Ooma
پرسش (1405/04/03):

سلام بچها میخوام ماشین ظرفشویی بخرم میاید کمک

من ماشین بوش سری ۸ سفارش دادم ولی خب دودل شدم نمیدونم بخاطر اینک خدمات پس ازفروش نداره میترسم

کسایی که دارند میایند راهنمایی کنید

چقد شد
خیلی خوبه شک نکن
نمیدونم بخاطر خدماتش یکم دودل شدم
ظرفشویی من بوش سری ۴
کلا دو بار ازش استفاده کردم، دفعه ی سوم حین شستشو ارور داد و کلا غیرقابل استفاده شده
۳ ساله مث دکور افتاده توی آشپزخونه و قابل تعمیر نیست
اگه میتونی کنسل کن
چه عجیب مطمینی اصل المان هست وفیک نیست
من بوش سری شش دارم پنج ساله دائم استفاده میکنم بدون کوچیکترین مشکلی هیچ ماشینی به پای بوش نمیزسه
عزیزم بیخیال خدمات پس از فروش
خارجی خوب بخری خراب نمیشه
ایشالا منم یه خونه بزرگ داشته باشم با ظرفشویی این همه ظرف نشورم😂
من خواهرم بوش داره تا الان مشکلی نداشته
سلام من دوساله سری 8 دارم خدارو شکر آخ نگفته
هر روز هم روشن میکنم
من سری ۶ دارم یکسال هم ضمانت داره ۹ ماه مداوم هرروز روشن میکنم خداروشکر هیچیش نشده
احتمالا فیک بوده

مشکلش چی بوده که ارور میزنه من روزای اول بلد نبودم باهاش کار کنم شوهرمم زد فیلتر تصویه ابی که پشتش وصل کردیم شکست اب رفت تو دستگاه بعد نمایندگیش گفت پمپ نمیدونم چی چیش سوخته که زنگ زدم فروشنده گفت خودم پیگیرش میشم از شرکت قطعه اش مجانی میفرستن برات چون یکسال ضمانت داره که خداروشکر با یه حرکت ساده ابش تخلیه شد درست شد دیگه نیاز به تعمیر قطعه اش نبود
خواستین بخرین از این پیچ بخرین مغازه هم دارن اگه تهرانید حضوری بریدکالاهاشونم اصل و ضمانت هم میکنن اگرم خدایی نکرده مشکلی برای دستگاه پیش بیاد خودش فروشنده پیگیرش هست من با وجود اینکه که انلاین سفارش دادم خداروشکر خیلی ازشون راضیم هم از دستگاه هم از پیگیری فروشنده
خواستین بخرین از این پیچ بخرین مغازه هم دارن اگه تهرانید حضوری بریدکالاهاشونم اصل و ضمانت هم میکنن اگرم خدایی نکرده مشکلی برای دستگاه پیش بیاد خودش فروشنده پیگیرش هست من با وجود اینکه که انلاین سفارش دادم خداروشکر خیلی ازشون راضیم هم از دستگاه هم از پیگیری فروشنده
اره حالاارور داده یوقت فقط مشول از تنظیمات هست لازم نیست کارخاصی بکنن باید تماس بگیرن بانمایندگی بیان درست کنن بعیده الکی خراب بشه مگه فیک باشه
چه نوع اروری میده عکس ارور بفرست
چ اروری
خب بده درست کنن
من ۸ ۹ساله دارم یساله خشک کنش از کار افتاده
اونم بخاطر جرم و سختی آب خونمون
چرا بوش؟
اگر میتونی ال جی بگیر خیلی بهتر از بوش هست
من ال جی دارم خواهرم بوش
هر دو هم برای بالای ده سال پیشه یعنی از اصل بودنش مطمعنیم
ولی خواهرم خیلی داستان داره هر سری باهاش
ولی برای من خیلی خیلی خوب بود خداروشکر
از هر کی هم تحقیق کردیم ال‌جی رو بیشتر توصیه کرده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه