Ooma
پرسش (1405/03/31):

ایرانخودرو دنا پلاس حواله😑😑😑

سلام خانما
شبتون بخیر . آقا من اسمم دراومده برا دنا پلاس ولی اینجور ک توی چت جی بی تی خوندم تفاوت زیادی نداره کارخانه و آزادش... پول هامم سکه هس بخام بفروشم ماشین رو بخرم و بعد از 3ماه تحویل بدن و..
خودمون ماشین داریم قصد استفاده ازش نداریم. بنظرتون حواله بفروشم حدودا 100 تومن. یا سکه بفروشم بدم ماشین و 3ماه آینده ک تحویل دادن ب قیمت بالاتر بفروشم و بدم طلا باز؟!

ایرانخودرو هم شده مث بچه آوردن. تا وقتی نداری فکرت یکیه وقتی داری هزارتا🤣

قطعا 3ماه دیگ. ماشین قیمتش بالاتره
خودتو درگیر نکن بنظرم بفروش حواله رو ۱۰۰تومن استرس میکشی سه ماه بخدا بخاطر طلا ها نمی ارزه😂
الان ک طلا خیلی پایینه، اصلا طلا نفروش، همون 100 بفروشی حواله رو، بری طلا بخری، چند ماه دیگه سود میکنی
ها منم میگم حواله راحت ترم
۱۰۰میگیری تا پنج سال نمیتونی دیگه ماشین به نامت بزنی اینم حساب کن ببین ارزش داره
ماشین ب نام دارم الان
طرح مادران هستم در کل شامل این قضیه نمیشه
سه ماه اسمشه
یک سال بد شاید بدن
حالا ک میگن تفاوت بازار و کارخونه 100 تومنهههه
واااای خدای من🤣🤣🤣لعنت بهشون. آخه چرا
مشتری داری براش
تو دیوار گذاشتم
یکی گفت 150 ولی ازون تو زرداس
یکی گفت 10تومننن🤣🤣🤣
عادی نوشته بودی یا طرح مادران؟
شوهرم میگفت خودمون برداریم بعد 3ماه بفروشیم
واقعا موندم
قبلا اسمم سمند در اومد حواله ش 20تومن می‌خریدن تفاوتش با آزاد 50تومن بود ندادم. باز هی اسم نوشتم الانم دقیقا تو اونجور شرایطی اسمم دراومده
اگ عادی نوشته بودی چرا طرح مادران ننوشته بودی؟شما ک دوتا بچه داری...😂
مادران
اخه مادران ک هنوز جوابش نیمده
براات پیام اومد؟
برامن پیام اومده برنده شدین
اها
ولی تو سایت هنو جلو اسمم نزده برنده
مگ ب همین زودی قرعه کشی کردن
امروز صب کردن
برا من 7شب پیامش اومد
اصلأ طلاتو نفروش این روزا. همون حواله رو بفروش یه سکه بخر.
فعلا ک مشتری نداره با این کار ک ایرانخودرو کرده
تفاوت ب شدت کمه بین آزاد و کارخانه🤐
خاتون جان شما اهل کجا هستین؟
شیراز
دنا اتومات هست یا ۶ دنده
تا کی فرصت پرداخت پولش هست؟
6دنده
تا 9تیر
قیمتش زیاده 2ملیارد و 25ملیون فک کنم
بعد نزده چقدر رو الان باید داد منک ندیدم
یهو اگ کلش بخان ک نمیصرفه واقعا
تفاوتش تو بازار حدود ۸۰۰ تومنه.خب بفروشید
نیس 🤕🤕🤕
داخل بازار صدتومنه
الان اینسری ایرانخودرو ی عالمه گرون کرده
فک کنم در اینده بازار آزاد بزنه بالا
الان صفر زدن سایت دیوار ۲۱۵۰
اره همینطوره
این بار هم باید بیخیال شم مث سمند دفعه قبلیم😁
الان میخای حواله رو بفروشی یا رها کنی کلا؟
تحویل مهر ماه میشه یا شهریور؟
مهر دیگ
وقتی واریزی تیر هس
.
احتمالا هیچی رها کنم. شانسم رو نگه دارم دفعه های بعدی
میشه شماره همسرت رو بدین .همسرم باهاشون تماس بگیره
برای حواله
دفعه های بعدی ک گرون تد هم میشه احتمالا
البته اگه قصد فروش داشتین
باش فردا ببینم میخاد چیکار کنه
ن مثلا ی وقت اسمم در اد ک ارزش داشته باشه تفاوت کمی نباشه
باشه عزیزم
منم طرح مادران سمند سورن ثبت نام کردم اسمم درد اومد تحویل 90روزه
میخای چیکار کنی شما؟
اصن اختلاف ندارن با آزاد
بعد 90 روز هم پول بخوابه. و اینکه همین الان باید کل پول رو داد! اصن عاقلانه نیس
سورن ef7 یا تیوفایو
موتور tuyp
من پول ندازم در بیام و واقعا نمیدونم چیکار کنم
ایرانخودرو دنا پلاس حواله😑😑😑
پس ینی اینا الکی ان😬
قیمت چن روز قبل هس
الان این جدید ک گذاشتن فرقش نهایت 150 تومنه😁
😑😑😑
بنظرم حداقل نصف تحویل 90 روزه ها انصراف بدن و واریز نکنن
فک کنم ۹۰ روزه ها سودش کمه این عکسی ک دادم مال تحویل یک ساله اس
اها. احتمالا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.