Ooma
پرسش (1405/04/01):

چرا بیبی چکم اینجوری شد

سلام من پریودام نامنظم دیروز تست زدم هاله انداخت امروز منفی یعنی باردار نیستم؟اولی مدیکور دومی دورکا

چرا بیبی چکم اینجوری شد
مدیکور الکی هاله انداخت؟😐
سلام چند روز شده الان سیکلت؟
از اقدامت چند روز گذشته؟
از اقدام نمیدونم گلم ولی از موعدم باتوجه ب ماه پیش دوهفته گذشته
مدیکو همیشه مال من درست گفته
برو آزمایش
البته ازمایش با این حاله نشون نمیده یه بیبی چک دیگه بگیر
امروز درکا بد تو ذوقم زد میگی امکانش هست؟؟
تاحالا مدیکور به من اشتباه نگفته
یه مارک دیگه ؟؟یه درکا دیگه دارم
نه درکا نگیر ی
تازه نرگس جان همون لحظه خط دوم زد
باشه گلم
من ۶ بار بار دار شدم حداقل ۵۰ بارم مدیکور زدم همیشه درست بوده البته بچه دومم هست ۴ تا سقط داشتم
خدا حفظش کنه برات گلم
دخترا کسی مدیکور اگه براش کاذب مثبت بوده ممنون میشم بگه
من ۲۰ روز بعد پریودم مذیکور زدم حاله دلشت رفتم قلبشم تشکیل شده بود
نرگس جان یه چیز دیگم هس من خیلی وقته اقدامم برا همین ب مثبت بودنش حسابی شک دارم
سلام عزیزم من ماه پیش مدیکور خودکاری زدم
مثبت نشون داد حتی هاله کمرنگ هم نبود قشنگ مثبت بود
رفتم ازمایش منفی شد و یک روز بعد پریود شدم
ای وای پس کاذب داره
دخترا رفتم درکارو نگاه کردم خشک شده یه خط محو افتاده نمیدونم دیده میشه یا ن ولی این خط دیگه قبول نیست ن؟
چرا بیبی چکم اینجوری شد
سلام من همیشه روژان میزنم و تاحالا برام اشتباه نبوده
شماهم میگین دوهفته گذشته از موعد ماه پیش ی ازمایش بدین خیالتون راحت بشه
سلام از نظر من مثبت مبارکه حالا میخوای فردا هم یه بیبی چک دیگه بزن بعد برو آزمایشگاه
گندم منفی میشه میدونم 😭
عزیزم چرا اون وامونده دومی اینجوری شد 😭
بچه ها شما چجوری ۲هفته از پریودتون گذشته صبر میکنین من روزی ده بار بی‌بی چک میزنم
مدیکور بازم بگیر بزن زیاد ادرار نریز هر دوش انگار ادرار زیاد ریخته شده
من ۴ ماه گذشت از پریودم ولی فقط یبار بی بی چک زدم ک منفی بود 😂 ازمایشمم منفی بود سونو هم گفت یکم تنبلی دارم
عزیزم استرس نداشته باش ایشالله بحق این ماه ی مثبت خوشکل میشه🥺😍
🤣عشقم من انقد بیبی منفی دیدم کلا یادم رفته بود پری نشدم
ن گلی همون دوسه قطره
گندم رفتم اون دومی منفیه رو شستم الان قشنگ دوتا خط داره فقط دومی نازکه مثل ورق کاغذ 😐
این شستن یه مدت تو اوما ترند بود از اونا یادگرفتم 😁
پس برو آزمایش بده امیدوارم مثبت شده باشی همیشه ک قرار نیس آدم نا امید باشه
نمیدونم زهره جان ممنون از راهنماییت
سلام عزیزم بی بی من مث بی بی شما بود مثبت بود برو مارک روژان بزن انشالله مثبتی❤️
ستاره این دومی رو دیدی زدم بنظرت چرا پس اون اینجور شد ؟🥲
سلام انشاالله که بارداری من ای ماه هرچه زدم هاله انداخت ولی پریود شدم
وای بخدا آدم‌گیج میشه خب هاله ننداز
تکلیفمونو بدونیم
اره من ده روز هم عقب انداختم گفتم ای حتما باردارم ازمایش دادم منفی شد بعد پریود شدم😐
برو ازمایش جوابشم دوساعته امادس از این بلاتکلیفی درمیای
ایشالله مثبتی😍
هاله ش قشنگ معلوم بود؟مثل مدیکور من؟؟
واقعا 😔
اره قشنگ معلوم بود و
اوووه پس ب این هاله ها اعتباری نیست گلم
ولا ادم انقدر زور بهش داره آزمیش میدی منفی میشه
دقیقا بخدا از همین بدم میاد برا همین گفتم تا دو خط کامل قرمز نبیبنم نرم
انشاالله که بارداری یه بی بی چک خودکاری بگیر اونا کمتر خطا میزنن
نا امید نشو اینم یه هاله ریز داره برو آزمایش بده استرس نداشته باش قشنگم
مگه فردا بگیرم نمیخام ب شوهرم بگم دیگه
مرسی مهربونم ❤️
اره برو بگیر انشاالله که مثبته
سلام عزیزم ببخشید میشه بگید تواین بارداری چه کار کردید منم سقط داشتم اما علت مشخص نشد
خطاش خیلی کمه معمولا درسته
شما ۱۴روز از پریودتون گذشته ؟
اره گلم ولی پریودم نامنظمه
گلم بی بی چک گرونه😄
دیگه اینکه خب ادم بذاره موعدش برسه خب اگه پریود شدی دیگه نیاز به بیبی نیس🤭
گلم به نظرم یبار دیگه مدیکور بزن
مدیکور خطا نداره اصلا
من حدس میزنم اولی ادرار زیاد ریخته شده
باشه الی جون باید بگردم مدیکور پیدا کنم 🙂
ستاره شمایی عزیزم؟؟؟ستاره اقاشون قبلا اسمت بود؟
مدیکور صورتی هاله الکی برا منم همشون هاله انداختن پریود شدم. روژان عالیه
مدیکور صورتی کلا اشغاله . قیمتشم پایینتره
روژان من گرفتم ۶۰ مدیکور صورتی ۳۰
اره عزیزم میشناسمت ؟؟🥹
هی پس فیکه فکرشو میکردم مرسی گلی
سعیده ام قبلا اوما بودم فک کنم یادت رفته منو🥺حدود7سال پیش
آهان پس آزمایش نشون میده
فداتشم اسمت آشنابود برام ولی متاسفانه حافظه ماهی دارم 😁خوبی سعیده جان ؟
فعلن ک عزیزم با این بیبی چک ها چشم آب نمیخوره ارزش داشته باشه ب اون مرحله برسه
قربونت برم.شما خوبی عزیزم
فداتشم گلم فعلن درگیرم ببینم آیا قسمت میشه دوبارع مامان بشم یا ن؟😁
انشالله که هرچی ب صلاحته همون بشه عزیزم ♥
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.