سلام خسته نباشید من هفته 36 ام دو روز دیگه وارد 37 میشم درد انقباض تا الان چند بار گرفته ول کرده پهلو درد هم داشتم طی 3 روز بیمارستان رفتم دوسانت بودم معاینه کردن گفتن برو رفتم باز لک. دیدم رفتم گفتن بخاطر معاینس دوباره ترخیص کردن الان دیروز هم خون اب دیدم هم ترشح ژله ای دوبار ازم داره میاد ک خونی هست و کمی و بوی بد داره خیلی بیمارستان رفتم نمیخام اگه لازم نیس برم لطفا راهنمایی میکنید سرگیجه هم خیلی دارم
0
حدود 7 ساعت قبل
سوال کننده

کامل خونی نیست و خیلی ام بد بو هست
0
حدود 6 ساعت قبل
مـــ💞ـــرضیه .
من روز ژایمانم فقط اینجوری ترشح داشتم رفتم دکترم گفت وقته زایمانته
بنظرم برو بیمارستان
بنظرم برو بیمارستان
1
حدود 6 ساعت قبل
مـــ💞ـــرضیه .
یا به دکترت زنگ بزن
0
حدود 5 ساعت قبل
سوال کننده
دهانه رحم داره باز میشه یعنی؟
1
حدود 5 ساعت قبل
فاطمه فاطمی
به بیمارستانی که قرار هست بری زنگ بزن بگو شرایطت رو راهنمایی میکنن
0
حدود 5 ساعت قبل
مـــ💞ـــرضیه .
من ظهر این ترشح رو داشتم چندبار تکرار شد بچه هم تکون نمیخورد سفت شده بود به دکترم گفتم معاینه کرد گفت تا شب زایمان میکنی. برگشتم خونه دردام شروع شد تا شب زایمان کردم.
0
حدود 5 ساعت قبل
مـــ💞ـــرضیه .
برای شما زایمان زوده
زنگ بزن به دکتر یا بیمارستان
زنگ بزن به دکتر یا بیمارستان
0
حدود 5 ساعت قبل
مـــ💞ـــرضیه .
وضعیتت رو توضیح بده راهتمایی کنن
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
حدود 2 ساعت قبل
مـــ💞ـــرضیه .
الان بهتری؟ چکارکردی؟ رفتی بیمارستان
0
حدود 18 دقیقه قبل
سوال کننده
با ماما ام صحبت کردم میگه دهانه رحم باز شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



169

