خانما من لیزرم کامل رفتم ولی جواب نگرفتم الان چیکار کنم؟
موهای زیر بغل خیلی نازک شدن در میاد موهاش ولی اینقد کرکی شده باید به زور ببینم ولی زیاده
پاهام و دستام هم در میاد هم ضخیم داره هم کرکی هم کوتاه هم بلند هم یه جاهاییش اصلا نداره
الان ادامه بدم؟ بیشترش رفته ها ثلی کرکی هم زیاد داره نمیدونم ۲،۳تا جلسه دیگه خوبه یا کلا ول کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



275
2 روز قبل



