سلام دکتر اوما جان عزیز خوبین با سوال های پرتکرار من 🙊ببخشید دکتر من بخاطر هماتوم ک داشتم دکتر مجدد سونو نوشتن و رفتم ودادم خوب تو سونو اول دکتر سونوگرافی با نگاه اول گفتن بعد هشت رووز جنین 7/89 میلی متر به 12 میلی متر رسیده و ضربان قلب 172 ک تو شش هفته 144 بود خوب بعد من گفتم جنین کوچک نیس ایشون بیشتر بررسی کردن بعد تو برگه سونو نوشتن سی ار ال 16 میلی متر هشت هفته هماتومم تغییری نکرده بود ثابت بود سوالم اینه ایا در نگاه اول اشتباه متوجه شدن و گفتن 12 بوده یا چطور اخه ب من گفتن برم بتا بدم یوخ خیلی بالا نباشه و بعد ده روز مجدد سونو بدم برای چی اخه من واقعیتش اذیت شدم وقبلا همچین روالی نمیرفتم اصلا چکار کنم بنظرتون آزمایش بتا بدم یا نمیخاد واقعا خیلی گیج شدم دیگه دوس ندارم سونو بدم تا ان تی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



149
حدود 10 ساعت قبل


