سلام خانم دکتر و مامانای عزیز
خانم دکتر من ماه پیش زمان پریودی در حد یکم لخته خون دیدم،بعدش با هر گرمی حجمش زیاد میشد دوباره قطع میشد...بعد تایم پریودی امگا 3 و قرص پرمیوم و تزریق بپانتن بیوتین رو داشتم برا موهام..
این ماه 5 روز تاخیر داشتم، همراه دردی ک فقط شبا میگرفت و روز ول میکرد تا اینکه امروز پریود شدم ولی خیلی درد داشتم
حالا ممنون میشم منو راهنمایی کنید ک بنظر شما مکمل ها در حجم و تاخیر پریودی و درد میتونن تاثیر بذارن؟
و اینکه در زمان پریودی میشه تزریق انجام بدم بیوتین منظورمه!!!
پرسش (1405/03/31):
تزریق بیوتین بپانتن زمان پریودی
53
4
2 روز قبل
سوال کننده
0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
سوال کننده
پاپ اسمیر هم خدمتتون فرستادم
1
2 روز قبل
پشتیبانی اوما
عزیزم پرسش شما در بخش پرسشهای عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




