سلام خانما
شبتون بخیر . آقا من اسمم دراومده برا دنا پلاس ولی اینجور ک توی چت جی بی تی خوندم تفاوت زیادی نداره کارخانه و آزادش... پول هامم سکه هس بخام بفروشم ماشین رو بخرم و بعد از 3ماه تحویل بدن و..
خودمون ماشین داریم قصد استفاده ازش نداریم. بنظرتون حواله بفروشم حدودا 100 تومن. یا سکه بفروشم بدم ماشین و 3ماه آینده ک تحویل دادن ب قیمت بالاتر بفروشم و بدم طلا باز؟!
ایرانخودرو هم شده مث بچه آوردن. تا وقتی نداری فکرت یکیه وقتی داری هزارتا🤣
پرسش (1405/03/31):
ایرانخودرو دنا پلاس حواله😑😑😑
602
73
2 روز قبل
سوال کننده
1
2 روز قبل
فاطیما R
قطعا 3ماه دیگ. ماشین قیمتش بالاتره
0
2 روز قبل
فاطمه🙋🙋 🤍✨
خودتو درگیر نکن بنظرم بفروش حواله رو ۱۰۰تومن استرس میکشی سه ماه بخدا بخاطر طلا ها نمی ارزه😂
6
2 روز قبل
fateme 007
الان ک طلا خیلی پایینه، اصلا طلا نفروش، همون 100 بفروشی حواله رو، بری طلا بخری، چند ماه دیگه سود میکنی
0
2 روز قبل
سوال کننده
ها منم میگم حواله راحت ترم
0
2 روز قبل
Neda kmp
۱۰۰میگیری تا پنج سال نمیتونی دیگه ماشین به نامت بزنی اینم حساب کن ببین ارزش داره
0
2 روز قبل
سوال کننده
ماشین ب نام دارم الان
طرح مادران هستم در کل شامل این قضیه نمیشه
طرح مادران هستم در کل شامل این قضیه نمیشه
0
2 روز قبل
فرزانه خانوم
سه ماه اسمشه
یک سال بد شاید بدن
یک سال بد شاید بدن
0
2 روز قبل
سوال کننده
حالا ک میگن تفاوت بازار و کارخونه 100 تومنهههه
واااای خدای من🤣🤣🤣لعنت بهشون. آخه چرا
واااای خدای من🤣🤣🤣لعنت بهشون. آخه چرا
0
2 روز قبل
مامان سه وروجک شیروانی
مشتری داری براش
0
2 روز قبل
سوال کننده
تو دیوار گذاشتم
یکی گفت 150 ولی ازون تو زرداس
یکی گفت 10تومننن🤣🤣🤣
یکی گفت 150 ولی ازون تو زرداس
یکی گفت 10تومننن🤣🤣🤣
0
2 روز قبل
مریم ۷۷
عادی نوشته بودی یا طرح مادران؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
شوهرم میگفت خودمون برداریم بعد 3ماه بفروشیم
واقعا موندم
قبلا اسمم سمند در اومد حواله ش 20تومن میخریدن تفاوتش با آزاد 50تومن بود ندادم. باز هی اسم نوشتم الانم دقیقا تو اونجور شرایطی اسمم دراومده
واقعا موندم
قبلا اسمم سمند در اومد حواله ش 20تومن میخریدن تفاوتش با آزاد 50تومن بود ندادم. باز هی اسم نوشتم الانم دقیقا تو اونجور شرایطی اسمم دراومده
0
2 روز قبل
مریم ۷۷
اگ عادی نوشته بودی چرا طرح مادران ننوشته بودی؟شما ک دوتا بچه داری...😂
0
2 روز قبل
سوال کننده
مادران
0
2 روز قبل
مریم ۷۷
اخه مادران ک هنوز جوابش نیمده
0
2 روز قبل
مریم ۷۷
براات پیام اومد؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
برامن پیام اومده برنده شدین
0
2 روز قبل
مریم ۷۷
اها
1
2 روز قبل
سوال کننده
ولی تو سایت هنو جلو اسمم نزده برنده
0
2 روز قبل
مریم حسینی
مگ ب همین زودی قرعه کشی کردن
0
2 روز قبل
سوال کننده
امروز صب کردن
برا من 7شب پیامش اومد
برا من 7شب پیامش اومد
0
2 روز قبل
لیلا 💕
اصلأ طلاتو نفروش این روزا. همون حواله رو بفروش یه سکه بخر.
0
2 روز قبل
سوال کننده
فعلا ک مشتری نداره با این کار ک ایرانخودرو کرده
تفاوت ب شدت کمه بین آزاد و کارخانه🤐
تفاوت ب شدت کمه بین آزاد و کارخانه🤐
0
2 روز قبل
حمیده ....
خاتون جان شما اهل کجا هستین؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
شیراز
0
2 روز قبل
حمیده ....
دنا اتومات هست یا ۶ دنده
0
2 روز قبل
حمیده ....
تا کی فرصت پرداخت پولش هست؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
6دنده
تا 9تیر
تا 9تیر
0
2 روز قبل
سوال کننده
قیمتش زیاده 2ملیارد و 25ملیون فک کنم
بعد نزده چقدر رو الان باید داد منک ندیدم
یهو اگ کلش بخان ک نمیصرفه واقعا
بعد نزده چقدر رو الان باید داد منک ندیدم
یهو اگ کلش بخان ک نمیصرفه واقعا
0
2 روز قبل
پگاه 🍭
تفاوتش تو بازار حدود ۸۰۰ تومنه.خب بفروشید
0
2 روز قبل
سوال کننده
نیس 🤕🤕🤕
0
2 روز قبل
حمیده ....
داخل بازار صدتومنه
0
2 روز قبل
سوال کننده
الان اینسری ایرانخودرو ی عالمه گرون کرده
فک کنم در اینده بازار آزاد بزنه بالا
فک کنم در اینده بازار آزاد بزنه بالا
0
2 روز قبل
حمیده ....
الان صفر زدن سایت دیوار ۲۱۵۰
0
2 روز قبل
سوال کننده
اره همینطوره
این بار هم باید بیخیال شم مث سمند دفعه قبلیم😁
این بار هم باید بیخیال شم مث سمند دفعه قبلیم😁
0
2 روز قبل
حمیده ....
الان میخای حواله رو بفروشی یا رها کنی کلا؟
0
2 روز قبل
حمیده ....
تحویل مهر ماه میشه یا شهریور؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
مهر دیگ
وقتی واریزی تیر هس
وقتی واریزی تیر هس
0
2 روز قبل
حمیده ....
.
0
2 روز قبل
سوال کننده
احتمالا هیچی رها کنم. شانسم رو نگه دارم دفعه های بعدی
0
2 روز قبل
حمیده ....
میشه شماره همسرت رو بدین .همسرم باهاشون تماس بگیره
0
2 روز قبل
حمیده ....
برای حواله
0
2 روز قبل
حمیده ....
دفعه های بعدی ک گرون تد هم میشه احتمالا
0
2 روز قبل
حمیده ....
البته اگه قصد فروش داشتین
0
2 روز قبل
سوال کننده
باش فردا ببینم میخاد چیکار کنه
0
2 روز قبل
سوال کننده
ن مثلا ی وقت اسمم در اد ک ارزش داشته باشه تفاوت کمی نباشه
1
2 روز قبل
حمیده ....
باشه عزیزم
0
2 روز قبل
مامان سه وروجک شیروانی
منم طرح مادران سمند سورن ثبت نام کردم اسمم درد اومد تحویل 90روزه
0
2 روز قبل
سوال کننده
میخای چیکار کنی شما؟
اصن اختلاف ندارن با آزاد
بعد 90 روز هم پول بخوابه. و اینکه همین الان باید کل پول رو داد! اصن عاقلانه نیس
اصن اختلاف ندارن با آزاد
بعد 90 روز هم پول بخوابه. و اینکه همین الان باید کل پول رو داد! اصن عاقلانه نیس
0
2 روز قبل
حمیده ....
سورن ef7 یا تیوفایو
0
2 روز قبل
مامان سه وروجک شیروانی
موتور tuyp
0
2 روز قبل
مامان سه وروجک شیروانی
من پول ندازم در بیام و واقعا نمیدونم چیکار کنم
0
2 روز قبل
پگاه 🍭

0
2 روز قبل
پگاه 🍭
پس ینی اینا الکی ان😬
0
1 روز قبل
سوال کننده
قیمت چن روز قبل هس
الان این جدید ک گذاشتن فرقش نهایت 150 تومنه😁
الان این جدید ک گذاشتن فرقش نهایت 150 تومنه😁
0
1 روز قبل
پگاه 🍭
😑😑😑
0
1 روز قبل
سوال کننده
بنظرم حداقل نصف تحویل 90 روزه ها انصراف بدن و واریز نکنن
0
1 روز قبل
پگاه 🍭
فک کنم ۹۰ روزه ها سودش کمه این عکسی ک دادم مال تحویل یک ساله اس
1
1 روز قبل
سوال کننده
اها. احتمالا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




