Ooma
پرسش (1405/04/01):

موهای کرکی بعد از لیزر

خانما من لیزرم کامل رفتم ولی جواب نگرفتم الان چیکار کنم؟
موهای زیر بغل خیلی نازک شدن در میاد موهاش ولی اینقد کرکی شده باید به زور ببینم ولی زیاده
پاهام و دستام هم در میاد هم ضخیم داره هم کرکی هم کوتاه هم بلند هم یه جاهاییش اصلا نداره
الان ادامه بدم؟ بیشترش رفته ها ثلی کرکی هم زیاد داره نمیدونم ۲،۳تا جلسه دیگه خوبه یا کلا ول کنم

نه ول نکن. الان که کامل رفتی دیگه جلساتش میشه هر دو ماه بعدش هر ۳ ماه و...
ولی ول کن باااز دوباره از اول باید شروع کنی
اخه خیلی نازکه یعنی رو نازک جواب میده؟
الان موهات چند درصد درمیاد ، چیزی که قابل دیدنه ، کرکی که دیده نمیشه رو حساب نکن
اگه ۱۰ تا ۲۰ درصد درمیاد اوکیه ، ۳۰ درصد شد وقت شارژه
برای من که خیلی خیلی پرمو بودم بعد از ۳ الی ۴ ماه ۳۰ درصد درمیاد
حدودا همون ۳۰ درصد
ولی چون میگن لیزر موهای کرکی رو بد میکنه گفتم بپرسم
بعد موهای شما هم نازک شد یا نه
آره من از هر منفذ پوستم ۳ تا مو ضخیم در میومد ، الان اکثرا در نمیاد یا اگر در بیاد نازکه یا کرک
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه