من ماشین بوش سری ۸ سفارش دادم ولی خب دودل شدم نمیدونم بخاطر اینک خدمات پس ازفروش نداره میترسم
کسایی که دارند میایند راهنمایی کنید
پرسش (1405/04/03):
سلام بچها میخوام ماشین ظرفشویی بخرم میاید کمک
403
23
حدود 13 ساعت قبل
سوال کننده
0
حدود 13 ساعت قبل
مبینا .
چقد شد
1
حدود 13 ساعت قبل
مبینا .
خیلی خوبه شک نکن
0
حدود 13 ساعت قبل
سوال کننده
نمیدونم بخاطر خدماتش یکم دودل شدم
0
حدود 13 ساعت قبل
💎 sara 💎
ظرفشویی من بوش سری ۴
کلا دو بار ازش استفاده کردم، دفعه ی سوم حین شستشو ارور داد و کلا غیرقابل استفاده شده
۳ ساله مث دکور افتاده توی آشپزخونه و قابل تعمیر نیست
اگه میتونی کنسل کن
کلا دو بار ازش استفاده کردم، دفعه ی سوم حین شستشو ارور داد و کلا غیرقابل استفاده شده
۳ ساله مث دکور افتاده توی آشپزخونه و قابل تعمیر نیست
اگه میتونی کنسل کن
0
حدود 12 ساعت قبل
Sama sadr
چه عجیب مطمینی اصل المان هست وفیک نیست
0
حدود 12 ساعت قبل
Sama sadr
من بوش سری شش دارم پنج ساله دائم استفاده میکنم بدون کوچیکترین مشکلی هیچ ماشینی به پای بوش نمیزسه
0
حدود 10 ساعت قبل
الی ام
عزیزم بیخیال خدمات پس از فروش
خارجی خوب بخری خراب نمیشه
خارجی خوب بخری خراب نمیشه
1
حدود 10 ساعت قبل
الی ام
ایشالا منم یه خونه بزرگ داشته باشم با ظرفشویی این همه ظرف نشورم😂
0
حدود 6 ساعت قبل
ati karimi
من خواهرم بوش داره تا الان مشکلی نداشته
0
حدود 3 ساعت قبل
مامان خانم *
سلام من دوساله سری 8 دارم خدارو شکر آخ نگفته
0
حدود 3 ساعت قبل
مامان خانم *
هر روز هم روشن میکنم
0
حدود 3 ساعت قبل
baran .
من سری ۶ دارم یکسال هم ضمانت داره ۹ ماه مداوم هرروز روشن میکنم خداروشکر هیچیش نشده
0
حدود 3 ساعت قبل
baran .
احتمالا فیک بوده
مشکلش چی بوده که ارور میزنه من روزای اول بلد نبودم باهاش کار کنم شوهرمم زد فیلتر تصویه ابی که پشتش وصل کردیم شکست اب رفت تو دستگاه بعد نمایندگیش گفت پمپ نمیدونم چی چیش سوخته که زنگ زدم فروشنده گفت خودم پیگیرش میشم از شرکت قطعه اش مجانی میفرستن برات چون یکسال ضمانت داره که خداروشکر با یه حرکت ساده ابش تخلیه شد درست شد دیگه نیاز به تعمیر قطعه اش نبود
مشکلش چی بوده که ارور میزنه من روزای اول بلد نبودم باهاش کار کنم شوهرمم زد فیلتر تصویه ابی که پشتش وصل کردیم شکست اب رفت تو دستگاه بعد نمایندگیش گفت پمپ نمیدونم چی چیش سوخته که زنگ زدم فروشنده گفت خودم پیگیرش میشم از شرکت قطعه اش مجانی میفرستن برات چون یکسال ضمانت داره که خداروشکر با یه حرکت ساده ابش تخلیه شد درست شد دیگه نیاز به تعمیر قطعه اش نبود
0
حدود 3 ساعت قبل
baran .

خواستین بخرین از این پیچ بخرین مغازه هم دارن اگه تهرانید حضوری بریدکالاهاشونم اصل و ضمانت هم میکنن اگرم خدایی نکرده مشکلی برای دستگاه پیش بیاد خودش فروشنده پیگیرش هست من با وجود اینکه که انلاین سفارش دادم خداروشکر خیلی ازشون راضیم هم از دستگاه هم از پیگیری فروشنده
0
حدود 3 ساعت قبل
Sama sadr
اره حالاارور داده یوقت فقط مشول از تنظیمات هست لازم نیست کارخاصی بکنن باید تماس بگیرن بانمایندگی بیان درست کنن بعیده الکی خراب بشه مگه فیک باشه
0
حدود 2 ساعت قبل
baran .
چه نوع اروری میده عکس ارور بفرست
0
حدود 2 ساعت قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
چ اروری
خب بده درست کنن
خب بده درست کنن
0
حدود 2 ساعت قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
من ۸ ۹ساله دارم یساله خشک کنش از کار افتاده
اونم بخاطر جرم و سختی آب خونمون
اونم بخاطر جرم و سختی آب خونمون
0
حدود 4 دقیقه قبل
sama a.b
چرا بوش؟
اگر میتونی ال جی بگیر خیلی بهتر از بوش هست
اگر میتونی ال جی بگیر خیلی بهتر از بوش هست
0
حدود 2 دقیقه قبل
sama a.b
من ال جی دارم خواهرم بوش
هر دو هم برای بالای ده سال پیشه یعنی از اصل بودنش مطمعنیم
ولی خواهرم خیلی داستان داره هر سری باهاش
ولی برای من خیلی خیلی خوب بود خداروشکر
از هر کی هم تحقیق کردیم الجی رو بیشتر توصیه کرده
هر دو هم برای بالای ده سال پیشه یعنی از اصل بودنش مطمعنیم
ولی خواهرم خیلی داستان داره هر سری باهاش
ولی برای من خیلی خیلی خوب بود خداروشکر
از هر کی هم تحقیق کردیم الجی رو بیشتر توصیه کرده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کدوم برند ماشین ظرفشویی بهتره دوو یا اسنوا
- برنده شدن خودرو سایپا
- کسی ماشین لباسشویی مارک اردو داره؟
- بچه ها یه مشکلی پیش اومده چی بخونم حل بشه
- سوال در مورد صندلی ماشین
- درباره کار مینی واش ...میشه راهنمایی کنید ...
- طلا بهتره یا ماشین ؟
- سعیده خاتون بیا کجایی میکشمت
- رانندگی با ماشین بعد زایمان سزارین
- لرزیدن سرو دست نوزاد هنگام شیر خوردن در خواب و بیداری




