سلام خانم دکتر من پاپ اسمیر دادم بعد چتدروز نامه اومد ک hpv مثبت شده و هیچی دیگ نگفته بود داخل نامه(من خارج از ایرانم) فقط گفته بعد دوسال تکرار کن عکسشو میفرستم ببینید چرا نگفته نوع چنده
اینجا دسترسی ب دکتر خیلی سخته برا هر چی باید دوماه و یک ماه تو نوبت باشی
پرسش (1405/04/01):
مثبت شدن تست HPV
304
35
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده

0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
۴ماهه زایمان کردم طبیعی بخیه خوردم ولی بخیه هام باز شدن و...
بعد چند وقت ترشحات زرد مایل ب سبز داشتم ک خیلی زیاد بود بدون خارش و بو...
دکتر رفتم گفت پاپ اسمیر بعد دوهفته فقط نامه اومده ک hpv مثبت شده!
بعد چند وقت ترشحات زرد مایل ب سبز داشتم ک خیلی زیاد بود بدون خارش و بو...
دکتر رفتم گفت پاپ اسمیر بعد دوهفته فقط نامه اومده ک hpv مثبت شده!
0
حدود 3 ساعت قبل
حسنا ❤️
عزیزم ببخشید من جواب میدم
شاید برای نوع ویروس باید ازمایش دیگه ای انجام بشه.نپرسیدی اینو؟
چون تو این جواب به قول خودت هیچی نیست فقط توصیه کرده ۲سال دیگه تکرار بشه اگه اونموقع هم باز مثبت بود تست های دیگه ای لازمه بدی
شاید برای نوع ویروس باید ازمایش دیگه ای انجام بشه.نپرسیدی اینو؟
چون تو این جواب به قول خودت هیچی نیست فقط توصیه کرده ۲سال دیگه تکرار بشه اگه اونموقع هم باز مثبت بود تست های دیگه ای لازمه بدی
0
حدود 3 ساعت قبل
no name
سلام گلم برای اچ پی وی و مشخص شدن نوعش باید آزمایش سوا انجام بدید توی پاپ اسمیر فقط مثبت و منفی بودنش و نشون میده و هیچ نگرانی نداره عزیزم تو بیشتر موارد سیستم دفاعی بدن طی دوسال ویروس اچ پی وی رو دفع میکنه البته تغییر سبک زندگی تغذیه سالم خوردن ویتامین سی و زینک و مکمل های شیتاکه ایمیون و پاور فیت هم خیلی خیلی کمک کننده هست بازم منتظر جواب دکتر باش عشقم فقط فکر کنم ب بچه ات نباید شیر بدی
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
اینقد بیخیالن دکترای اینجا
دکترم میدونه ک من بچه کوچک دارم ترشح هم دارم وهمون روزی ک تست دادم ایودی هورمونی هم گذاشتم بعد یک ماه زنگ زدن ک وقت سونو داری برا اینکه ایا ایودی درست سرجا قرار گرفته یانه بعد یک ماه!! شاید طرف حامله شد تواین یک ماه!
دکترم میدونه ک من بچه کوچک دارم ترشح هم دارم وهمون روزی ک تست دادم ایودی هورمونی هم گذاشتم بعد یک ماه زنگ زدن ک وقت سونو داری برا اینکه ایا ایودی درست سرجا قرار گرفته یانه بعد یک ماه!! شاید طرف حامله شد تواین یک ماه!
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
نه هیچی نگفت اصن دکتر چیزی نگفته سه روز پیش نامه در خونه اومد
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
سلام عزیزم من تاپیک های شمارو دیدم درمورد hpv
شما چکار کردین بدنتون دفع کرده؟
شما چکار کردین بدنتون دفع کرده؟
0
حدود 2 ساعت قبل
شهبانو mmm
فقط مکمل بخور تا سطح ایمنی بیاد بالا.تو بارداری بدن ضعیف میشه و بعدا برو ببینم چه نوعیش هست
0
حدود 2 ساعت قبل
فاطیما احمدی
سلام عزیزم کجای کشوری
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
میگن اگ زگیل رو سینه باشه شیرندین زگیل ندارم تو بدنم
فقط یه منگوله مانند کوچولو بغل کشاله رانم دارم ک خیلی وقته
تو ایران دکتررفتم گفت این خال گوشتیه زگیل نیست
ولی زایمانم طبیعی بوده اگ ازطریق زایمان منتقل شده باشه خدای نکرده نمیدونم بخداا این سه روز اینقد استرس گرفتم خیلی حالم بده
فقط یه منگوله مانند کوچولو بغل کشاله رانم دارم ک خیلی وقته
تو ایران دکتررفتم گفت این خال گوشتیه زگیل نیست
ولی زایمانم طبیعی بوده اگ ازطریق زایمان منتقل شده باشه خدای نکرده نمیدونم بخداا این سه روز اینقد استرس گرفتم خیلی حالم بده
1
حدود 2 ساعت قبل
فاطیما احمدی
و اینکه بنظرم یه ویزیت انلاین بشی بهتر از اینکه منتظر دکترای اونجا بشی که یک ماه یک ماه جوابتو میدن
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
باید نوعش مشخص بشه ک چیه هفته دیگ وقت فامیلی دکتر دارم بهش بگم ببینم چی میگن واکسن میزنن یانه ویتامین ومکمل باید دکتر بگه ک بگیرم
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
سلام canada
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
ایمیون و پاور چون شیردهی دارم اوکیه؟
0
حدود 2 ساعت قبل
فاطیما احمدی
انشالله که خوب بشی عزیزم
0
حدود 2 ساعت قبل
ماه بانو ،
عزیزم کجا هستین ک دکتراشون اینجورین؟
0
حدود 2 ساعت قبل
ماه بانو ،
کدوم کشور
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
Canada
این همه تو نوبت اخرم ک بری میگن نرماله
این همه تو نوبت اخرم ک بری میگن نرماله
0
حدود 2 ساعت قبل
no name
سلام فداتشم نه بابا تازه دوماهه دارو میخورم ضایعه جدید هم تشکیل شده ولی انشاالله طی دوسال از بین میره سیستم ایمنی بدنتو تقویت کن مکمل های پاور فیت و شیتاکه و ویتامین ای امگا ایمیون استفاده میکنم قبلا بدنسازی میرفتم الان تازه هوازی رو شروع کردم چیپس و پفک تنقلات غذاهای سرخ کردنی شیرینی جات و کامل حذف کردم نان فقط جو لبنیات خیلی کم غذا های مقوی نوشابه حذف شده خیلی خوبه بنظرم الان سرحالم سبکم شکمم کامل از بین رفته استرس هم ازت باید دورباشه لباس زیرتو تو لباسشویی نشور لگنش باید کامل جدا باشه با صابون انتی باکتریال بشور
0
حدود 2 ساعت قبل
no name
من نمیدونم عشقم نمیخوام بهت استرس بدم از دکتر بپرس ولی میگن از شیر مادر امکان انتقال وجود داره از ترشحات واژن و ناحیه الوده امکان انتقال هست
1
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
انشالله ک بدنتون پاک کنه برامنم دعا کنید ترسم فقط بچهامه
شیرینی رو حذف کردم از قبل ولی سرخ کردنی و اینا نمیدونستم تاثیر داره
پس باید اصلاح سبک کنم
شیرینی رو حذف کردم از قبل ولی سرخ کردنی و اینا نمیدونستم تاثیر داره
پس باید اصلاح سبک کنم
0
حدود 2 ساعت قبل
no name
نمیدونم عشقم من تجربه های خودمو دارم میگم احتمالا اونجا داروهای خیلی بهتری وجود داره ولی بدون مکمل هم میگن طی دوسال از بین میره فقط بدنتون نباید ضعیف باشه ک من از بچگی بدن قوی نداشتم
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
شوهرجانم ریلکس داره زندگیشو میکنه اصن اینگار ن انگار
بعضی تایم شیرخشک میدم ب بچم اینقد غر میزنه ک تو مادر نیستی تو بچه رو شیرخشکی میکنه بچه مریض میشه بچه فلان میشه
بعضی تایم شیرخشک میدم ب بچم اینقد غر میزنه ک تو مادر نیستی تو بچه رو شیرخشکی میکنه بچه مریض میشه بچه فلان میشه
0
حدود 2 ساعت قبل
no name
مرسی قربونت برم انشاالله هردوتامون فداتشم نه نگران نباش اونها ب راحتی نمیگیرن فقط بهشون ویتامین بده اره کلا باید زود بیدارشی زود بخوابی ورزش کنی فست فود و اینها نخوری غذای کنسروی نخوری کلا چیزایی مضر هست باید خیلی کم یا قطع کنی
0
حدود 2 ساعت قبل
no name
عزیزم مردا کلا همینن از دکتر بپرس عشقم من مطمئن نیستم ولی پرسیدم میخواستم باردار بشم گفتن ب بچه ات نمیتونی شیر بدی و داروهای هورمونی امکان داره بیماری تو تشدید کنه ک فعلا منصرف شدم تو رابطه هم حتما از کاندوم استفاده کنید تا هفته ای دوبار هم مجاز هستین
0
حدود 2 ساعت قبل
no name
ولی یه چیزی رو صادقانه بهت بگم من این مدت خیلی خیلی خودمو اذیت کردم و استرس کشیدم... ولی الان ک نامه تورو خوندم خیلی خیالم راحت شد من همش فکر میکردم دکترا برای اروم کردن من میگن ک طی دوسال از بین میره شرایط شما خاص تر هم هست بچه کوچیک... وقتی دکتر گفته دوسال دیگه تکرار کن بنظرم توهم ریلکس باش و کار خاصی انجام نده و همون دوسال دیگه تکرار کن فقط بدنتو تقویت کن
1
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
اره نوشته کسایی ک این نوعش مثبت شده خیلی نادره ک ب سرطان تبدیل بشه ۹۰درصد خود طی دوسال بدن پاک میکنه
1
حدود 1 ساعت قبل
no name
خداروشکر اره انشاالله
0
حدود 18 دقیقه قبل
مهنا ا
سلام عزیزم
معمولا تایپهای کم خطر رو نمینویسن
فقط مثبت و منفیشو مینویسن
احتمالا شما هم تایپ کم خطر داری
چون تایپهای های ریسک و ۱۶ و ۱۱ که کم خطر هستن اما باعث زیگیل و تبخال میشن رو نوعشون رو مینویسن
معمولا تایپهای کم خطر رو نمینویسن
فقط مثبت و منفیشو مینویسن
احتمالا شما هم تایپ کم خطر داری
چون تایپهای های ریسک و ۱۶ و ۱۱ که کم خطر هستن اما باعث زیگیل و تبخال میشن رو نوعشون رو مینویسن
0
حدود 17 دقیقه قبل
مهنا ا
به هیچ دردیتم نمیخوره البته بدونی چه تایپی رو داری
فقط سبک زندگیتو یکم اصلاح کن و بدنتو تقویت کن
مکمل اینام نخوردی نخوردی
سیگار و مشروب و قلیونم حذف کامل بشه
فقط سبک زندگیتو یکم اصلاح کن و بدنتو تقویت کن
مکمل اینام نخوردی نخوردی
سیگار و مشروب و قلیونم حذف کامل بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درصد خطر زایمان طبیعی
- زخم دهانه رحم و ویروس HPV
- راهنمایی درباره زایمان (لطفا پزشک اوما جواب بده)🙏🙏
- پزشک خوب برای کولپوسکوپی
- ازمایش hpv, اقدام به بارداری
- سلام دکترعزیزوبچه ها ازمایش پاپ اسمیرhpvمیشه تفسیرکنید
- تفسیر تست پاپ اسمیر
- درد هنگام نزدیکی در بارداری
- کسی تا حالا زگیل تناسلی یا همون ویروس hpv داشته؟
- لطفا آزمایش من رو تفسیر کنید سرطان دارم؟




