Ooma
پرسش (1405/04/03):

ترشحات ژله ای در ماه اخر بارداری

سلام خسته نباشید من هفته 36 ام دو روز دیگه وارد 37 میشم درد انقباض تا الان چند بار گرفته ول کرده پهلو درد هم داشتم طی 3 روز بیمارستان رفتم دوسانت بودم معاینه کردن گفتن برو رفتم باز لک. دیدم رفتم گفتن بخاطر معاینس دوباره ترخیص کردن الان دیروز هم خون اب دیدم هم ترشح ژله ای دوبار ازم داره میاد ک خونی هست و کمی و بوی بد داره خیلی بیمارستان رفتم نمیخام اگه لازم نیس برم لطفا راهنمایی میکنید سرگیجه هم خیلی دارم

کامل خونی نیست و خیلی ام بد بو هست
کامل خونی نیست و خیلی ام بد بو هست
من روز ژایمانم فقط اینجوری ترشح داشتم رفتم دکترم گفت وقته زایمانته
بنظرم برو بیمارستان
یا به دکترت زنگ بزن
دهانه رحم داره باز میشه یعنی؟
به بیمارستانی که قرار هست بری زنگ بزن بگو شرایطت رو راهنمایی میکنن
من ظهر این ترشح رو داشتم چندبار تکرار شد بچه هم تکون نمیخورد سفت شده بود به دکترم گفتم معاینه کرد گفت تا شب زایمان میکنی. برگشتم خونه دردام شروع شد تا شب زایمان کردم.
برای شما زایمان زوده
زنگ بزن به دکتر یا بیمارستان
وضعیتت رو توضیح بده راهتمایی کنن
ممنونم عزیزم
الان بهتری؟ چکارکردی؟ رفتی بیمارستان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.