خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢
پرسش (1405/04/02):
ایمپلنت دندان و مراحل آن
312
114
1 روز قبل
سوال کننده
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
فردا یه تا میخوام انجام بدم میام کامل برات توضیح میدم
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
اینجایی ک من میرم گفته چهارماه طول میکشه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
سه تا
0
1 روز قبل
sahar ry
سلام اگه نیاز به جراحی داشته باشه فکتون به چند روزی درد داره که با مسکن اروم میشین بعدشم یه سه چهار ماه تایم میدن تا فکتون با اون پایه ایمپلنت پیوند بخوره بعدشم میرین برای نصب دندان که اصلا درد نداره
0
1 روز قبل
بهاره 😊
سلام من انجام دادم و منم دقیقا مثل شما از قبل استرس داشتم ولی خداروشکر عالی بود
بنظرم دکتری ک انتخاب میکنی هم مهم
ولی حدودا 5ماه شاید طول بکشه البته اگ خوش شانس باشی یا 4ماه
اولش باید عکس بگیری و دکتر تایید کنه
بنظرم دکتری ک انتخاب میکنی هم مهم
ولی حدودا 5ماه شاید طول بکشه البته اگ خوش شانس باشی یا 4ماه
اولش باید عکس بگیری و دکتر تایید کنه
0
1 روز قبل
بهاره 😊
بعد ببری برات ی پیچ رو بزاره تو لثه همون پایه هست ک ایمپلنت بیاد روش قرار بگیره یه هفته بعد باید بری بخیه هاش بکشه و چک کنه
یه تقریبا دوماه زمان میده این وسط
بعد میری قالب گیری میکنه
ممکنه سر 1ماه اماده بشه و ب همون جلسه اول عالی باشه برات ممکنه نیاز به دوباره تراشیدن یا کار رو قالب باشه
من همون سری اول اوکی بود
یه تقریبا دوماه زمان میده این وسط
بعد میری قالب گیری میکنه
ممکنه سر 1ماه اماده بشه و ب همون جلسه اول عالی باشه برات ممکنه نیاز به دوباره تراشیدن یا کار رو قالب باشه
من همون سری اول اوکی بود
0
1 روز قبل
بهاره 😊
دیگ وقتی چسب کرد باید ببینی اگ چسب موقت زده ک وقتی ک دراومد ببری چسب دایم بزنه
من حدودا 3سال زدم همون جسب موقت هم هست
ولی یکی دیگ بود بعد یه ماه دوماه کنده شد
من حدودا 3سال زدم همون جسب موقت هم هست
ولی یکی دیگ بود بعد یه ماه دوماه کنده شد
0
1 روز قبل
سوال کننده
لطف میکنی عزیزم
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
ببخشید ب شما لیبل برای ایمپلنت تحویل دادن؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
منظورتون برش برا وارد کردن پایه است؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
خب همون اول چرا دائم نمیزنه؟
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
من فردا میخوام بکشم.همونجا بزنه برام
0
1 روز قبل
سوال کننده
ماشالله نمیترسی؟
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
میترسم زیاد.ولی چاره ای ندارم
0
1 روز قبل
سوال کننده
فک نکنم درجا بزنه..باید بگذره ی چند روزی
0
1 روز قبل
فاطمه فاطمی
ترس نداره
دکتر اگر ماهر باشه مثل جراحی دندان هست
دکتر اگر ماهر باشه مثل جراحی دندان هست
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
برای عمم زد خیلی ام راحت جوش خورد
0
1 روز قبل
سوال کننده
منم منتظر بودم پول بیاد دستم
بعد اینکه دخترم از چله زد بیرون، یدونه پاستیل خوردم شکست اومد پایین
بعد اینکه دخترم از چله زد بیرون، یدونه پاستیل خوردم شکست اومد پایین
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
برای شما چند گفته؟برای من گفت ۳۰تا۳۵ هردندون
0
1 روز قبل
سوال کننده
ی تیکه کوچیک موند ازش..یعنی مردم و زنده شدم تا کامل دراوردش
دکتره زیادی ب خودش مینازید
بی حسی کم زده بود یعنی عین قدیم درد داشتم
تا همسرم اومد سروصدا کرد گف با ضمانت خودم بی حسی و بیشتر بزن
دکتر هم قبول نمیکرد میگف من کارمو بلدم
اخر سرم بی حسی و زیاد کرد در عرض چند ثانیه اصن نفهمیدم چی شد دراوردش
دکتره زیادی ب خودش مینازید
بی حسی کم زده بود یعنی عین قدیم درد داشتم
تا همسرم اومد سروصدا کرد گف با ضمانت خودم بی حسی و بیشتر بزن
دکتر هم قبول نمیکرد میگف من کارمو بلدم
اخر سرم بی حسی و زیاد کرد در عرض چند ثانیه اصن نفهمیدم چی شد دراوردش
0
1 روز قبل
سوال کننده
بستگی ب جنسی ک میذاری..
من پارسال برج 8
گفت از 35 ب بالا
جنس ایتالیایی نمیدونم ژاپنی ار 45 ب بالا
من پارسال برج 8
گفت از 35 ب بالا
جنس ایتالیایی نمیدونم ژاپنی ار 45 ب بالا
0
1 روز قبل
سوال کننده
خیلی خوبه 35
ولی اینجا فک نکنم با ای قیمت گیر بیارم
هنوز دکتر خوب پیدا نکردم
منتظر بودم پریود ک شدم بعدش برم
ک چند روز تاخیر داشت و ی اوضاعی شد نرفتم هنوز
ولی اینجا فک نکنم با ای قیمت گیر بیارم
هنوز دکتر خوب پیدا نکردم
منتظر بودم پریود ک شدم بعدش برم
ک چند روز تاخیر داشت و ی اوضاعی شد نرفتم هنوز
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
سوییسی والا گفته
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
اینجا ک میخوام برم درمانگاهه
قیمتاش تعرفش کمتره
قیمتاش تعرفش کمتره
0
1 روز قبل
سوال کننده
چ زیاد
0
1 روز قبل
سوال کننده
ن من خصوصی میخام برم
0
1 روز قبل
سوال کننده
با بدبختی پولشو جور کردم
0
1 روز قبل
سوال کننده
درمانگاه با دفترچه ما قراداد داره پارسال میگف 14
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
خب یدونه اره خصوصی اکیه
من هفت تا دارم نمیصرفه
من هفت تا دارم نمیصرفه
1
1 روز قبل
سوال کننده
آره تعداد زیاد واقعا نمیصرفه
0
1 روز قبل
سوال کننده
من جایی ک میخام برم حدودی شاید الان طرفا 60 باشه
0
1 روز قبل
سوال کننده
بعد دندون جلوم، هم دخترم با کله زد داخلش ی تیکه اش شکست..گفتم اونم نشون بدم ببینم کاریش میشه کرد!!!
0
1 روز قبل
سوال کننده
من از صدای حین کار بیشتر حالم بد میشه تا خود درد!!!
1
1 روز قبل
ناهید وح
سلام عزیزم،اول عکس میگیری میبری اگه قبلا دندون کشیده باشی اول پیچ میزاره تو فک بعد ۳ماه میری پیچ باز میکنه پایه میزاره وقالب گیری میکنه میفرسته لابراتوار بعد یک هفته تا سه هفته (حداکثر یک ماه،)بعد دندون میزاره وفیکس میکنی ولی اگه دندون تازه بکشی تا جای بخیها خوب بشه وپیچ جای خودشو تو فک پیدا کنه ۶ماه طول میکشه ویک ماه بعددندون میزاره
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
خب چرا نمیری همون درمانگاه؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
دندون رو 2 سال پیش کامل دراورده
0
1 روز قبل
سوال کننده
میترسم کارش خوب نباشه
زیاد تعریف نبود
شوهرمم گف ای همه برو بیا تا اهواز و خرج
همینجا یکی پیدا میکنم
زیاد تعریف نبود
شوهرمم گف ای همه برو بیا تا اهواز و خرج
همینجا یکی پیدا میکنم
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
احتمالا پودر استخوان هم نیاز باشه
0
1 روز قبل
ناهید وح
اصلا درد نداره واذیت نمیشی ولی این بستگی به تبحر دکتر داره من با دندون عقلم ۵تا کشید ۲تا عقل بود از هر طرف لازم نبود ایمپلنت ولی۳تاشو با هم ایمپلنت کردم ،اذیت نشدم الان یکسال بیشتره دارم اصلا با دندون خودم فرقی نداره حتی رنگش
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
ناهید جون برند چی گزاشتید؟
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
منو خیلی میترسونن ک اره چون قیمتش مناسبه فیک برات میزارن
0
1 روز قبل
سوال کننده
چ خوب
خدا رو شکر
خدا رو شکر
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
چندنفرم گفتن ک باید لیبل و کارتن ایمپلنت و حتما تحویل بگیرید.شما تحویل گرفتی؟
0
1 روز قبل
ناهید وح
اون کمتر طول میکشه سرهم۳- ۴ماه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
یعنی اگر همزمان بکشه و ایمپلنت بزارن بیشتر طول میکشه؟
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
بعد شما فقط عکس دندون گرفتی یا عکس سه بعدی؟
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
اره درسته اینجا با نیرومسلح که مر میکنن فرتی میریزه موادش
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
پر
0
1 روز قبل
سوال کننده
من زمان بارداری درد داشت دندونم.اشتباه کردم میشد هفته های 30 ب بالا بری دندون پزشکی
من نمیدونستم
الان ترسش افتاده ب جونم
از ی طرف بخندم خیلی مشخصه
من نمیدونستم
الان ترسش افتاده ب جونم
از ی طرف بخندم خیلی مشخصه
0
1 روز قبل
ناهید وح
مریم جان اونو نمیدونم ،دوست همسرم بود ،اگه مهمه فردا تونستم تماس میگیرم میپرسم
0
1 روز قبل
سوال کننده
البته دو تا دندون داشتم عصبی کشی و روکش اینا حدود ی سال پیش با هم 5 تومن
ولی عالی بود خیییلی تمیز کار کرد برام
ولی ایمپلنت رو از ی بیمارشون شنیدم ک افتاد براش سریع و زیاد جالب نبود کارشون
ولی عالی بود خیییلی تمیز کار کرد برام
ولی ایمپلنت رو از ی بیمارشون شنیدم ک افتاد براش سریع و زیاد جالب نبود کارشون
0
1 روز قبل
سوال کننده
ناهید جان..پودر استخوان چیه؟
اونم حودش ی مرحله است،؟
اونم حودش ی مرحله است،؟
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
نه عزیزم مهم نیست
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
خو غزل باید بری بپرسی وشون شاید سی او بیمار مواد دیه زده بویین فرق ایکنن هم
0
1 روز قبل
ناهید وح
آره ،هم باید لثه تحلیل بره هم فک چون دندون کشیده میشه همون موقع یک پیچ برام گذاشت که استخون دور پیچ بگیره وجای خودشو محکم کنه بعد۶ماه رفتم پیچ برداشت پایه گذاشت و قالب گیری کرد
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
موقعی ک میخوان پیج و برات بزارن اگر لثه آن تحلیل رفته باشه با پودر استخوان پر میکنن ک محکم باشه
0
1 روز قبل
سوال کننده
ن دیه بانو
پارسال میره نهشت گو ایبرمت جا خو
بردنش ی سال طول داد ی قل پیلی جمع کردوم ک برم دیه
پارسال میره نهشت گو ایبرمت جا خو
بردنش ی سال طول داد ی قل پیلی جمع کردوم ک برم دیه
0
1 روز قبل
ناهید وح
نه من همون عکس معمولی گرفتم اصلا ۳بعدی نخواست
0
1 روز قبل
سوال کننده
آها
0
1 روز قبل
سوال کننده
پس یعنی میشه اول پودر. بعد پایه بعد دندون بعد چسب ؟؟؟
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
اینجا ی دکتر ب من گفت سه بعدی باید باشه
یکی گفت همین عکس معمولی
خودمم موندم چ کنم
یکی گفت همین عکس معمولی
خودمم موندم چ کنم
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
پودر پایه چسب دندون
0
1 روز قبل
سوال کننده
خب همون دکتری ک میری بهت میگه
ببین دکتر خودت چی میگ
ببین دکتر خودت چی میگ
0
1 روز قبل
سوال کننده
آها
مریم انشالله بهت آسون بگذره.فردا این موقع بیای تعریف کنی قوت قلب بدی
مریم انشالله بهت آسون بگذره.فردا این موقع بیای تعریف کنی قوت قلب بدی
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
والا اینم میگ عکس معمولی
ولی سه روزه تو اینستا تحقیق میکنم اکثرا میگن اگر کارتن و بهتون ندن یعنی فیکه.اکر عکس سه بعدی نخواد یعنی کاربلد نیستن...
ولی سه روزه تو اینستا تحقیق میکنم اکثرا میگن اگر کارتن و بهتون ندن یعنی فیکه.اکر عکس سه بعدی نخواد یعنی کاربلد نیستن...
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
باورت میشه از ترسم خوابم نمیبره.یهو دیدی ترسیدم نرفتم🤣
0
1 روز قبل
سوال کننده
این دکتری ک میری پیشش کسی قبلا نرفته برا ایمپلنت ک سابقه اش و بپرسی ببینی چجوریه کارش!
0
1 روز قبل
سوال کننده
ن بنظرم اگ پولش اماده است و اذیتی بابت بی دندونی...خودتو بذار داخل موقعیت
سریع برو
و گرنه بعدا ک حامله بشی دردسره
بعد میشه شیردهی
پول هم این وسط هیچ میشه
میره نهایت تا دو سال بعد همین 40 تومن میشه دونه 100 تومن 😅
سریع برو
و گرنه بعدا ک حامله بشی دردسره
بعد میشه شیردهی
پول هم این وسط هیچ میشه
میره نهایت تا دو سال بعد همین 40 تومن میشه دونه 100 تومن 😅
0
1 روز قبل
سوال کننده
من ک جو گرفتم گفتم هفته بعدی میرم
بعدش میخام ببینم ارتودنسی چجوریه
کامپوزیت
خلاصه تو جوام فعلا 😂
بعدش میخام ببینم ارتودنسی چجوریه
کامپوزیت
خلاصه تو جوام فعلا 😂
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
جفت عمه هام پیشش انجام دادن.ولی هنوز دندون نزاشتن پایه رو گذاشته ...جفتشون میگن اصن اذیت نشدن وو
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
هاا خوو کاری ایکنی یه چی با کیفیت بزه سی خوت یه عمر راحت ایبویی
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
ایمپلنت قسطیه.موثعیتش خیلی خوبه تا زمانی ک دندون گذاشته میشه باید پول و تسویه کنی ولی من عجیب ترسوام
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
برو هیچی مهم تر از دندون نیست.زیبایی ی دهان ب دندونشه
0
1 روز قبل
ناهید وح
مریم جان از کارتکس پرونده برات عکس گرفتم اینجا هر کار میکنم نمیاد نو روبیکا میزارم ببین
0
1 روز قبل
ناهید وح
هر دندونی که اذیتی حتما قبل بارداری برید که تو بارداری هزار برابر اون دندون خراب تر میشه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
مرسی عشقم
0
1 روز قبل
سوال کننده
پس خوبه دیگ
0
1 روز قبل
مهسا سادات
من پارسال اردیبهشت انجام دادم ۴تا همزمان جراحی داره کشیدن هم همون لحظه یدونه رو برام کشید بقیه رو قبلا کشیده بودم بعد جراحی یه چند روزی درد داشتم و صورتم چون هر دو سمت بود ورم کرد که یخ میزاشتم تا یک هفته فقط مایعات میخوردم چون جویدن برام سخت بود .بعد ۳ماه پایه ها رو نصب کردم بعد چون شهرستان بودیم قالب گیری میرفت تهران دوماه طول کشید تا بیاد یعنی در کل آخرای مهر کارم تموم شد
0
1 روز قبل
ناهید وح
قوربونت عزیزم😘😘
0
1 روز قبل
مهسا سادات
اصلا ترس نداره که واسه من تازه دوتاش احتیاج به مغز استخوان هم داشت
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
داره خیالم یکم راحت میشه
0
1 روز قبل
مهسا سادات
آفرین دختر
0
حدود 16 ساعت قبل
ملیحه بانو🥰
عزیزم من سه سال پیش انجام دادم دوماه طول کشید تا جاش سفت بشه و دندون رو روش کار بذارن روز ایمپلت کلا شاید رب ساعت طول کشید حین انجام هیچی متوجه نشدم اصلاااا فقط اثر بی حسی که رفت سردرد داشتم که بروفن خوردم خوب شد کاملا و دیگه هیچ مشکلی نداشتم عالی بود من دکترم فرزاد امام تو شیراز بود که دیگه از ایران رفتن.
0
حدود 14 ساعت قبل
hana s m
من مرحله اولش رو انجام دادم هیچ دردی بعدش نداشتم
0
حدود 14 ساعت قبل
بهاره 😊
اره فاکتور ک دادم بیمه گفت لیبل میخواییم رفتم پیششون دادن ولی یادم نیست چی بود
0
حدود 14 ساعت قبل
بهاره 😊
میخواد ک اگ مشکلی داشتی از فرمش خوشت نیومد نیاز به تراش داشت درستش کنه
0
حدود 14 ساعت قبل
بهاره 😊
خب باید پایه جوش بخوره تو لثه
1
حدود 14 ساعت قبل
بهاره 😊
برا همه نیاز نیست باید عکس مخصوص بگیری تحویل دکتر بدی ببینی لثه چطوره
0
حدود 14 ساعت قبل
بهاره 😊
معمولی ک اصلا مشخص نیست
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
سلامممم
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
من رفتم انجام دادم
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
جراحی اصلا درد نداشت
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
من لیف سینوس بسته هم داشتم طبق عکس.
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
فعلا اصلا دردندارم .روز اول گفت کیسه یخ بزار.روز دوم کیسه آب گرم
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
من برند کره ای بایوتم گزاشتم دونه ای30
جراحی سیسنوس بسته امم ده شد
جراحی سیسنوس بسته امم ده شد
0
حدود 11 ساعت قبل
مریــم بانـــو

1
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
سلام مریم جان
از صب میگم فرصت کنم بیام تاپیک جویای احوالت بشم
ای بچ ایقد درگیر میکنه منو ک یادم میره
از صب میگم فرصت کنم بیام تاپیک جویای احوالت بشم
ای بچ ایقد درگیر میکنه منو ک یادم میره
0
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
خدا رو شکر
یعنی الان برات پایه گذاشت؟
یعنی الان برات پایه گذاشت؟
0
حدود 8 ساعت قبل
مریــم بانـــو
اره عزیزم پایه برام گزاشت ۱۰روز دیگ گفت بیا بخیه هارو بکشم
1
حدود 8 ساعت قبل
مریــم بانـــو
دردش هم با ژلوفن اکیه.
1
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
خدا رو شکر ک این مرحله رو گذروندی
0
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
منم گفتم شنبه برم
ای چند روز اخر هفته رو برم شهرستان
بعدش ک اومدم برم انجام بدم حتما
ای چند روز اخر هفته رو برم شهرستان
بعدش ک اومدم برم انجام بدم حتما
0
حدود 8 ساعت قبل
مریــم بانـــو
حتما کامل تحقیق کن
پودر استخوان و از من هزینه گرفت حدود۳تومن
پودر استخوان و از من هزینه گرفت حدود۳تومن
0
حدود 8 ساعت قبل
مریــم بانـــو
برندsicسویسی گفت۵۰تومن
بزند اشترومن گفت واحدی۹۰
بزند اشترومن گفت واحدی۹۰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




