Ooma
پرسش (1405/03/31):

راهکاری برای کوچک کردن بینی به جز عمل

سلام خانومای عزیز
برای کوچیک کردن بینی گوشتی راهکاری دارید؟آنزیم که میگن چطوره؟راه دیگه ای هست؟

سلام من یه لیفت هم شنیدم میگن خوبه
لیفت چی؟اسم کاملش میدونید چیه؟
من پیج اینستا که دارم دیدم یه دکتری انجام میده میگن تا دو سال هم ماندگاری داره لیفت با نخ برا بعضی ها هم تزریق انجام میده
انگار مرودشت شیراز میشینه و از همه جا براش میان
اون روشااونقدتاثیرنداره وخطرناکم هست بهترین راهش عمل
این پیجش خواستی یه نگاهی بنداز
این پیجش خواستی یه نگاهی بنداز
الان خواهر شوهر من بینی گوشتی داشت دوبار عمل کرد ولی فایده نداشت
ببین من برا دخترم بهش پیام دادم این جواب داد
ببین من برا دخترم بهش پیام دادم این جواب داد
انزیم خوبه برای بینی گوشتی ولی دائمی نیست و احتمال ایجاد ناهنجاری روی بینی وجود داره و همش هم باید تزریق انجام بدی ک از هزینه عمل بینی هم بنظرم بیشتر میشه همش هم باید درگیر چسب زدن و ماساژ و اینها باشی سه روز اول هم سوزش بعضی ها خارش و تورم قرمزی دارن
متاسفانه میگن گوش و بینی تنها عضوهایی از بدن هستن ک همیشه رشد دارن😑
پلکسر بینی هم هست ک دیگه منسوخ شده اونم دائمی نیست تاثیر میزاره ولی عوارض بدی داره و امکان داره جای لکش بمونه مخصوصا تو این فصل یک هفته اول هم کلا درگیری باید زینک بزنی....
ما برای مامانم خیلی از روش هارو امتحان کردیم اخرم عمل کردیم بازم بزرگه و باب میلش نیست
مامانم حتی کرم چربی سوز ک برای شکم بود و میزد ب بینیش واقعا تاثیر موقت میذاشت بوتاکس بینی هم یه بار انجام داد پره های بینیش کوچیک شد خوبیه بوتاکس این بود وقتی میخندید بینیش پخش نمیشد و مراقب و اینها هم نمیخواست حتی زنجبیل و خمیر دندون هم یه مدت استفاده کرد ولی تاثیر اصلا نذاشت بدتر بینیش ورم میکردو قرمز میشد😅
بینی گوشتی بعدعمل فقط شکلش عوض میشه وسایزش اونقدتغییرنمیکنه وهیچ کاریشم نمیشه کرد مگ اینک پوستش نازک باشه ک اکثرابینی های گوشتی پوست کلفتی دارن ودکترنمیتونه زیاد کوچیک کنه
لیفت با نخ انجام ندی که غضروف بینیت خراب میشه
برای بینی گوشتی هم دکترایی هستن که توی عمل بینی گوشتی تخصص و مهارت خوبی دارن
ممنون از همگیتون❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.