Ooma
پرسش (1405/04/02):

ایمپلنت دندان و مراحل آن

خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢

فردا یه تا می‌خوام انجام بدم میام کامل برات توضیح میدم
اینجایی ک من میرم گفته چهارماه طول می‌کشه
سه تا
سلام اگه نیاز به جراحی داشته باشه فکتون به چند روزی درد داره که با مسکن اروم میشین بعدشم یه سه چهار ماه تایم میدن تا فکتون با اون پایه ایمپلنت پیوند بخوره بعدشم میرین برای نصب دندان که اصلا درد نداره
سلام من انجام دادم و منم دقیقا مثل شما از قبل استرس داشتم ولی خداروشکر عالی بود
بنظرم دکتری ک انتخاب میکنی هم مهم
ولی حدودا 5ماه شاید طول بکشه البته اگ خوش شانس باشی یا 4ماه
اولش باید عکس بگیری و دکتر تایید کنه
بعد ببری برات ی پیچ رو بزاره تو لثه همون پایه هست ک ایمپلنت بیاد روش قرار بگیره یه هفته بعد باید بری بخیه هاش بکشه و چک کنه
یه تقریبا دوماه زمان میده این وسط
بعد میری قالب گیری میکنه
ممکنه سر 1ماه اماده بشه و ب همون جلسه اول عالی باشه برات ممکنه نیاز به دوباره تراشیدن یا کار رو قالب باشه
من همون سری اول اوکی بود
دیگ وقتی چسب کرد باید ببینی اگ چسب موقت زده ک وقتی ک دراومد ببری چسب دایم بزنه
من حدودا 3سال زدم همون جسب موقت هم هست
ولی یکی دیگ بود بعد یه ماه دوماه کنده شد
لطف میکنی عزیزم
ببخشید ب شما لیبل برای ایمپلنت تحویل دادن؟
منظورتون برش برا وارد کردن پایه است؟
خب همون اول چرا دائم نمیزنه؟
من فردا می‌خوام بکشم.همونجا بزنه برام
ماشالله نمیترسی؟
میترسم زیاد.ولی چاره ای ندارم
فک نکنم درجا بزنه..باید بگذره ی چند روزی
ترس نداره
دکتر اگر ماهر باشه مثل جراحی دندان هست
برای عمم زد خیلی ام راحت جوش خورد
منم منتظر بودم پول بیاد دستم
بعد اینکه دخترم از چله زد بیرون، یدونه پاستیل خوردم شکست اومد پایین
برای شما چند گفته؟برای من گفت ۳۰تا۳۵ هردندون
ی تیکه کوچیک موند ازش..یعنی مردم و زنده شدم تا کامل دراوردش
دکتره زیادی ب خودش می‌نازید
بی حسی کم زده بود یعنی عین قدیم درد داشتم
تا همسرم اومد سروصدا کرد گف با ضمانت خودم بی حسی و بیشتر بزن
دکتر هم قبول نمیکرد میگف من کارمو بلدم
اخر سرم بی حسی و زیاد کرد در عرض چند ثانیه اصن نفهمیدم چی شد دراوردش

بستگی ب جنسی ک میذاری..
من پارسال برج 8
گفت از 35 ب بالا
جنس ایتالیایی نمیدونم ژاپنی ار 45 ب بالا
خیلی خوبه 35

ولی اینجا فک نکنم با ای قیمت گیر بیارم

هنوز دکتر خوب پیدا نکردم
منتظر بودم پریود ک شدم بعدش برم
ک چند روز تاخیر داشت و ی اوضاعی شد نرفتم هنوز
سوییسی والا گفته
اینجا ک می‌خوام برم درمانگاهه
قیمتاش تعرفش کمتره
چ زیاد
ن من خصوصی میخام برم
با بدبختی پولشو جور کردم
درمانگاه با دفترچه ما قراداد داره پارسال میگف 14
خب یدونه اره خصوصی اکیه
من هفت تا دارم نمیصرفه
آره تعداد زیاد واقعا نمیصرفه
من جایی ک میخام برم حدودی شاید الان طرفا 60 باشه
بعد دندون جلوم، هم دخترم با کله زد داخلش ی تیکه اش شکست..گفتم اونم نشون بدم ببینم کاریش میشه کرد!!!
من از صدای حین کار بیشتر حالم بد میشه تا خود درد!!!
سلام عزیزم،اول عکس میگیری می‌بری اگه قبلا دندون کشیده باشی اول پیچ می‌زاره تو فک بعد ۳ماه میری پیچ باز می‌کنه پایه می‌زاره وقالب گیری می‌کنه می‌فرسته لابراتوار بعد یک هفته تا سه هفته (حداکثر یک ماه،)بعد دندون می‌زاره وفیکس می‌کنی ولی اگه دندون تازه بکشی تا جای بخیها خوب بشه وپیچ جای خودشو تو فک پیدا کنه ۶ماه طول می‌کشه ویک ماه بعددندون می‌زاره
خب چرا نمیری همون درمانگاه؟
دندون رو 2 سال پیش کامل دراورده
میترسم کارش خوب نباشه
زیاد تعریف نبود
شوهرمم گف ای همه برو بیا تا اهواز و خرج
همینجا یکی پیدا میکنم
احتمالا پودر استخوان هم نیاز باشه
اصلا درد نداره واذیت نمیشی ولی این بستگی به تبحر دکتر داره من با دندون عقلم ۵تا کشید ۲تا عقل بود از هر طرف لازم نبود ایمپلنت ولی۳تاشو با هم ایمپلنت کردم ،اذیت نشدم الان یکسال بیشتره دارم اصلا با دندون خودم فرقی نداره حتی رنگش
ناهید جون برند چی گزاشتید؟
منو خیلی میترسونن ک اره چون قیمتش مناسبه فیک برات میزارن
چ خوب
خدا رو شکر
چندنفرم گفتن ک باید لیبل و کارتن ایمپلنت و حتما تحویل بگیرید.شما تحویل گرفتی؟
اون کمتر طول می‌کشه سرهم۳- ۴ماه
یعنی اگر همزمان بکشه و ایمپلنت بزارن بیشتر طول می‌کشه؟
بعد شما فقط عکس دندون گرفتی یا عکس سه بعدی؟
اره درسته اینجا با نیرومسلح که مر میکنن فرتی میریزه موادش
پر
من زمان بارداری درد داشت دندونم.اشتباه کردم میشد هفته های 30 ب بالا بری دندون پزشکی
من نمیدونستم
الان ترسش افتاده ب جونم

از ی طرف بخندم خیلی مشخصه
مریم جان اونو نمی‌دونم ،دوست همسرم بود ،اگه مهمه فردا تونستم تماس میگیرم میپرسم
البته دو تا دندون داشتم عصبی کشی و روکش اینا حدود ی سال پیش با هم 5 تومن
ولی عالی بود خیییلی تمیز کار کرد برام

ولی ایمپلنت رو از ی بیمارشون شنیدم ک افتاد براش سریع و زیاد جالب نبود کارشون
ناهید جان..پودر استخوان چیه؟
اونم حودش ی مرحله است،؟
نه عزیزم مهم نیست
خو غزل باید بری بپرسی وشون شاید سی او بیمار مواد دیه زده بویین فرق ایکنن هم
آره ،هم باید لثه تحلیل بره هم فک چون دندون کشیده میشه همون موقع یک پیچ برام گذاشت که استخون دور پیچ بگیره وجای خودشو محکم کنه بعد۶ماه رفتم پیچ برداشت پایه گذاشت و قالب گیری کرد
موقعی ک می‌خوان پیج و برات بزارن اگر لثه آن تحلیل رفته باشه با پودر استخوان پر میکنن ک محکم باشه
ن دیه بانو
پارسال میره نهشت گو ایبرمت جا خو
بردنش ی سال طول داد ی قل پیلی جمع کردوم ک برم دیه
نه من همون عکس معمولی گرفتم اصلا ۳بعدی نخواست
آها
پس یعنی میشه اول پودر. بعد پایه بعد دندون بعد چسب ؟؟؟
اینجا ی دکتر ب من گفت سه بعدی باید باشه
یکی گفت همین عکس معمولی
خودمم موندم چ کنم
پودر پایه چسب دندون
خب همون دکتری ک میری بهت میگه
ببین دکتر خودت چی میگ
آها
مریم انشالله بهت آسون بگذره.فردا این موقع بیای تعریف کنی قوت قلب بدی
والا اینم میگ عکس معمولی
ولی سه روزه تو اینستا تحقیق میکنم اکثرا میگن اگر کارتن و بهتون ندن یعنی فیکه.اکر عکس سه بعدی نخواد یعنی کاربلد نیستن...
باورت میشه از ترسم خوابم نمیبره.یهو دیدی ترسیدم نرفتم🤣
این دکتری ک میری پیشش کسی قبلا نرفته برا ایمپلنت ک سابقه اش و بپرسی ببینی چجوریه کارش!
ن بنظرم اگ پولش اماده است و اذیتی بابت بی دندونی...خودتو بذار داخل موقعیت
سریع برو
و گرنه بعدا ک حامله بشی دردسره
بعد میشه شیردهی
پول هم این وسط هیچ میشه
میره نهایت تا دو سال بعد همین 40 تومن میشه دونه 100 تومن 😅
من ک جو گرفتم گفتم هفته بعدی میرم
بعدش میخام ببینم ارتودنسی چجوریه
کامپوزیت
خلاصه تو جوام فعلا 😂
جفت عمه هام پیشش انجام دادن.ولی هنوز دندون نزاشتن پایه رو گذاشته ...جفتشون میگن اصن اذیت نشدن وو
هاا خوو کاری ایکنی یه چی با کیفیت بزه سی خوت یه عمر راحت ایبویی
ایمپلنت قسطیه.موثعیتش خیلی خوبه تا زمانی ک دندون گذاشته میشه باید پول و تسویه کنی ولی من عجیب ترسوام
برو هیچی مهم تر از دندون نیست.زیبایی ی دهان ب دندونشه
مریم جان از کارتکس پرونده برات عکس گرفتم اینجا هر کار میکنم نمیاد نو روبیکا می‌زارم ببین
هر دندونی که اذیتی حتما قبل بارداری برید که تو بارداری هزار برابر اون دندون خراب تر میشه
مرسی عشقم
پس خوبه دیگ
من پارسال اردیبهشت انجام دادم ۴تا همزمان جراحی داره کشیدن هم همون لحظه یدونه رو برام کشید بقیه رو قبلا کشیده بودم بعد جراحی یه چند روزی درد داشتم و صورتم چون هر دو سمت بود ورم کرد که یخ میزاشتم تا یک هفته فقط مایعات میخوردم چون جویدن برام سخت بود .بعد ۳ماه پایه ها رو نصب کردم بعد چون شهرستان بودیم قالب گیری میرفت تهران دوماه طول کشید تا بیاد یعنی در کل آخرای مهر کارم تموم شد
قوربونت عزیزم😘😘
اصلا ترس نداره که واسه من تازه دوتاش احتیاج به مغز استخوان هم داشت
داره خیالم یکم راحت میشه
آفرین دختر
عزیزم من سه سال پیش انجام دادم دوماه طول کشید تا جاش سفت بشه و دندون رو روش کار بذارن روز ایمپلت کلا شاید رب ساعت طول کشید حین انجام هیچی متوجه نشدم اصلاااا فقط اثر بی حسی که رفت سردرد داشتم که بروفن خوردم خوب شد کاملا و دیگه هیچ مشکلی نداشتم عالی بود من دکترم فرزاد امام تو شیراز بود که دیگه از ایران رفتن.
من مرحله اولش رو انجام دادم هیچ دردی بعدش نداشتم
اره فاکتور ک دادم بیمه گفت لیبل میخواییم رفتم پیششون دادن ولی یادم نیست چی بود
میخواد ک اگ مشکلی داشتی از فرمش خوشت نیومد نیاز به تراش داشت درستش کنه
خب باید پایه جوش بخوره تو لثه
برا همه نیاز نیست باید عکس مخصوص بگیری تحویل دکتر بدی ببینی لثه چطوره
معمولی ک اصلا مشخص نیست
سلامممم
من رفتم انجام دادم
جراحی اصلا درد نداشت
من لیف سینوس بسته هم داشتم طبق عکس.
فعلا اصلا دردندارم .روز اول گفت کیسه یخ بزار.روز دوم کیسه آب گرم
من برند کره ای بایوتم گزاشتم دونه ای30
جراحی سیسنوس بسته امم ده شد
ایمپلنت دندان و مراحل آن
سلام مریم جان
از صب میگم فرصت کنم بیام تاپیک جویای احوالت بشم
ای بچ ایقد درگیر میکنه منو ک یادم میره
خدا رو شکر
یعنی الان برات پایه گذاشت؟
اره عزیزم پایه برام گزاشت ۱۰روز دیگ گفت بیا بخیه هارو بکشم
دردش هم با ژلوفن اکیه.
خدا رو شکر ک این مرحله رو گذروندی
منم گفتم شنبه برم
ای چند روز اخر هفته رو برم شهرستان
بعدش ک اومدم برم انجام بدم حتما
حتما کامل تحقیق کن
پودر استخوان و از من هزینه گرفت حدود۳تومن
برندsicسویسی گفت۵۰تومن
بزند اشترومن گفت واحدی۹۰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.