Ooma
پرسش (1405/04/02):

🌺راهنمایی و مشورت در مورد خونه🌺🏡

سلام دوست جونی ها
لطفا بیایی یه مشورت بهم بدین ببینیم چیکار میکنیم
ما مسکن ملی ثبت نام کردیم( قبلا کرده بودیم اون موقع ها که ثبت نام میکردن ولی الان به روال افتاده اینقد که پیگیری کردیم)یکم مشکلات داشت طول کشید
حالا از اردیبهشت تا الان هی میگن صبر کنید تا جایگزین کنیم هی میگن یه هفته، بعد میگن دو هفته همینجوررر مونده تا الان که بازم معلوم نیست تا کی طول بکشه پولمون مونده تو حساب از ارزش میوفته
حالا تصمیم گرفتیم از اون خونه مسکن ملی ها که امتیازش رو میفروشن بگیریم طرف مثلا۶۵۰ ریخته یه میلیارد هم امتیازش رو میفروشه ما بخواییم از این بخریم باید ۱٫۷۰۰ اینا پول بدیم بعد بقیه پول مسکن رو هم بریزیم حساب دولت (حدود ۵۰۰ اینا بریزیم که کامل بشه) این برا ما ۲ و خورده ای میوفته باید کل طلاهام رو بفروشم خونه هم خام هست دیگه بعد یسال اینا هم طول میکشه تا تحویل بدن. بعد انتخاب واحد هم وامش هست

بنظرتون چیکار کنیم موندیم تو دوراهی نمیدونیم منتظر باشیم تا اینا خودشون بگن پول بریز یا از این امتیازشو بخریم

سلام کدوم شهر؟
بزار من تجربمو بگم

اگه جای شما باشم و برگردم ب عقب اصلااااااااا و ابدااااااا همچین کاری نمیکنم
من سال ۴۰۲ ی میلیارد دادم و امتیاز خریدم و خونه هم تقریبا تکمیل بود و هی میگفتن این ماه تحویل ماه دیگ تحویل خلاصه همینطور چرخوند و چرخوند و بعد پیگیری های زیاد مشخص شد ک کلاهبرداره و دستش با شهرداری و فرمانداری و استلنداری و چندتا قاضی تو ی کاسس

من سال ۴۰۲ میتونم با ۶۰۰ ۷۰۰ خونه بخرم اما شوهرم گفت نوسازه بهتره

الان ما ۳ ساله دنبال پولمونیم و اون خونه هم شده حدود ۴ ۵ میلیارد
اون مرده هم با همدستاش ک کل خانوادش و اشناهاشن راست راست دارن میگردن و هیچکسم کاریشون نداره
اینطوری بگم ک ما با استاندار و فرماندار و شهرداری و اداره تعاون همه صحبت کردیم و شکایت قاضیم میدونه کلاهبرداریه ولی هنوز ک هنوزه رای نداده ب دستگیری و پس دادن پول مردم
بنظرم اگه میتونین پول و طلا و وام بگیرین ی خونه قدیمی بخرین بازسازیش کنین بهتره تا همچین خونه ای بخرین اونم تو این اوضاع کشور
خیلی مراقب باشید در خونه های اینجوری
ما خودمون مسکن مهر هستیم برج ما یه واحد درگیر کلاهبرداری شد
واحد رو خریده بود ولی بعدها فهمید یه نفر دیگه خریده بوده بعد کلی دادگاه و وکیل و ... آخر هم رای به مالک اول که به گفته ایشون هکلابرداره داد که دستش با بنگاهی در یه کاسه بوده
بین ۶۰ واحد یه واحد اینجوری کلاهبرداری از آی دراومده
دقیقا برا ماهم همینطور شده ولی خیلی گسترده تر
من هیچ وقت حاضر نیستم پولمو بدم خونه و ماشین ثبت نامی
اونم تو همچین شرایطی که الانه
خیلی مراقب باشید ما سال ۹۲ مسکن مهر پردیس ثبت نام کردیم هنوووووز بهمونوتحویل ندادن از بس کلاهبرداری توش دارن
عزیزمم اصلا این کار نکن ارزش نداره
میگن یک سال ولی حالا حالاها تحویل نمیدن .... اونم وضعیت کشور که همه ش تو شرایط جنگی احتمالا تعطیل شدنشون زیاد
اگر میخواید امتیاز کسیو بخرید باید اون طرف خیلی آدم خوب و آشنا باشه وگرنه به هرکسی نمیشه اعتماد کردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه