Ooma
پرسش (1405/03/31):

درد دندان بعد از کشیدن

سلام خوبین من دندانم درد میکرد رفتم کشیدمش الان دردش بیشتر شده تمام دندانهام درد میکنه روزی ۴ تا مسکن میخورم قرص مترونیدازول و اموکسی میخورم فایده نداره دیروز عکس انداختم گفت درد مال همون دندانه کیا اینجور بودن چیکار کنم چهار شنبه کشیدمش اگه کسی اینجور بوده لطفا راهنمایی کنه ممنونم

آنتی بیوتیک هات رو سر وقت بخور احتمالا عفونت کرده با آب نمک ولرم چندبار در روز شستشو بده از دهان شویه استفاده کن صبوری کن تا خوب بشی
عکس انداختی ریشه نمونده بود؟
اگه نمونده طبیعیه تا یک هفته کم کم دردش کم میشه. انتی بیوتیکتو دورشو کامل کن
عفونت داشته و برات کشیده ک خیلی خطرناک بوده
قرص هاتو سر وقت بخور
قرقره آب نمک کن
مسکن هم ژلوفن
باشه ممنونم
اره دیروز عکس گرفتم چیزی نبود
اره وقتی کشیدش گفت عفونت داشته
یعنی از درد دارم میمیرم
سلام اگه عفونت داده و کشیدی تا یه هفته درد داره برا من حتی کل دهنم آف زد خیلی عذاب کشیدم تا خوب شدم من هر ۴ ساعت مترونیدازول میخوردم اموکسی میخوردم ژلوفن هم میخوردم تا یه کم اروم میشدم
سلام عزیزم
واسه خواهر من هم دقیقا همین طور شد،بعدا متوجه شدیم که با عفونت دندون رو کشیده
هر چقدر دارو خورد باز هم درد شدید داشت فقط وقتی آمپول دگزا زد دردش افتاد تا به تعطیلی های آخر هفته نکشیده برو سراغ دکترت بگو واست دگزا تجویز کنه
اره منم الان هر ۶ ساعت میخورم نصف شبها باید پاشم قرص مسکن بخورم
دیروز امپول پیروکسیکام زدم نیم ساعت خوب بود
منم باید برم بکشم دندنمو ریشه ای دندون عقل
سلام من همینجور بودم خیلی درد داشتم دهانشوی استفاده کردم اروم شد
وی من انقدر از دندان کشیدن میترسم
سلام عزیزم خوبی اسم دهانشویه چی بود بگیرم
من سه شنبه سه تا ایمپلنت دارم😭😭😭
وی😭
درد دندان بعد از کشیدن
ممنونم عزیزم
❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه