سلام خوبین من دندانم درد میکرد رفتم کشیدمش الان دردش بیشتر شده تمام دندانهام درد میکنه روزی ۴ تا مسکن میخورم قرص مترونیدازول و اموکسی میخورم فایده نداره دیروز عکس انداختم گفت درد مال همون دندانه کیا اینجور بودن چیکار کنم چهار شنبه کشیدمش اگه کسی اینجور بوده لطفا راهنمایی کنه ممنونم
0
2 روز قبل
آزاده خانووم
آنتی بیوتیک هات رو سر وقت بخور احتمالا عفونت کرده با آب نمک ولرم چندبار در روز شستشو بده از دهان شویه استفاده کن صبوری کن تا خوب بشی
0
2 روز قبل
مهتاب هستم
عکس انداختی ریشه نمونده بود؟
1
2 روز قبل
مهتاب هستم
اگه نمونده طبیعیه تا یک هفته کم کم دردش کم میشه. انتی بیوتیکتو دورشو کامل کن
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
عفونت داشته و برات کشیده ک خیلی خطرناک بوده
قرص هاتو سر وقت بخور
قرقره آب نمک کن
مسکن هم ژلوفن
قرص هاتو سر وقت بخور
قرقره آب نمک کن
مسکن هم ژلوفن
0
2 روز قبل
سوال کننده
باشه ممنونم
0
2 روز قبل
سوال کننده
اره دیروز عکس گرفتم چیزی نبود
0
2 روز قبل
سوال کننده
اره وقتی کشیدش گفت عفونت داشته
0
2 روز قبل
سوال کننده
یعنی از درد دارم میمیرم
0
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
سلام اگه عفونت داده و کشیدی تا یه هفته درد داره برا من حتی کل دهنم آف زد خیلی عذاب کشیدم تا خوب شدم من هر ۴ ساعت مترونیدازول میخوردم اموکسی میخوردم ژلوفن هم میخوردم تا یه کم اروم میشدم
0
2 روز قبل
نرگس مرادی
سلام عزیزم
واسه خواهر من هم دقیقا همین طور شد،بعدا متوجه شدیم که با عفونت دندون رو کشیده
هر چقدر دارو خورد باز هم درد شدید داشت فقط وقتی آمپول دگزا زد دردش افتاد تا به تعطیلی های آخر هفته نکشیده برو سراغ دکترت بگو واست دگزا تجویز کنه
واسه خواهر من هم دقیقا همین طور شد،بعدا متوجه شدیم که با عفونت دندون رو کشیده
هر چقدر دارو خورد باز هم درد شدید داشت فقط وقتی آمپول دگزا زد دردش افتاد تا به تعطیلی های آخر هفته نکشیده برو سراغ دکترت بگو واست دگزا تجویز کنه
0
2 روز قبل
سوال کننده
اره منم الان هر ۶ ساعت میخورم نصف شبها باید پاشم قرص مسکن بخورم
0
2 روز قبل
سوال کننده
دیروز امپول پیروکسیکام زدم نیم ساعت خوب بود
0
2 روز قبل
ماه بانو ،
منم باید برم بکشم دندنمو ریشه ای دندون عقل
0
2 روز قبل
فاطیما احمدی
سلام من همینجور بودم خیلی درد داشتم دهانشوی استفاده کردم اروم شد
0
2 روز قبل
سوال کننده
وی من انقدر از دندان کشیدن میترسم
0
2 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی اسم دهانشویه چی بود بگیرم
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من سه شنبه سه تا ایمپلنت دارم😭😭😭
1
2 روز قبل
سوال کننده
وی😭
0
2 روز قبل
فاطیما احمدی

0
2 روز قبل
سوال کننده
ممنونم عزیزم
1
2 روز قبل
فاطیما احمدی
❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 💥خانومای باردار ۳۵ هفته ی لحظه بیاین💥
- درد در هفته هفت بارداری
- چند روزه پوست شکمم درد میکنه و احساس کشیدگی پوست دارم
- بچه ها من دردام شروع شد
- علت درد تخمدان بعد از تزریق آمپول اچ سی جی
- درد درهنگام پیاده روی
- سلام خوبید من هفته ۹ هستم امروز رفتم پیاده روی راهپیمایی
- هفته ششم بارداری دردسمت راست
- سلام من هفته ۱۱ هستم ۲ روز
- زانو درد و پا درد موقع خوابیدن



103

