بشیم آیا آمپول فشار میزنن؟
یا قرص زیر زبونی میدن؟ چون ۳۵ سالمه
دو روز قبل ترشحات غلیظ خونی داشتم با دردهای نامنظم
ولی اصلا دردها منظم رو به پیشرفت نیست
چند روزیه حالت تهوع، درد پریودی و درد لگن و کشاله ران و تنگی نفس دارم. از آمپول فشار واقعا وحشت دارم.
دو روز قبل سونو بیوفیزیکال و ان اس تی دادم همه چیز خوب بوده
حرکاتش هم خوبه.
خیلی ورزش می کنم. حتی پیاده روی هم می کنم و پله هم میرم
ولی واقعا ناامید شدم که سرش با این اقدامات بیاد پایین
انکار فیزیولوژیک بدنم هست که بچه هام طبیعی نمیان تو لگن
چون مینور هستم دکترم شیاف گل مغربی صلاح ندونسته
خواستم بپرسم راهی هست که از دکتر بخوام سزارین بشم؟ از این که بدون درد بستری بشم برای زایمان طبیعی متنفرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



173
حدود 5 ساعت قبل

