سلام چادر بزنید خوراک پشه و حشرات میشید اصلا فصل مناسبی برای چادر نیس عزیزم مخصوصا اینکه بچه کوچیک دارید
کنار دریا هم اجازه چادر زدن ندارید
بعضی جاها ها پلاژ لب ساحل هستن سکو برای چادر زدن داره کرایه میگیرن شب بمونید
ما متل قو میری این کارو میکنیم . البته ما چادر لب دریا میزنیم بالای سکو. عباس آباد میریم جالوس
وای نکنید اینکارو مایبار ویلاجا گرفتیم یه روز زود رفتیم دیگه چادر زدیم تافردا افتضاح بود پدرمون دراومد پشه ،گرما دیگه کم آوردیم رفتیم تو دریا شناکردیم
شانس آوردم بومگردی امروز و فردا اتاق خالی داشت گرفتم ولی بعدش رزروه
اگه نیان میده بهمون
همینجام حیاطش پشه داره نیش میزنه😬
آدرسشو کامل بلدی بهم بگی پس فردا بریم اونجاها؟ متل قو یه جاست عباس آباد یه جای دیگه؟
من اتاقو حشره کش زدم اونجام حتی پشه داشت.
ب صورت و دست و پای بچه ها هم اسپری ضد گزش زدم
ایشالا ک طوری نشه
دخترای من اصلا ب امید چادر لب دریا اومدن🤭
بوشهر ک میریم لب دریا چادر میزنیم تا ظهر تو آبن میان ناهار باز تو آبن😂
بیست دقیقه فاصله داره از متل قو
نقشه بزنی میاره . پلاژ زیاد داره اونجا
ما همیشه پلاژ دریا میریم اسمشه
جای خنک تواین تایم فقط ماسال خنک