Ooma
پرسش (1405/04/03):

خانم دکتر در مورد قرص لتروزول سوال داشتم

سلام روز بخیر. خانم دکتر من این ماه قرار بود سوم پریودی برم دکتر. برا پسر میخواستم اقدام کنم.
امروز سومین روز پریودیم هست که متاسفانه دکتر نیست.
ردز اول و دوم حجم خونریزیم عادی بود. امروز دیگه خونریزی ندارم.
مخواستم قرص لتروزول مصرف کنم شنبه برم دکترم یعنی روز ششم پریودیم.
الان که روز دومم خون ریزی ندارم میتونم لتروزول رو مصرف کنم یا؟

خانم دکتر در مورد قرص لتروزول سوال داشتم
خانم دکتر در مورد قرص لتروزول سوال داشتم
خانم دکتر در مورد قرص لتروزول سوال داشتم
اینم ازمایش اسپرم همسرم که فروردین انجام دادن
این پایینی هم چند روز پیش انجام دادن که موقعه پرکردن ظرف یکم از اسپرم ریخته شده بیرون
خانم دکتر در مورد قرص لتروزول سوال داشتم
خانم دکتر در مورد قرص لتروزول سوال داشتم
خانم دکتر در مورد قرص لتروزول سوال داشتم
همه فاکتورها بالا رفتن خوب شدن. ولی تعداد کم شده.
میتونه از این باشه که ریخته شده بیرون برا همین کمه؟؟؟
دارو مصرف کرده بودن؟
اره عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه