Ooma
پرسش (1405/04/03):

راهنمایی در مورد فتق

سلام خانومای عزیز و مامانای مهربون،عزاداریهاتون قبول باشه.
دوستان من چند ماهی میشه زیر دلم ورم کرده و درد داره خصوصا ابن چند روزه،دیشب رفتم دکتر تشخیص فتق داد و برام سونو نوشت. میخوام ببینم تو اطرافیان کسی بوده که فتق داشته یا عمل کرده باشه،دردناک عملش؟

سلام عزیزم شوهر من مجرد بود عمل فتق انجام داده میگه عمل راحتیه دردناک نیس زیاد
ممنون عزیزم محبت کردی.
چون بچه کوچیک دارم میترسم
خواهش میکنم گلم،ان شاءالله خدا کمک میکنه عزیزم
سلام گلم باید دیگه همیشه مواظب باشی زور نزنی و چیز سنگین بلند نکنی
و همه چیز بستگی به میزان پارگی داره
سلام عزیزم، آره دکتر هم چندماه قبل همین حرف شما رو گفت ولی با اینکه مراعات هم کردم دیگه دردش زیاد شده
سلام مامان من فتق ناف داشت و روده هاش زده بود یکم بیرون ازاون سوراخ
لیزری عمل کرد ولی چون قبلا خیلی عمل کرده بود درد زیادی داشت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه