Ooma
پرسش (1405/04/03):

سلام دوستان تو این شبای عزیزم بیایید برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم

سلام دوستان هرکسی دلش خواست شرکت کنه برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم که دامنشون بحق امام حسین سبز بشه اسامی کسایی که چشم انتظارا رو‌مینویسم اگه کمو زیاد کسی رو یادم رفت ببخشید بیاد خودش اسمشو‌بگه

1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا

1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا
9سلما
منم بنویسی
فردا میخونم منم
1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا
9سلما
10فرزانه خانم
هرکسی خواست اسمشو بگه بنویسم اگه نبودم خودتون بااسمایی که نوشتم اسم بنویسین که بخونیم چون ممکنه بچم بیدار بشه برم
اسم منم بنویس فردا خودمم میخونم
1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا
9سلما
10فرزانه خانم
11مریم بانو
انشاالله دامنتون سبز بشه 🙏
اسم منم لطفا بنویسید🥲
منم میخونم فردا
😭😭😭 دورت بگردم که اسم منو نوشتی😭😭
خدا آنیارو واست نگه داره قشنگم❤️❤️❤️
🖤🖤🖤🖤
اسم منم بنویس عزیزم فردا میخونم
اسم منم بنویس ۱۳ساله چشم انتظارمالا
الان میخونم
منم هستم
چ کار قشنگی کردی عزیزم
ایشالا خدا حاجت همه چشم انتظارا بده 🙏
دختر قشنگت برا حفظ کنه 🙏
خودتم هر چی از خدا میخای بهت بده 🙏🙏❤️
منم ایشالا به نیت همه عزیزا فردا میخونم
اسم منم بنویس منم می خونم دکترا نا امیدم کردن مگر معجزه بشه .به حق شش ماهه امام حسین دامن همه چشم انتظارا سبز بشه
سال دیگه همون با نی نی هامون بخونیم
هممون
سلام منم به نیت حاجت روایی همه چشم انتظارا میخونم انشالله که تا سال دیگه همین موقع بچه هاتون بغلتون باشه😘
1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا
9سلما
10فرزانه خانم
11مریم بانو
12 حامی یارا جان
13 هدیه ارغوان
سلام عزیزم
اشکم در اومد چه کار قشنگی😭
خدا به خودت و خانواده ت خیر دنیا و آخرت بده ان شاالله 🤲
منم به نیت بقیه میخونم
ان شاالله سال دیگه خوشگل هاتون رو بغلتون باشن🤲
1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا
9سلما
10فرزانه خانم
11مریم بانو
12 حامی یارا جان
13 هدیه ارغوان
۱۴ دنیز علیزاده
سلام عزیزم
خدا گل دخترتو برات حفظش کنه 💕
منم فردا میخونم
ببخشید بچها نبودم درگیر دخترم نمیخوابه 🥺
فداتشم 😘 انشالله بزودی تایپک بارداریتو ببینم ذوق کنم
1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا
9سلما
10فرزانه خانم
11مریم بانو
12 حامی یارا جان
13 هدیه ارغوان
14هلما01
1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا
9سلما
10فرزانه خانم
11مریم بانو
12 حامی یارا جان
13 هدیه ارغوان
14هلما01
15عاطفه خانوم
1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا
9سلما
10فرزانه خانم
11مریم بانو
12 حامی یارا جان
13 هدیه ارغوان
14هلما01
15عاطفه خانوم
16ماه بانو
1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا
9سلما
10فرزانه خانم
11مریم بانو
12 حامی یارا جان
13 هدیه ارغوان
14هلما01
15عاطفه خانوم
16ماه بانو
17 m p 13سال اقدام
کسی دیگم بود بگه بنویسم من از الان میخوام بخونم
چندتا باید بخونیم؟
کاری نکردم من خودم چشم انتظار بودم خدا معجزشو‌بهم داد میدونم تو‌حال چشم انتظارا چی میگذره 🥺 خیلی سخته واقعا
خواستین میتونید هرروز به اسم یکی بخونین یا همون روز به نیت هر کدوم یه زیارت عاشورا بخونین
من هرروز به نیت یکی از بچها میخونم انشالله که دامنشون سبز بشه
از خدا ناامید نباش دکترا فقط یه وسیله هستن وگرنه هیچکس مثل خدا نمیتونه کاریو بکنه بسپارش بخدا خدا قشنگ برات میسازه
من زندگی برام بی معنیه چون دوتا عزیزترینام رفتن زیر خاک بخاطر آنیا دارم نفس میکشم بخاطر مادرم وگرنه تاالان نمیتونستم خدا موقعیتشو الان میدونست بهم داد که بتونم زندگی کنم جوری برنامشو چید که من حداقل یه امید به زندگیو رو داشته باشم
به نیت فاطمه امید بخدا خوندم انشالله تیتر بارداریشو‌ببینم
کسی دیگه نمیخواد به نیتش خونده بشه
من خوندم
ان‌شالله به حرمت امروز همه عزیزانی که چشم انتظارن به زودی خبر بارداریشونو بهمون بدن
من🥺
بله .. خودمم دقیقا این روزا رو گذروندم 🥹🥹
منم جدا از دو تا سقطی ک داشتم
۹ سال منتظر بودم .. و دقیقا زمانی ک بی خیالش شده بودم خدا برا ما هم معجزه کرد
پسر منم گلدن بی بی بود 😍❤️

از من میشنوی دوست عزیز
اصلللا ناامید نباش
برا خدا هیچ کاری نداره
من سه بار باردار شدم هر سه بار موقعی بود ک اصلا منتظر نبودم . دیکه فکرش نمیکردم
دو تا قبلی سقط شدن
سومی خدا لطف کرد و برامون حفظش کرد
1-فاطمه امید بخدا
2-رقیه
3-فهیمه
4هانی جون
5 فاطمه
6سپیده
7عاطفه 11سال اقدام
8مانیسا
9سلما
10فرزانه خانم
11مریم بانو
12 حامی یارا جان
13 هدیه ارغوان
14هلما01
15عاطفه خانوم
16ماه بانو
17 m p 13سال اقدام

۱۸ nafas
خداحفظش کنه عزیزم
سلام عزیزم یه سوال این عاشورا رو هرروز بخونیم یا همون یکدونه دیروزو ب نیت همه بخونم؟؟؟؟
نوشتم میتونین به نیت همه تو یه روز بخونین من خودم به شخصه روزی برای یکی میخونم
🥰🥰🥰🫂🫂🫂 فداتشم فاطی خوشگلم ممنون به یادم بودی ❤️
فاطمه من اسممو تو لیستت نوشته بودم جا افتاده
ممنون میشم برای منم بخونی❤️
من خودمم به نیت خانومای اقدامی خوندم دوباره الان میخونم
رقیه که نوشتی منم؟
اره عزیزم
نوشته شده که همونارو‌من کپی کردم گلم
🥹 ممنون فاطمه که یادم بودی
خدا جگرگوشه ات رو برات نگه داره و ثواب این کار خیرتو به زندگیت برگردونه
فداتشم کاری نکردم عزیزم😘
به نیتت خوندم گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه