Ooma
پرسش (1405/04/01):

مثبت شدن تست HPV

سلام خانم دکتر من پاپ اسمیر دادم بعد چتدروز نامه اومد ک hpv مثبت شده و هیچی دیگ نگفته بود داخل نامه(من خارج از ایرانم) فقط گفته بعد دوسال تکرار کن عکسشو میفرستم ببینید چرا نگفته نوع چنده
اینجا دسترسی ب دکتر خیلی سخته برا هر چی باید دوماه و یک ماه تو نوبت باشی

مثبت شدن تست HPV
۴ماهه زایمان کردم طبیعی بخیه خوردم ولی بخیه هام باز شدن و...
بعد چند وقت ترشحات زرد مایل ب سبز داشتم ک خیلی زیاد بود بدون خارش و بو...
دکتر رفتم گفت پاپ اسمیر بعد دوهفته فقط نامه اومده ک hpv مثبت شده!
عزیزم ببخشید من جواب میدم
شاید برای نوع ویروس باید ازمایش دیگه ای انجام بشه.نپرسیدی اینو؟
چون تو این جواب به قول خودت هیچی نیست فقط توصیه کرده ۲سال دیگه تکرار بشه اگه اونموقع هم باز مثبت بود تست های دیگه ای لازمه بدی

سلام گلم برای اچ پی وی و مشخص شدن نوعش باید آزمایش سوا انجام بدید توی پاپ اسمیر فقط مثبت و منفی بودنش و نشون میده و هیچ نگرانی نداره عزیزم تو بیشتر موارد سیستم دفاعی بدن طی دوسال ویروس اچ پی وی رو دفع میکنه البته تغییر سبک زندگی تغذیه سالم خوردن ویتامین سی و زینک و مکمل های شیتاکه ایمیون و پاور فیت هم خیلی خیلی کمک کننده هست بازم منتظر جواب دکتر باش عشقم فقط فکر کنم ب بچه ات نباید شیر بدی
اینقد بیخیالن دکترای اینجا
دکترم میدونه ک من بچه کوچک دارم ترشح هم دارم وهمون روزی ک تست دادم ایودی هورمونی هم گذاشتم بعد یک ماه زنگ زدن ک وقت سونو داری برا اینکه ایا ایودی درست سرجا قرار گرفته یانه بعد یک ماه!! شاید طرف حامله شد تواین یک ماه!
نه هیچی نگفت اصن دکتر چیزی نگفته سه روز پیش نامه در خونه اومد
سلام عزیزم من تاپیک های شمارو دیدم درمورد hpv
شما چکار کردین بدنتون دفع کرده؟
فقط مکمل بخور تا سطح ایمنی بیاد بالا.تو بارداری بدن ضعیف میشه و بعدا برو ببینم چه نوعیش هست
سلام عزیزم کجای کشوری
میگن اگ زگیل رو سینه باشه شیرندین زگیل ندارم تو بدنم
فقط یه منگوله مانند کوچولو بغل کشاله رانم دارم ک خیلی وقته
تو ایران دکتررفتم گفت این خال گوشتیه زگیل نیست
ولی زایمانم طبیعی بوده اگ ازطریق زایمان منتقل شده باشه خدای نکرده نمیدونم بخداا این سه روز اینقد استرس گرفتم خیلی حالم بده
و اینکه بنظرم یه ویزیت انلاین بشی بهتر از اینکه منتظر دکترای اونجا بشی که یک ماه یک ماه ج‌وابتو میدن
باید نوعش مشخص بشه ک چیه هفته دیگ وقت فامیلی دکتر دارم بهش بگم ببینم چی میگن واکسن میزنن یانه ویتامین ومکمل باید دکتر بگه ک بگیرم
سلام canada
ایمیون و پاور چون شیردهی دارم اوکیه؟
انشالله که خوب بشی عزیزم
عزیزم کجا هستین ک دکتراشون اینجورین؟
کدوم کشور
Canada
این همه تو نوبت اخرم ک بری میگن نرماله
سلام فداتشم نه بابا تازه دوماهه دارو میخورم ضایعه جدید هم تشکیل شده ولی انشاالله طی دوسال از بین میره سیستم ایمنی بدنتو تقویت کن مکمل های پاور فیت و شیتاکه و ویتامین ای امگا ایمیون استفاده میکنم قبلا بدنسازی میرفتم الان تازه هوازی رو شروع کردم چیپس و پفک تنقلات غذاهای سرخ کردنی شیرینی جات و کامل حذف کردم نان فقط جو لبنیات خیلی کم غذا های مقوی نوشابه حذف شده خیلی خوبه بنظرم الان سرحالم سبکم شکمم کامل از بین رفته استرس هم ازت باید دورباشه لباس زیرتو تو لباسشویی نشور لگنش باید کامل جدا باشه با صابون انتی باکتریال بشور
من نمیدونم عشقم نمیخوام بهت استرس بدم از دکتر بپرس ولی میگن از شیر مادر امکان انتقال وجود داره از ترشحات واژن و ناحیه الوده امکان انتقال هست
انشالله ک بدنتون پاک کنه برامنم دعا کنید ترسم فقط بچهامه
شیرینی رو حذف کردم از قبل ولی سرخ کردنی و اینا نمیدونستم تاثیر داره
پس باید اصلاح سبک کنم
نمیدونم عشقم من تجربه های خودمو دارم میگم احتمالا اونجا داروهای خیلی بهتری وجود داره ولی بدون مکمل هم میگن طی دوسال از بین میره فقط بدنتون نباید ضعیف باشه ک من از بچگی بدن قوی نداشتم
شوهرجانم ریلکس داره زندگیشو میکنه اصن اینگار ن انگار
بعضی تایم شیرخشک میدم ب بچم اینقد غر میزنه ک تو مادر نیستی تو بچه رو شیرخشکی میکنه بچه مریض میشه بچه فلان میشه
مرسی قربونت برم انشاالله هردوتامون فداتشم نه نگران نباش اونها ب راحتی نمیگیرن فقط بهشون ویتامین بده اره کلا باید زود بیدارشی زود بخوابی ورزش کنی فست فود و اینها نخوری غذای کنسروی نخوری کلا چیزایی مضر هست باید خیلی کم یا قطع کنی
عزیزم مردا کلا همینن از دکتر بپرس عشقم من مطمئن نیستم ولی پرسیدم میخواستم باردار بشم گفتن ب بچه ات نمیتونی شیر بدی و داروهای هورمونی امکان داره بیماری تو تشدید کنه ک فعلا منصرف شدم تو رابطه هم حتما از کاندوم استفاده کنید تا هفته ای دوبار هم مجاز هستین
ولی یه چیزی رو صادقانه بهت بگم من این مدت خیلی خیلی خودمو اذیت کردم و استرس کشیدم... ولی الان ک نامه تورو خوندم خیلی خیالم راحت شد من همش فکر میکردم دکترا برای اروم کردن من میگن ک طی دوسال از بین میره شرایط شما خاص تر هم هست بچه کوچیک... وقتی دکتر گفته دوسال دیگه تکرار کن بنظرم توهم ریلکس باش و کار خاصی انجام نده و همون دوسال دیگه تکرار کن فقط بدنتو تقویت کن
اره نوشته کسایی ک این نوعش مثبت شده خیلی نادره ک ب سرطان تبدیل بشه ۹۰درصد خود طی دوسال بدن پاک میکنه
خداروشکر اره انشاالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه