سلام روز بخیر. خانم دکتر من این ماه قرار بود سوم پریودی برم دکتر. برا پسر میخواستم اقدام کنم.
امروز سومین روز پریودیم هست که متاسفانه دکتر نیست.
ردز اول و دوم حجم خونریزیم عادی بود. امروز دیگه خونریزی ندارم.
مخواستم قرص لتروزول مصرف کنم شنبه برم دکترم یعنی روز ششم پریودیم.
الان که روز دومم خون ریزی ندارم میتونم لتروزول رو مصرف کنم یا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



90
حدود 5 ساعت قبل








