سلام خانومای عزیز و مامانای مهربون،عزاداریهاتون قبول باشه.
دوستان من چند ماهی میشه زیر دلم ورم کرده و درد داره خصوصا ابن چند روزه،دیشب رفتم دکتر تشخیص فتق داد و برام سونو نوشت. میخوام ببینم تو اطرافیان کسی بوده که فتق داشته یا عمل کرده باشه،دردناک عملش؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



118
حدود 7 ساعت قبل




